REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Naujasis „Audi Q8“ su itin erdviu salonu ir patogiai transformuojama bagažine, pažangiomis valdymo ir pakabos technologijomis, išmaniosiomis pagalbinėmis sistemomis apjungia geriausias dviejų klasių automobilių savybes – prabangaus keturių durelių kupė eleganciją ir didelio SUV praktiškumą.
4,99 m ilgio, 2 metrų pločio ir 1,71 metro aukščio „Audi Q8“ savo sportiška dinamika ir prabanga išsiskiria iš kitų keturių žiedų markės SUV automobilių.
Automobilis yra tiesiog sukurtas tolimoms kelionėms. Dėl beveik 3 metrų atstumo tarp ašių, automobilio salonas yra itin erdvus ir jame patogiai įsitaisys penki keleiviai, o bagažinės talpa siekia nuo 605 litrų – nulenkus galinių sėdynių atlošus, ji padidėja iki 1755 l.
„Q8“ nesustabdys net bekelė, nes jis turi nuolatinę visų varančiųjų ratų „quattro“ pavarą ir 254 mm prošvaisą.
„Audi Q8“ kėbulas yra itin tvirtas ir lengvas. Beveik ketvirtadalį automobilio kėbulo sudaro aliuminis, taip pat gamyboje naudotas karštai presuotas plienas, kuris garantuoja keleivių zonos saugumą, taigi automobilis su 3.0 TDI varikliu ir hibridine MHEV technologija su ličio jonų akumuliatoriais sveria tik 2145 kilogramus
SUV-kupė galimas su dvejomis skirtingomis pakabomis: su amortizatorių kontrole arba su reguliuojama pneumatine pakaba. Taip pat galimos dvi vairavimo sistemos: progresyvi kintamo jautrumo arba net keturių vairuojamųjų ratų sistema. Visos pavaros yra itin efektyvios dėl jose naudojamos dalinės hibridinės MHEV technologijos. Ji leidžia riedėti išjungtu varikliu važiuojant 55–160 km/h greičiu, o stabdant sistema kaupia energiją akumuliatoriuose. Lėtėjant variklis išjungiamas vis dar esant 22 km/h greičiui.
Prekybos pradžioje Europoje siūlomas „Audi Q8 50 TDI“ modelis su 3.0 TDI varikliu (vidutinės degalų sąnaudos – 6,8–6,6 l/100 km), komplektuojamu su aštuonių greičių automatine „tiptronic“ pavarų dėže. Variklis pasiekia 210 kW galią (286 AG) ir 600 Nm sukimo momentą, o iki 100 km/h didelis SUV įsibėgėja per 6,3 sekundės. Maksimalus jo greitis – 245 km/val.

Naujasis „Audi Q8“ su itin erdviu salonu ir patogiai transformuojama bagažine, pažangiomis valdymo ir pakabos technologijomis, išmaniosiomis pagalbinėmis sistemomis apjungia geriausias dviejų klasių automobilių savybes – prabangaus keturių durelių kupė eleganciją ir didelio SUV praktiškumą.
4,99 m ilgio, 2 metrų pločio ir 1,71 metro aukščio „Audi Q8“ savo sportiška dinamika ir prabanga išsiskiria iš kitų keturių žiedų markės SUV automobilių.
Automobilis yra tiesiog sukurtas tolimoms kelionėms. Dėl beveik 3 metrų atstumo tarp ašių, automobilio salonas yra itin erdvus ir jame patogiai įsitaisys penki keleiviai, o bagažinės talpa siekia nuo 605 litrų – nulenkus galinių sėdynių atlošus, ji padidėja iki 1755 l.
„Q8“ nesustabdys net bekelė, nes jis turi nuolatinę visų varančiųjų ratų „quattro“ pavarą ir 254 mm prošvaisą.
„Audi Q8“ kėbulas yra itin tvirtas ir lengvas. Beveik ketvirtadalį automobilio kėbulo sudaro aliuminis, taip pat gamyboje naudotas karštai presuotas plienas, kuris garantuoja keleivių zonos saugumą, taigi automobilis su 3.0 TDI varikliu ir hibridine MHEV technologija su ličio jonų akumuliatoriais sveria tik 2145 kilogramus
SUV-kupė galimas su dvejomis skirtingomis pakabomis: su amortizatorių kontrole arba su reguliuojama pneumatine pakaba. Taip pat galimos dvi vairavimo sistemos: progresyvi kintamo jautrumo arba net keturių vairuojamųjų ratų sistema. Visos pavaros yra itin efektyvios dėl jose naudojamos dalinės hibridinės MHEV technologijos. Ji leidžia riedėti išjungtu varikliu važiuojant 55–160 km/h greičiu, o stabdant sistema kaupia energiją akumuliatoriuose. Lėtėjant variklis išjungiamas vis dar esant 22 km/h greičiui.
Prekybos pradžioje Europoje siūlomas „Audi Q8 50 TDI“ modelis su 3.0 TDI varikliu (vidutinės degalų sąnaudos – 6,8–6,6 l/100 km), komplektuojamu su aštuonių greičių automatine „tiptronic“ pavarų dėže. Variklis pasiekia 210 kW galią (286 AG) ir 600 Nm sukimo momentą, o iki 100 km/h didelis SUV įsibėgėja per 6,3 sekundės. Maksimalus jo greitis – 245 km/val.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Audi Q8


„Audi Q8“ turi tokį pat progresyvų dizainą, kaip ir naujasis „A8“. Įspūdingos aštuonkampio formos vientisos priekinės grotelės, LED žibintai, ryškios kėbulo briaunos ir atletiškos formos pabrėžia galią, rafinuotumą ir ypatingą dinamiką.
Salono apdailai galima rinktis tris skirtingas oda aptrauktų sėdynių versijas, dviejose komplektacijose prietaisų skydelio viršutinė dalis taip pat gali būti aptraukta oda. Visose apdailos versijose salono intarpams naudojamas natūralus medis arba aliuminis.
„Audi Q8“ sistemos valdymui nereikia daug jungiklių ir mygtukų, kadangi beveik visas funkcijas galima nustatyti dviejuose didelės raiškos ekranuose. Viršutinis 10,1 colio įstrižainės „MMI touch“ lietimui jautrus ekranas yra skirtas multimedijos ir navigacijos sistemoms, o apatiniame 8,6 colio ekrane vairuotojas gali pasirinkti norimą oro temperatūrą, kitas patogumo funkcijas ar įvesti tekstą.

REKLAMA

Audi Q8


Į „Audi Q8“ kaip standartinė įranga montuojama multimedijos sistema „MMI navigation plus“, kuri įsimena vairuotojo pasirinkimus, taip pat atsižvelgia į eismo situaciją, naudodama realaus laiko duomenis.
Pasirenkama „Audi connect key“ paslauga leidžia vairuotojui ir keturiems kitiems asmenims atrakinti ir užvesti automobilį, naudojantis „Android“ telefonu. Navigacijos sistemą galima valdyti naudojant „myAudi“ programą, o „Bang & Olufsen“ garso sistema su 23 garsiakalbiais perteikia koncertų salei būdingą erdvinį garsą.
Pažangios pagalbinės sistemos apima prisitaikantį greičio palaikymą, kuris atpažįsta kelio ženklinimą ir gali reaguoti į greičio ribojimus, važiavimo sankryžose pagalbą, perspėjimą apie kliūtis, išvažiavimą iš savo eismo juostos ir 360 laipsnių stebinčias vaizdo kameras.
Bratislavos gamykloje Slovakijoje surenkamas „Audi Q8“ salonus pasieks rugpjūtį ir jo kaina Lietuvoje bus nuo 70 500 eurų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų