REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Continental GT Speed“ kabrioletas – geriausiai skambantis „Bentley“. Tokį titulą modelis užsitarnavo dėl savo naujo variklio. „Continental GT Speed“ kabriolete sumontuotas patobulintas garsusis „Bentley“ 6 litrų W12 variklis. Jis išvysto 650 AG ir pasiekia didžiausią 900 Nm sukimo momentą.
Didžiausia magija įvyksta tada, kai nuleidžiamas stogas ir „Continental GT Speed“ kabrioletas spurtuoja užpildydamas automobilio saloną 12 cilindrų britiška simfonija. Po 3,7 sekundės jau skriejate 100 km/val. greičiu. Jei užtektų kelio, „Continental GT Speed“ neatsikvėptų, kol pasiektų 335 km/val. greitį.
Lietuvoje – „Bentley Continental GT Speed“ debiutas
Ramesnis pasaulis
Tuo tarpu, nuleidus stogą, salone stoja tyla. „Continental GT Speed“ kabrioletas turi pažangiausią ir sandariausią stogo sistemą. Įdomu tai, kad šio automobilio garso izoliacija prilygsta ankstesnės kartos „Bentley Continental GT“ modeliui su kupe kėbulu. Stogas turi visiškai naujus akustikos ir sandarinimo sprendimus bei sulankstymo mechanizmą. Todėl net važiuojant 50 km/val. greičiu „Continental GT Speed“ kabrioleto stogas susilanksto vos per 19 sekundžių.
Septynios stogo išorės spalvos leis jį priderinti prie individualios „Continental GT Speed“ kabrioleto spalvos. Tuo tarpu ieškantys laikui nepavaldžios britiškos elegancijos gali rinktis tradicinį tvido audinį. Lygiai taip pat stogą galima derinti su interjero stiliumi, nes vidiniai stogo apmušalai turi net aštuonis skirtingus spalvų pasirinkimus.
Kita „Continental GT Speed“ kabrioleto inovacija – kaklo šildytuvas. Jis integruotas į šildomas sėdynes ir pučia šiltą orą į vairuotojo ir keleivio kaklą, jei važiuojama šaltu oru. Jis ne tik stipriau šildo ir veikia tyliau nei ankstesniame modelyje, tačiau tampa ir prabangiu stiliaus elementu.
Lietuvoje – „Bentley Continental GT Speed“ debiutas
Dinamika verta trasos
„Speed“ ženkliukas šiam „Bentley“ prideda greičio, tiesiogine to žodžio prasme. Kaip ir kupe modelyje, čia inžinieriai sumontavo elektra valdomą riboto slydimo diferencialą. Tai yra pirmas kartas, kai „Bentley“ naudoja tokio tipo komponentą. Diferencialo veikimas buvo kruopščiai derinamas su sukibimo kontrole ir pakabos sistemomis. Rezultatas – dar daugiau azartiško vairavimo posūkiuose. Sportiniu režimu „Continental GT Speed“ daugiau galios siunčia į galinius ratus, todėl automobilis azartiškai reaguoja į vairuotojo komandas ir posūkyje gali greitėti stabiliau.
Visi lenktynininkai žino vieną keistą paradoksą. Greitis trasoje didžiąja dalimi priklauso nuo automobilio stabdžių. Todėl sportiškiausiame „Bentley“ kabriolete galite rinktis anglies keramikos stabdžių sistemą. Ji pasižymi greitu veikimu ir yra atspari aukštai temperatūrai, kai stabdoma stipriai. Priekyje sumontuotos apkabos turi po 10, o gale – po 4 stabdžių cilindriukus, kurie sukuria 10 megadžiaulių stabdymo jėgą.
Lietuvoje – „Bentley Continental GT Speed“ debiutas
Sportiškas rafinuotumas
Taip pat čia panaudotas naujajame „Flying Spur“ modelyje sutinkamas sprendimas – visų vairuojančių ratų sistema. Važiuojant lėtai „Continental GT Speed“ galiniai ratai pasisuka į priešingą pusę nei priekiniai, todėl automobilis staigiai keičia kryptį ir tampa daug manevringesnis. Kartu buvo pakeistas ir vairo perdavimo santykis, todėl automobilis sportiškai reaguoja į vairo pasukimą. Tuo tarpu važiuojant greitai, galiniai ratai pasisuka į tą pačią pusę kaip priekiniai ir taip užtikrina stabilumą važiuojant tiesiai.
Apie sportišką „Continental GT Speed“ kabrioleto prigimtį, jau iš tolo praneša tamsintos grotelės, išraiškingesni slenksčiai, chromuotas „Speed“ ženkliukas ant sparnų ir nauji 22 colių kaltiniai „Speed“ ratai. Tuo tarpu salone rankomis kurta apdaila harmoningai dera su unikaliomis medžiagomis ir ženkliukais, kuriuos galima išvysti tik „Speed“ versijoje. Sportinę dvasią viduje kuria anglies pluošto apdailos ir „Alcantara“ verstos odos apmušalai.

GALERIJA


„Continental GT Speed“ kabrioletas – geriausiai skambantis „Bentley“. Tokį titulą modelis užsitarnavo dėl savo naujo variklio. „Continental GT Speed“ kabriolete sumontuotas patobulintas garsusis „Bentley“ 6 litrų W12 variklis. Jis išvysto 650 AG ir pasiekia didžiausią 900 Nm sukimo momentą.
Didžiausia magija įvyksta tada, kai nuleidžiamas stogas ir „Continental GT Speed“ kabrioletas spurtuoja užpildydamas automobilio saloną 12 cilindrų britiška simfonija. Po 3,7 sekundės jau skriejate 100 km/val. greičiu. Jei užtektų kelio, „Continental GT Speed“ neatsikvėptų, kol pasiektų 335 km/val. greitį.
Lietuvoje – „Bentley Continental GT Speed“ debiutas
Ramesnis pasaulis
Tuo tarpu, nuleidus stogą, salone stoja tyla. „Continental GT Speed“ kabrioletas turi pažangiausią ir sandariausią stogo sistemą. Įdomu tai, kad šio automobilio garso izoliacija prilygsta ankstesnės kartos „Bentley Continental GT“ modeliui su kupe kėbulu. Stogas turi visiškai naujus akustikos ir sandarinimo sprendimus bei sulankstymo mechanizmą. Todėl net važiuojant 50 km/val. greičiu „Continental GT Speed“ kabrioleto stogas susilanksto vos per 19 sekundžių.
Septynios stogo išorės spalvos leis jį priderinti prie individualios „Continental GT Speed“ kabrioleto spalvos. Tuo tarpu ieškantys laikui nepavaldžios britiškos elegancijos gali rinktis tradicinį tvido audinį. Lygiai taip pat stogą galima derinti su interjero stiliumi, nes vidiniai stogo apmušalai turi net aštuonis skirtingus spalvų pasirinkimus.
Kita „Continental GT Speed“ kabrioleto inovacija – kaklo šildytuvas. Jis integruotas į šildomas sėdynes ir pučia šiltą orą į vairuotojo ir keleivio kaklą, jei važiuojama šaltu oru. Jis ne tik stipriau šildo ir veikia tyliau nei ankstesniame modelyje, tačiau tampa ir prabangiu stiliaus elementu.
Lietuvoje – „Bentley Continental GT Speed“ debiutas
Dinamika verta trasos
„Speed“ ženkliukas šiam „Bentley“ prideda greičio, tiesiogine to žodžio prasme. Kaip ir kupe modelyje, čia inžinieriai sumontavo elektra valdomą riboto slydimo diferencialą. Tai yra pirmas kartas, kai „Bentley“ naudoja tokio tipo komponentą. Diferencialo veikimas buvo kruopščiai derinamas su sukibimo kontrole ir pakabos sistemomis. Rezultatas – dar daugiau azartiško vairavimo posūkiuose. Sportiniu režimu „Continental GT Speed“ daugiau galios siunčia į galinius ratus, todėl automobilis azartiškai reaguoja į vairuotojo komandas ir posūkyje gali greitėti stabiliau.
Visi lenktynininkai žino vieną keistą paradoksą. Greitis trasoje didžiąja dalimi priklauso nuo automobilio stabdžių. Todėl sportiškiausiame „Bentley“ kabriolete galite rinktis anglies keramikos stabdžių sistemą. Ji pasižymi greitu veikimu ir yra atspari aukštai temperatūrai, kai stabdoma stipriai. Priekyje sumontuotos apkabos turi po 10, o gale – po 4 stabdžių cilindriukus, kurie sukuria 10 megadžiaulių stabdymo jėgą.
Lietuvoje – „Bentley Continental GT Speed“ debiutas
Sportiškas rafinuotumas
Taip pat čia panaudotas naujajame „Flying Spur“ modelyje sutinkamas sprendimas – visų vairuojančių ratų sistema. Važiuojant lėtai „Continental GT Speed“ galiniai ratai pasisuka į priešingą pusę nei priekiniai, todėl automobilis staigiai keičia kryptį ir tampa daug manevringesnis. Kartu buvo pakeistas ir vairo perdavimo santykis, todėl automobilis sportiškai reaguoja į vairo pasukimą. Tuo tarpu važiuojant greitai, galiniai ratai pasisuka į tą pačią pusę kaip priekiniai ir taip užtikrina stabilumą važiuojant tiesiai.
Apie sportišką „Continental GT Speed“ kabrioleto prigimtį, jau iš tolo praneša tamsintos grotelės, išraiškingesni slenksčiai, chromuotas „Speed“ ženkliukas ant sparnų ir nauji 22 colių kaltiniai „Speed“ ratai. Tuo tarpu salone rankomis kurta apdaila harmoningai dera su unikaliomis medžiagomis ir ženkliukais, kuriuos galima išvysti tik „Speed“ versijoje. Sportinę dvasią viduje kuria anglies pluošto apdailos ir „Alcantara“ verstos odos apmušalai.

GALERIJA


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų