REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Jaguar“ neslepia, kad miesto visureigis F-PACE yra komerciškai svarbiausias koncerno automobilis nuo legendinio „E-Type“ laikų, todėl visi oficialūs „Jaguar“ atstovai šio modelio oficialios prekybos pradžios laukė nekantraudami ir puoselėdami dideles viltis. Vienintelis oficialus „Jaguar“ atstovas Lietuvoje „Inchcape Motors“ „Jaguar“ markės gurmanams sodriai raudoną F-PACE pristatė dar vasarį, tačiau tai tebuvo proga paragauti – oficiali prekyba „Jaguar F-PACE“ startuoja šį penktadienį. Iki oficialios prekybos pradžios jau užsakyti 7 F-PACE visureigiai.
„F-PACE yra vienas iš tų labai retų miesto visureigių, kurių „visureigiškumas“ tiesiog ištirpsta elegantiškose linijose ir sportiškuose kėbulo akcentuose. Viduje – tas pats sportiškumo ir lengvumo jausmas. Tai modelis, kurio charizma iškart užgožia ir sausus techninių charakteristikų skaičius ir kainą, tačiau ilgiau su juo pabuvus paaiškėja dar ir tai, kad jis yra tiesiog labai pajėgus kelyje ir bekelėje  automobilis, visiškai atitinkantis šiai klasei keliamus praktiškumo kriterijus“, - sakė „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė.
„Jaguar F-PACE“ yra ne tik pirmasis koncerno žingsnis į miesto visureigių (SUV) klasę, tai apskritai pirmasis „Jaguar“, kurio kėbulas yra vienatūris.
„F-PACE, pirmą kartą pasirodęs Frankfurte dar 2013-aisiais kaip koncepcinis automobilis pavadinimu „C-X17“, šiandien užtikrintai žengia rinką vartotojų pasirinkimui siūlydamas 6 skirtingas komplektacijos versijas: „Pure“, „Prestige“, „Portfolio“ „R-Sport“, „S“ bei išskirtinį „First Edition“ – šios versijos viso pasaulio pirkėjams bus pagaminta vos 2000 vienetų.

„Jaguar“ neslepia, kad miesto visureigis F-PACE yra komerciškai svarbiausias koncerno automobilis nuo legendinio „E-Type“ laikų, todėl visi oficialūs „Jaguar“ atstovai šio modelio oficialios prekybos pradžios laukė nekantraudami ir puoselėdami dideles viltis. Vienintelis oficialus „Jaguar“ atstovas Lietuvoje „Inchcape Motors“ „Jaguar“ markės gurmanams sodriai raudoną F-PACE pristatė dar vasarį, tačiau tai tebuvo proga paragauti – oficiali prekyba „Jaguar F-PACE“ startuoja šį penktadienį. Iki oficialios prekybos pradžios jau užsakyti 7 F-PACE visureigiai.
„F-PACE yra vienas iš tų labai retų miesto visureigių, kurių „visureigiškumas“ tiesiog ištirpsta elegantiškose linijose ir sportiškuose kėbulo akcentuose. Viduje – tas pats sportiškumo ir lengvumo jausmas. Tai modelis, kurio charizma iškart užgožia ir sausus techninių charakteristikų skaičius ir kainą, tačiau ilgiau su juo pabuvus paaiškėja dar ir tai, kad jis yra tiesiog labai pajėgus kelyje ir bekelėje  automobilis, visiškai atitinkantis šiai klasei keliamus praktiškumo kriterijus“, - sakė „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė.
„Jaguar F-PACE“ yra ne tik pirmasis koncerno žingsnis į miesto visureigių (SUV) klasę, tai apskritai pirmasis „Jaguar“, kurio kėbulas yra vienatūris.
„F-PACE, pirmą kartą pasirodęs Frankfurte dar 2013-aisiais kaip koncepcinis automobilis pavadinimu „C-X17“, šiandien užtikrintai žengia rinką vartotojų pasirinkimui siūlydamas 6 skirtingas komplektacijos versijas: „Pure“, „Prestige“, „Portfolio“ „R-Sport“, „S“ bei išskirtinį „First Edition“ – šios versijos viso pasaulio pirkėjams bus pagaminta vos 2000 vienetų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Naujokas stebina ne tik savo išvaizda. „Jaguar“ pasižymi unikaliu pažangiausių technologijų deriniu – naujos kartos variklių gama, lengva kėbulo architektūra su daug aliuminio (Jaguar’s Lightweight Aluminium Architecture), naujausiomis saugumo technologijomis ir išmania visų varančiųjų ratų sistema.
Naujos kartos F-PACE modelių versijos galimos su ištobulintais, ypač efektyviais benzininiais arba dyzeliniais varikliais. Siūlomoje variklių gamoje galima rinktis visiškai naujos kartos „Ingenium“ dyzelinius variklius.
Vienas iš naujos kartos „Ingenium“ variklių – 2,0 l 4 cilindrų dyzelinis variklis su turbo kompresoriumi – išvysto 180 AG.  Veržlumo mėgėjams siūlomas galingas 3 litrų darbinio tūrio 6 cilindrų dyzelinis variklis išvystantis 300 AG ir įspūdingą 700 Nm sukimo momentą.

REKLAMA


Tuo tarpu benzininis 3,0 l V6 S/C variklis yra modifikuota „F-Type“ jėgainės versija. Išlaikydamas visas sportiško variklio charakteristikas, šis F-PACE agregatas gali generuoti 340 AG arba 380 AG. Pastaruoju aprūpintas visureigis iki 100 km/h gali įsibėgėti vos per 5,5 sekundės.
Vairuotojams, kurie nori pilnai valdyti savo automobilį ir turėti šešių greičių mechaninę pavarų dėžę, siūlomas 2 litrų darbinio tūrio dyzelinis variklis ir galinių ratų pavara (RWD). Visos kitos F-PACE versijos – su keturių ratų pavara ir automatine aštuonių laipsnių pavarų dėže.
Naujos kartos F-PACE labiau orientuotas į malonumą vairuoti keliu, o ne bekelės iššūkius. Keleiviai, sėdintys F-PACE galinėse sėdynėse, ras apsčiai vietos kojoms, o ilgose kelionėse pravers talpiausia tarp segmento automobilių 650 litrų bagažinė, kuri, atlenkus galines sėdynes, gali padidėti iki 1740 litrų. Dar viena ir itin naudinga naujovė visiems, nemėgstantiems su savimi nešiotis krūvos raktų - „Jaguar Activity Key“ – papildomai užsakoma apyrankė, leidžianti deaktyvuoti automobilio raktą ir – jei tik yra noro – nerti į vandenį.

REKLAMA
REKLAMA


„Jaguar“ siekis išlaikyti autentišką sportinio automobilio DNR atsispindi ne tik rafinuotos prabangos detalėse ar ergonomiškose salono linijose, bet ir aukštuose saugumo standartuose.
Standartinėje visų F-PACE modelių įrangoje įdiegta eismo ženklų atpažinimo sistema ir išmanusis greičio ribotuvas, pagalbinė eismo juostos plaikymo sistema (LDW) ir autonominis avarinis stabdymas, dinaminė stabilumo kontrolė, sukimo momento kontrolė ir daugelis kitų pagrindinių sistemų, be kurių neįsivaizduojamas saugus automobilis. Kaip papildomą įrangą galima užsisakyti pagalbinę automobilio statymo (park assist), vairuotojo savijautos stebėjimo, adaptyvią pastovaus greičio palaikymo, vairuotojui nematomos zonos stebėjimo sistemas.
Į „Prestige“ modelio standartinę komplektaciją įeina šildomos odinės sėdynės, 18 colių lengvo lydinio ratlankiai, LED dieniniai žibintai ir šviesa bagažinėje. Jo kaina Lietuvoje prasideda nuo 47 783 eurų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Nuo 50 409 eurų kainuojantis modelis „R-Sport“ aprūpintas 19 colių lengvo lydinio ratlankiais, sportinėmis sėdynėmis, priekiniais dvifunkciais ksenono žibintais su dienos šviesos LED žibintais, „Gloss Black“ juodos spalvos stogo išilginėmis sijomis ir tos pačios spalvos šoninių langų apvadais.
„S“ versija yra siūloma tik su dviem iš galingiausių variklių: 3,0 l V6 300 AG turbo dyzeliniu arba 3,0 l V6 380 AG turbokompresoriniu benzininiu. Šis nuo 68 861 eurų kainuojantis modelis aprūpintas 20 colių lengvojo lydinio ratlankiais, 350 mm stabdžių diskais su raudonos spalvos stabdžių apkaba, „Adaptive Dynamics“ sistema, „Meridian“ 380 W galios garso sistema su 11 garsiakalbių, o taip pat – galinio vaizdo kamera.
„Jaguar F-PACE First Edition“ – riboto kiekio modelis, sukurtas aistringiems šio ženklo gerbėjams, nebijantiems savo kišenę palengvinti mažiausiai 84 180 eurų.

REKLAMA


Šios išskirtinės F-PACE versijos pirkėjas standartiniame rinkinyje gaus 20 colių „Venom“ lengvojo lydinio ratlankius, adaptyvią važiuoklę, panoraminį stoglangį, kintamą ir nuo nuotaikos priklausantį interjero apšvietimą, 10 krypčių elektra valdomas priekines sėdynes, „Windsor“ odos apmušalus, „Jet“ zomša aptrauktas salono lubas, „InControl Touch Pro“ navigacijos sistemą su 10,2 colio įstrižainės liečiamuoju ekranu, 12,3 colio itin aukštos skiriamosios gebos virtualiu prietaisų skydeliu.
„First Edition“ širdis gali būti 300 AG 3 litrų darbinio tūrio V6 dyzelinis variklis arba galingiausia 3 litrų darbinio tūrio benzininio variklio versija. Abu variantai komplektuojami su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže ir visais varančiaisiais ratais.
Pačiame hierarchijos viduryje - „F-PACE Portfolio“. Šios komplektacijos visureigio kaina prasideda nuo 51 776 eurų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų