REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ernesto Staponkaus lenktynių komanda į savo gretas pritraukė ne tik ryškiausius autosporto lenktynininkus, bet ir sporto pasaulyje gerai žinomus, profesionalius inžinierius, mechanikus.
Tokios automobilių sporto ikonos kaip Dakaro ralio žvaigždė Nasser Al-Attiyah ar „Hyundai Motorsport“ komandos lenktynininkas-bandytojas Kevin Abbring aišku, privertė nustebti ne vieną automobilių sporto faną. Tačiau šią savaitę pasigirdo ir dar viena žinia, kuri verčia tikėti, kad lietuviškos komandos tikslai tik patys aukščiausi.
Lietuvio suburtam ralio kroso komandos inžinierių desantui vadovaus 20 metų autosporto patirtį turintis, penkis metus gamyklinėje „Hyundai Motorsport“ ralio komandoje inžinieriumi dirbęs, o paskutinius kelis metus ralio kroso čempionate atstovavęs „Audi“ gamyklinei komandai prancūzas Sebastienas Lesonneuras.
Pasaulio ralio kroso čempionato, kaip ir kitų automobilių sporto varžybų, metu yra įprasta skaityti naujienas apie lenktynininkus ir jų pasiekimus, pergales.  Tačiau 50 proc. ar net daugiau komandų pilotams pergales pasiekti padeda tiksliai dirbanti mechanikų, inžinierių ir konstruktorių komanda.
Lietuvio – Ernesto Staponkaus įkurta komanda gali didžiuotis, kad savo gretose turi ne tik profesionalius lenktynininkus, bet ir didelę patirtį įvairių disciplinų autosporte, gamyklinėse komandose sukaupusių inžinierių komandą.

Ernesto Staponkaus lenktynių komanda į savo gretas pritraukė ne tik ryškiausius autosporto lenktynininkus, bet ir sporto pasaulyje gerai žinomus, profesionalius inžinierius, mechanikus.
Tokios automobilių sporto ikonos kaip Dakaro ralio žvaigždė Nasser Al-Attiyah ar „Hyundai Motorsport“ komandos lenktynininkas-bandytojas Kevin Abbring aišku, privertė nustebti ne vieną automobilių sporto faną. Tačiau šią savaitę pasigirdo ir dar viena žinia, kuri verčia tikėti, kad lietuviškos komandos tikslai tik patys aukščiausi.
Lietuvio suburtam ralio kroso komandos inžinierių desantui vadovaus 20 metų autosporto patirtį turintis, penkis metus gamyklinėje „Hyundai Motorsport“ ralio komandoje inžinieriumi dirbęs, o paskutinius kelis metus ralio kroso čempionate atstovavęs „Audi“ gamyklinei komandai prancūzas Sebastienas Lesonneuras.
Pasaulio ralio kroso čempionato, kaip ir kitų automobilių sporto varžybų, metu yra įprasta skaityti naujienas apie lenktynininkus ir jų pasiekimus, pergales.  Tačiau 50 proc. ar net daugiau komandų pilotams pergales pasiekti padeda tiksliai dirbanti mechanikų, inžinierių ir konstruktorių komanda.
Lietuvio – Ernesto Staponkaus įkurta komanda gali didžiuotis, kad savo gretose turi ne tik profesionalius lenktynininkus, bet ir didelę patirtį įvairių disciplinų autosporte, gamyklinėse komandose sukaupusių inžinierių komandą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Skoda Fabia WRX testu metu_photo Vytauto Pilkausko


Vienas tokių yra komandos technikos direktorius prancūzas Sebastienas Lesonneur‘as , kuris prieš tai dirbo gamyklinėje „ESK Audi sport“ komandoje ir vadovavo technikų komandai, kuri prižiūrėjo ralio kroso lenktynininko Andreas‘o Bakkerud‘o automobilį. Pastorojo norvego lenktynininko sąskaitoje yra net dviejų Pasaulio ralio kroso čempionato etapų pergalės, o šiais metais ne be S. Lessoneur pagalbos Pasaulio čempionate jis užėmė trečią vietą. Sebastien‘as buvo atsakingas už šio piloto rezultatą ir tikslų automobilio darbą, reguliavimą, būtent jis formavo komandos strategiją lenktynių metu ir pan.
Pasak S. Lesonneur‘o, nors Pasaulio ralio kroso čempionatui „Esmotosport – BRGroup“ komanda yra kuriama nuo nulio, ji turi tvirtą pagrindą kovoti pirmosiose gretose su čepionato komandomis senbuvėmis.
„Man patinka šios komandos, o ypač Ernesto, užsibrėžto tikslo siekimas, kuris paremtas didele aistra automobilių sportui. Komanda kuriama visiškai nuo nulio. Tačiau jau dabar ji turi itin tvirtą bazę bei pagrindą, kurios ašis yra naujasis Škoda Fabia WRX automobilis. Šio automobilio pagrindas yra paimtas iš ralio R5 kategorijos automobilio, kuris yra net du kartus tapęs WRC2 čempionu. Žinoma, automobilis turėjo būti pritaikytas ralio kroso lenktynėms. Bendradarbiaudami su dviem Prancūzijos kompanijom ORECA ir Sadev turime gerai paruoštą automobilį, kuris gali būtų konkurencingas Pasaulio ralio kroso čempionate“, – apie darbą komandoje ir automobilį sakė „ESmotorsport – BRGroup“ komandos technikos direktorius Sebastienas Lesonneur‘as.
Tačiau nepaisant galingo automobilio, pasak S. Lesoneur‘o, šie metai komandai nebus lengvi.
„Ateinantis 2019 metų sezonas komandai išties yra itin svarbus. Nuo pat pirmų startų turime parodyti maksimaliai geriausia ką galime, kad 2020 metais jau galėtumėm kovoti dėl aukščiausių pozicijų. Komanda tam turi visas reikalingas sudedamąsias dalis, tačiau šiemet kartu su dalyvavimu čempionate taip pat privalome pagerinti ir automobilio patikimumą bei toliau jį tobulinti“, – apie artimiausius komandos tikslus ir uždavinius dėstė S. Lesonneur‘as.
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų