REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Super Enduro FIM World Championship“ – skambus pavadinimas ir ne ką mažiau įspūdingas renginys, kuriame pirmą kartą Lietuvos istorijoje startavo du mūsų šalies atstovai. Lietuvą, „Europe“ klasėje, atstovavo Mykolas Paulavičius ir Džiugas Kazakevičius, kuris trispalvę vežė „Junior“ grupėje.
Kalbinome šiemet itin aktyviai pasauliniuose renginiuose dalyvaujantį Mykolą Paulavičių ir klausėme tiek apie patį renginį, tiek apie tai kaip jam sekėsi važiuoti ten. Nors praėjusiais metais Mykolas Lenkijoje vykstančiame super-enduro jau dalyvavo, kaip Latvijos sportininko mechanikas, šiemet atvažiavus su savo technika ir stojant prie starto linijos viskas atrodo dar kitaip. Pati trasa keičiasi ne tik kiekvienais metais, pakeitimai įvyksta net ir paskutinėmis minutėmis iki starto. Būna, kad keičiasi net motociklo serviso vieta ir automobilių parkavimo vietos. Mykolas pats sako, jog tai įneša šiokios tokios sumaišties kuri nepadeda susikaupti varžyboms.
Šis renginys – tai Pasaulio čempionatas, taigi ir jo sudėtingumas atitinkamas. Paklaustas apie tai, kas buvo ekstremaliausia ar pavojingiausia, motociklininkas drąsiai sako, kad kai kuriose vietose klaidos galėtų būti net tragiškos. Lenktynės vyksta 3-5 metrų pločio trasoje, kurioje vienu metu važiuoja virš 10-ies kartu startavusių sportininkų. Lyg vien jau to nepakaktų trasa susideda iš tramplinų ir įvairių kliūčių - akmenų. rąstų, padangų ir panašiai.
Varžybų diena susideda iš vienos treniruotės, kvalifikacijos (jos nepraėjus gaunamas „paskutinio šanso“ kvalifikacijos važiavimas) ir finalinių važiavimų. Kiekvienas važiavimas trunka 5 minutes + 1 ratas. Taigi laiko išmokti trasą ar šlifuoti tam tikrus reikalingus įgūdžius čia vietos nėra. Kaip Vaidotas Žala mėgsta sakyti: „Reikia būti atlikus namų darbus“.
Mykolas pasakoja, kad tos penkios minutės intensyvaus važiavimo pareikalauja kiekvienos kūno ląstelės darbo. Mintyse jos pavirsta tikrai daug ilgesniu laiko tarpu ir tikslas nėra kažkam kažką įrodyti, bet sėkmingai finišuoti. Sportininkas juokauja, kad kai rankos tampa medinės nuo įtampos tai pagrindinis tikslas tampa išlaikyti vairą, o ne efektingai įveikti trampliną.
„Tiesa, įspūdį paliko geriausi pasaulio atletai iš viso pasaulio, važiuojantys su gamyklinėmis komandomis. Jiems toks pasivažinėjimas labiau kasdienybė nei kažkoks super įvykis ir tai labai matosi jų važiavime. Aukšto lygio treniruočių rezultatai puikiai matosi trasoje“ – pasakojo Mykolas.
Paklaustas apie išsikeltus tikslus ir kaip pavyko juos įgyvendinti lietuvis šypsojosi ir sakė, kad puikiai: „Pirmiausia - smagu, kad pavyko motociklą paruošti pagal tarptautinius FIM reikalavimus ir praeiti techninę komisiją be jokio vargo.“
Didelių tikslų pakilti aukštai rezultatų lentelėje Mykolas sau neišsikėlė, nes pirmą kartą šiose varžybose taikytis į podiumą būtų per naivu.
Pirmojoje kvalifikacijos dalyje, „Europe“ klasėje važiuojantis vaikinas finišavo 32-oje pozicijoje, o „antrojo šanso“ važiavime liko 7-as iš keturiolikos ten startavusių sportininkų.
Mykolas dėkoja savo mažiesiems mokiniams – motociklininkams, kurie buvo didžiausia palaikymo komanda renginyje. Sėkmingas pasirodymas buvo ne tik asmeninės ambicijos, bet ir pareigos prieš jaunąja kartą reikalas.

GALERIJA


 

„Super Enduro FIM World Championship“ – skambus pavadinimas ir ne ką mažiau įspūdingas renginys, kuriame pirmą kartą Lietuvos istorijoje startavo du mūsų šalies atstovai. Lietuvą, „Europe“ klasėje, atstovavo Mykolas Paulavičius ir Džiugas Kazakevičius, kuris trispalvę vežė „Junior“ grupėje.
Kalbinome šiemet itin aktyviai pasauliniuose renginiuose dalyvaujantį Mykolą Paulavičių ir klausėme tiek apie patį renginį, tiek apie tai kaip jam sekėsi važiuoti ten. Nors praėjusiais metais Mykolas Lenkijoje vykstančiame super-enduro jau dalyvavo, kaip Latvijos sportininko mechanikas, šiemet atvažiavus su savo technika ir stojant prie starto linijos viskas atrodo dar kitaip. Pati trasa keičiasi ne tik kiekvienais metais, pakeitimai įvyksta net ir paskutinėmis minutėmis iki starto. Būna, kad keičiasi net motociklo serviso vieta ir automobilių parkavimo vietos. Mykolas pats sako, jog tai įneša šiokios tokios sumaišties kuri nepadeda susikaupti varžyboms.
Šis renginys – tai Pasaulio čempionatas, taigi ir jo sudėtingumas atitinkamas. Paklaustas apie tai, kas buvo ekstremaliausia ar pavojingiausia, motociklininkas drąsiai sako, kad kai kuriose vietose klaidos galėtų būti net tragiškos. Lenktynės vyksta 3-5 metrų pločio trasoje, kurioje vienu metu važiuoja virš 10-ies kartu startavusių sportininkų. Lyg vien jau to nepakaktų trasa susideda iš tramplinų ir įvairių kliūčių - akmenų. rąstų, padangų ir panašiai.
Varžybų diena susideda iš vienos treniruotės, kvalifikacijos (jos nepraėjus gaunamas „paskutinio šanso“ kvalifikacijos važiavimas) ir finalinių važiavimų. Kiekvienas važiavimas trunka 5 minutes + 1 ratas. Taigi laiko išmokti trasą ar šlifuoti tam tikrus reikalingus įgūdžius čia vietos nėra. Kaip Vaidotas Žala mėgsta sakyti: „Reikia būti atlikus namų darbus“.
Mykolas pasakoja, kad tos penkios minutės intensyvaus važiavimo pareikalauja kiekvienos kūno ląstelės darbo. Mintyse jos pavirsta tikrai daug ilgesniu laiko tarpu ir tikslas nėra kažkam kažką įrodyti, bet sėkmingai finišuoti. Sportininkas juokauja, kad kai rankos tampa medinės nuo įtampos tai pagrindinis tikslas tampa išlaikyti vairą, o ne efektingai įveikti trampliną.
„Tiesa, įspūdį paliko geriausi pasaulio atletai iš viso pasaulio, važiuojantys su gamyklinėmis komandomis. Jiems toks pasivažinėjimas labiau kasdienybė nei kažkoks super įvykis ir tai labai matosi jų važiavime. Aukšto lygio treniruočių rezultatai puikiai matosi trasoje“ – pasakojo Mykolas.
Paklaustas apie išsikeltus tikslus ir kaip pavyko juos įgyvendinti lietuvis šypsojosi ir sakė, kad puikiai: „Pirmiausia - smagu, kad pavyko motociklą paruošti pagal tarptautinius FIM reikalavimus ir praeiti techninę komisiją be jokio vargo.“
Didelių tikslų pakilti aukštai rezultatų lentelėje Mykolas sau neišsikėlė, nes pirmą kartą šiose varžybose taikytis į podiumą būtų per naivu.
Pirmojoje kvalifikacijos dalyje, „Europe“ klasėje važiuojantis vaikinas finišavo 32-oje pozicijoje, o „antrojo šanso“ važiavime liko 7-as iš keturiolikos ten startavusių sportininkų.
Mykolas dėkoja savo mažiesiems mokiniams – motociklininkams, kurie buvo didžiausia palaikymo komanda renginyje. Sėkmingas pasirodymas buvo ne tik asmeninės ambicijos, bet ir pareigos prieš jaunąja kartą reikalas.

GALERIJA


 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų