REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos automobilių ralio sezonas šiemet prasidėjo neįprastai vėlai. Dėl nepakankamai šaltos žiemos neįvyko jo žieminė dalis, taigi, sezonas sutrumpėjo iki penkių vasaros bei rudens etapų. Pirmasis sezono išbandymas – „Rally Talsi“ įvyko Latvijoje, o prieš tris savaites Žemaitijos žvyrkeliais praūžė antrasis etapas. Pastarieji tapo ypatingai svarbūs ne tik sportininkams bei žiūrovams bet ir Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) ralio komitetui. Pirmieji du etapai buvo proga išmėginti naująją išskirtinai Lietuvos raliui skirtą duomenų bazę – autorally.lt.
Ralio sportu besidomintys pastebės, kad autorally.lt portalo dizainas jau puikiai pažįstamas. Taip manantys neklysta, kadangi šis ilgalaikio darbo rezultatas yra bendradarbiavimo tarp Lietuvos ir Latvijos produktas. Tačiau skirtingai nei jo vyresnysis brolis Latvijoje, lietuviškas tinklalapis yra dedikuotas išskirtinai Lietuvos ralio čempionato (LRČ) sezonui. Jame publikuojama visa svarbiausia informacija apie sezono etapus, greičio ruožų žemėlapiai, dalyvių sąrašai, sezono rezultatai, o etapo metu – tai kartu yra ir patogi ir patikima platforma, kurioje galima sekti ralio rezultatus.
Ralio komiteto pirmininkas Maris Simson teigė, jog pagrindinis privalumas yra tas, kad visi būtiniausi duomenys dabar nuo šiol bus koncentruojami vienoje duomenų bazėje:
„Be patogumo ralio gerbėjams, per šią sistemą jau kuris laikas vyksta ir registracija sportininkams. Tiesa, kelis metus iki šiol, šis procesas priklausydavo nuo organizatorių: vieni registraciją vykdydavo per latvių sistemą, kiti paraiškas priiminėdavo senuoju būdu, siunčiant formas elektroniniu paštu. Tačiau tai buvo labai neefektyvu, duomenis kartais tekdavo perrašinėti kelis kartus, o tai atsiliepdavo renginių kokybei“, - teigė M. Simson. „Tuo tarpu naujoji sistema gerokai palengvina registraciją, įsimena jau įvestus duomenis, todėl sumažėja klaidų tikimybė dėl žmogiškojo faktoriaus įtakos. Be to, ji gyvai registruoja informaciją ir ralio metu, tokiu būdu palengvindama darbą visiems“.
Anot ralio komiteto nario Manto Babensko, nauja sistema yra gerokas kokybinis šuolis progreso link, kuris sutaupys laiko bei darbo resursų:
„Asmeniškai ilgą laiką stebėjau Latvijos ralyje vykdomą procesų skaitmenizavimą ir bendros duomenų bazės kūrimą. Kol Lietuvoje rezultatų matavimas, atvaizdavimas, skaičiavimas ir saugojimas buvo atliekamas atskirai, latviai sukūrė sistemą, kuri ne šiaip sau pranoko mūsiškę. Skirtumas tapo toks didelis, jog palyginimui galiu pasakyti, kad kuomet lietuviškojo ralio rezultatų administravimas dar važiavo arklio tempiamu vežimu, latviai jau naudojosi šiuolaikiniu automobiliu. Taip sakydamas nė kiek neperdedu – atsilikimas išties buvo toks didelis. Bet progresas vyksta: tarkime, jei prieš kurį laiką galėjome pasvajoti apie GPS sekimo sistemas, dabar Lietuvos ralis naudoja vieną efektyviausių sistemų pasaulyje“, - sakė ralio komiteto narys Mantas Babenskas.
Anot LASF ralio komiteto nario M. Babensko, pasirinkti egzistuojančią sistemą, o ne kurti naują pasirinkta dėl trijų priežasčių: panašaus čempionato formato, lėšų sutaupymo ir todėl, kad einant jau pramintu keliu bus išvengta daug klaidų, iš kurių mokėsi mūsų kaimynai.
Portalas autorally.lv startavo 2011-aisiais „Sarma“ ralyje Latvijoje. Pagrindinis sistemos kūrėjas – latvis Andris Rigerts, kurį dažnai galime sutikti ir Lietuvos etapuose, kuriuose jis vykdo rezultatų analitiko pareigas. Pirmasis lietuviškas etapas, kuris pradėjo naudoti latvių sistemą, buvo „300 Lakes Rally“ 2013-aisiais, netrukus jų pavyzdžiu pasekė ir dauguma kitų Lietuvos ralio čempionato organizatorių.

Lietuvos automobilių ralio sezonas šiemet prasidėjo neįprastai vėlai. Dėl nepakankamai šaltos žiemos neįvyko jo žieminė dalis, taigi, sezonas sutrumpėjo iki penkių vasaros bei rudens etapų. Pirmasis sezono išbandymas – „Rally Talsi“ įvyko Latvijoje, o prieš tris savaites Žemaitijos žvyrkeliais praūžė antrasis etapas. Pastarieji tapo ypatingai svarbūs ne tik sportininkams bei žiūrovams bet ir Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) ralio komitetui. Pirmieji du etapai buvo proga išmėginti naująją išskirtinai Lietuvos raliui skirtą duomenų bazę – autorally.lt.
Ralio sportu besidomintys pastebės, kad autorally.lt portalo dizainas jau puikiai pažįstamas. Taip manantys neklysta, kadangi šis ilgalaikio darbo rezultatas yra bendradarbiavimo tarp Lietuvos ir Latvijos produktas. Tačiau skirtingai nei jo vyresnysis brolis Latvijoje, lietuviškas tinklalapis yra dedikuotas išskirtinai Lietuvos ralio čempionato (LRČ) sezonui. Jame publikuojama visa svarbiausia informacija apie sezono etapus, greičio ruožų žemėlapiai, dalyvių sąrašai, sezono rezultatai, o etapo metu – tai kartu yra ir patogi ir patikima platforma, kurioje galima sekti ralio rezultatus.
Ralio komiteto pirmininkas Maris Simson teigė, jog pagrindinis privalumas yra tas, kad visi būtiniausi duomenys dabar nuo šiol bus koncentruojami vienoje duomenų bazėje:
„Be patogumo ralio gerbėjams, per šią sistemą jau kuris laikas vyksta ir registracija sportininkams. Tiesa, kelis metus iki šiol, šis procesas priklausydavo nuo organizatorių: vieni registraciją vykdydavo per latvių sistemą, kiti paraiškas priiminėdavo senuoju būdu, siunčiant formas elektroniniu paštu. Tačiau tai buvo labai neefektyvu, duomenis kartais tekdavo perrašinėti kelis kartus, o tai atsiliepdavo renginių kokybei“, - teigė M. Simson. „Tuo tarpu naujoji sistema gerokai palengvina registraciją, įsimena jau įvestus duomenis, todėl sumažėja klaidų tikimybė dėl žmogiškojo faktoriaus įtakos. Be to, ji gyvai registruoja informaciją ir ralio metu, tokiu būdu palengvindama darbą visiems“.
Anot ralio komiteto nario Manto Babensko, nauja sistema yra gerokas kokybinis šuolis progreso link, kuris sutaupys laiko bei darbo resursų:
„Asmeniškai ilgą laiką stebėjau Latvijos ralyje vykdomą procesų skaitmenizavimą ir bendros duomenų bazės kūrimą. Kol Lietuvoje rezultatų matavimas, atvaizdavimas, skaičiavimas ir saugojimas buvo atliekamas atskirai, latviai sukūrė sistemą, kuri ne šiaip sau pranoko mūsiškę. Skirtumas tapo toks didelis, jog palyginimui galiu pasakyti, kad kuomet lietuviškojo ralio rezultatų administravimas dar važiavo arklio tempiamu vežimu, latviai jau naudojosi šiuolaikiniu automobiliu. Taip sakydamas nė kiek neperdedu – atsilikimas išties buvo toks didelis. Bet progresas vyksta: tarkime, jei prieš kurį laiką galėjome pasvajoti apie GPS sekimo sistemas, dabar Lietuvos ralis naudoja vieną efektyviausių sistemų pasaulyje“, - sakė ralio komiteto narys Mantas Babenskas.
Anot LASF ralio komiteto nario M. Babensko, pasirinkti egzistuojančią sistemą, o ne kurti naują pasirinkta dėl trijų priežasčių: panašaus čempionato formato, lėšų sutaupymo ir todėl, kad einant jau pramintu keliu bus išvengta daug klaidų, iš kurių mokėsi mūsų kaimynai.
Portalas autorally.lv startavo 2011-aisiais „Sarma“ ralyje Latvijoje. Pagrindinis sistemos kūrėjas – latvis Andris Rigerts, kurį dažnai galime sutikti ir Lietuvos etapuose, kuriuose jis vykdo rezultatų analitiko pareigas. Pirmasis lietuviškas etapas, kuris pradėjo naudoti latvių sistemą, buvo „300 Lakes Rally“ 2013-aisiais, netrukus jų pavyzdžiu pasekė ir dauguma kitų Lietuvos ralio čempionato organizatorių.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų