REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pastarąjį dešimtmetį „Mercedes-Benz C-Class“ buvo sėkmingiausias Vokietijos gamintojo modelis – vien nuo 2014 metų jų visame pasaulyje parduota daugiau nei 2,5 milijono. Naujasis į Lietuvą jau atvykęs C klasės modelis savo sėkme neturėtų nusileisti pirmtakams dėl itin aukšto komforto lygio ir iš S klasės perimtų technologijų.
Naujasis „C-Class“ modelis išlaikė pirmtako linijas ir proporcijas, o jo siluetas dėl žemėjančios stogo linijos dabar labiau primena kupė. Naujasis C klasės modelis savo segmente prabangos suvokimą pakelia į naują lygį: jame pritaikytas ne vienas „S-Class“ flagmane naudojamas sprendimas.

Pastarąjį dešimtmetį „Mercedes-Benz C-Class“ buvo sėkmingiausias Vokietijos gamintojo modelis – vien nuo 2014 metų jų visame pasaulyje parduota daugiau nei 2,5 milijono. Naujasis į Lietuvą jau atvykęs C klasės modelis savo sėkme neturėtų nusileisti pirmtakams dėl itin aukšto komforto lygio ir iš S klasės perimtų technologijų.
Naujasis „C-Class“ modelis išlaikė pirmtako linijas ir proporcijas, o jo siluetas dėl žemėjančios stogo linijos dabar labiau primena kupė. Naujasis C klasės modelis savo segmente prabangos suvokimą pakelia į naują lygį: jame pritaikytas ne vienas „S-Class“ flagmane naudojamas sprendimas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Didžiausias pokytis, lyginant su ankstesniąja karta, bus jaučiamas salone, kur sumontuotas centrinis aukštos raiškos lietimui jautrus ekranas. Standartinėje įrangoje montuojamas 11,9 colių įstrižainės ekranas yra vertikalus, todėl juo patogu naudotis navigacine sistema bei kitomis funkcijomis.
Kaip ir naujame „S-Class“ modelyje, C klasė turi antrosios kartos „Mercedes-Benz User Experience“ (MBUX) vartotojo sąsają. Todėl šie ekranai sukuria vientisumo įspūdį, nors fiziškai nėra sujungti. MBUX leidžia balsu nusistatyti kelionės tikslą, keisti temperatūrą salone ir valdyti kitas automobilio funkcijas.

REKLAMA

Mercedes-Benz C-Klasse


Vairuotojui padės technologinės naujovės
Nuo šiol tiek benzininiai, tiek dyzeliniai naujojo „Mercedes-Benz C-Class“ varikliai turės turbokompresorius ir 48 voltų hibridinę sistemą. Ji leis pastoviu greičiu važiuoti išjungtu varikliu, taip pat regeneruos energiją stabdant ir padės varikliui, kai reikės daugiau galios.
Šis sprendimas leidžia ne tik sumažinti degalų sąnaudas, bet ir kone nepastebimu paversti „Start/Stop“ sistemos veikimą. Naujoviški sprendimai pasitelkti ir turbokompresoriams. Patobulinta jų dvigubos sparnuotės konstrukcija, o pati jos technologija buvo sukurta bendradarbiaujant kartu su „Mercedes-AMG Petronas“ F1 komanda.

REKLAMA
REKLAMA

Mercedes-Benz C-Klasse


Naują vairavimo komforto lygį leis pasiekti išmanūs „Digital Light“ žibintai, kurie pagal aplinkos sąlygas, kitus eismo dalyvius ir navigacijos informaciją gali keisti šviesos spindulį. Viename žibinte sumontuota 1,3 mln. mikroveidrodėlių, kurie laužia spindulį ir naktį neakina kitų vairuotojų, tačiau geriau apšviečia posūkius ir kelkraščius.

Mercedes-Benz C-Klasse


Dar vienas iš „S-Class“ flagmano perimtas sprendimas – vairuojamoji galinė ašis. Važiuojant mažu greičiu, galiniai ratai pasisuka į priešingą pusę nei priekiniai ir leidžia apsisukti mažesnėse erdvėse. Tuo metu važiuojant greitai, galiniai ratai kiek pasisuka ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai, todėl užtikrina stabilumą.
Lietuvoje naujųjų „Mercedes-Benz C-Class“ modelių kaina prasideda nuo 45 000 eurų, jiems suteikiama 5 metų garantija.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų