REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Los Andželo automobilių paroda pasauliniame kontekste niekada neturėjo tokio didžiulio svorio kaip kiekvienų metų pavasarį vykstanti Ženevos automobilių paroda ar rudenį, kas antrus metus vykstančios Frankfurto arba Paryžiaus automobilių parodos. Vis dėlto, paskutinį rudens mėnesį surengta Los Andželo automobilių paroda šiemet tapo keletos pasaulinių premjerų namais.
Šiemet surengtoje parodoje automobilių gamintojai pademonstravo 11 pasaulinių premjerų - tai yra pakankamai didžiulis skaičius parodai, kuri net nebando konkuruoti su anksčiau paminėtais analogais. Premjerų sąrašą triukšmingai atidarė naujutėlis „Alfa Romeo“ modelis - „Stelvio“, kuris kitąmet prisijungs prie „Giulia“ sedano.
Naujienų sąrašą taip pat papildė „Jaguar I-Type“ krosoveris, naujutėlis „Jeep Compass“ visuregis, galinių varančiųjų ratų pavarą turintis „Huracan Spyder“, gausiai atnaujintas „Mazda krosoveris „CX-5“, naujos kartos „MINI Countryman“, „Mercedes Benz E63 AMG“ ir tai tik keletas iš gausybės naujienų, kurios buvo pademonstruotos tarptautinėje Los Andželo automobilių parodoje.
Kol daugelis amerikiečių šiuo metu gano akis į parodoje eksponuojamus automobilius, mes Jums pristatysime pačias svarbiausias naujienas ir automobilius, kurie anksčiau ar vėliau pasieks ir mūsų šalį. Vieni automobiliai bus parduodami tam tikrų markių atstovybėse, o kiti į Lietuvą atkeliaus kitais būdais, nes oficialiai tam tikras modelis nebus net pardavinėjamas Europos Sąjungoje.

Alfa Romeo Stelvio


Jeigu ne tuometinis „Alfa Romeo“, o tiksliau - „Fiat Group“ koncerno vadovų abejingumas, pirmasis šios markės „SUV“ tipo automobilis būtų pasirodęs žymiai anksčiau. 2003 metais gamintojas pademonstravo stilingą „Alfa Romeo Kamal“ koncepciją, kuri turėjo pasirodyti serijinėje gamyboje, tačiau tuometiniai koncerno vadovai išsigando neįprasto inžinierių eksperimento. Praėjus daugiau nei dešimt metų, pasaulis pasikeitė neatpažįstamai. Tradiciniai sedanai, universalai ar vienatūriai užleidžia vietą „SUV“ tipo mašinoms.
„Alfa Romeo“ norėdama atsipjauti didžiulio pyrago dalį, Los Andžele pristatė ilgai lauktą „Stelvio“, kuris buvo sukurtas pagal tą pačią formulę kaip ir „Giulia“ sedanas. Tai yra sportiškas, dinamiškas, greitas ir agresyvus „SUV“ tipo automobilis, kurio kūrėjai apie bekelę net nenori kalbėti. Automobilio kūrėjai orientavosi į tuos, kurie dievina vairavimą asfaltuotu keliu, o ne bekelėje. Jeigu prioritetą skiriate tam automobiliui, kuris gali pravažiuoti gilesnę balą, tuomet keliaukite į „Jeep“ saloną.
„Alfa Romeo“ parodoje pristatė galingiausią ir pajėgiausią versiją - „Stelvio QV“ su 2,9 litro darbinio tūrio, 6 cilindrų motoru, kuris išvysto 510 arklio galių. Gamintojo teigimu, keturių varančiųjų ratų pavarą turinti mašina iki 100 km/val. įsibėgės per 3,9 sekundės.

Los Andželo automobilių paroda pasauliniame kontekste niekada neturėjo tokio didžiulio svorio kaip kiekvienų metų pavasarį vykstanti Ženevos automobilių paroda ar rudenį, kas antrus metus vykstančios Frankfurto arba Paryžiaus automobilių parodos. Vis dėlto, paskutinį rudens mėnesį surengta Los Andželo automobilių paroda šiemet tapo keletos pasaulinių premjerų namais.
Šiemet surengtoje parodoje automobilių gamintojai pademonstravo 11 pasaulinių premjerų - tai yra pakankamai didžiulis skaičius parodai, kuri net nebando konkuruoti su anksčiau paminėtais analogais. Premjerų sąrašą triukšmingai atidarė naujutėlis „Alfa Romeo“ modelis - „Stelvio“, kuris kitąmet prisijungs prie „Giulia“ sedano.
Naujienų sąrašą taip pat papildė „Jaguar I-Type“ krosoveris, naujutėlis „Jeep Compass“ visuregis, galinių varančiųjų ratų pavarą turintis „Huracan Spyder“, gausiai atnaujintas „Mazda krosoveris „CX-5“, naujos kartos „MINI Countryman“, „Mercedes Benz E63 AMG“ ir tai tik keletas iš gausybės naujienų, kurios buvo pademonstruotos tarptautinėje Los Andželo automobilių parodoje.
Kol daugelis amerikiečių šiuo metu gano akis į parodoje eksponuojamus automobilius, mes Jums pristatysime pačias svarbiausias naujienas ir automobilius, kurie anksčiau ar vėliau pasieks ir mūsų šalį. Vieni automobiliai bus parduodami tam tikrų markių atstovybėse, o kiti į Lietuvą atkeliaus kitais būdais, nes oficialiai tam tikras modelis nebus net pardavinėjamas Europos Sąjungoje.

Alfa Romeo Stelvio


Jeigu ne tuometinis „Alfa Romeo“, o tiksliau - „Fiat Group“ koncerno vadovų abejingumas, pirmasis šios markės „SUV“ tipo automobilis būtų pasirodęs žymiai anksčiau. 2003 metais gamintojas pademonstravo stilingą „Alfa Romeo Kamal“ koncepciją, kuri turėjo pasirodyti serijinėje gamyboje, tačiau tuometiniai koncerno vadovai išsigando neįprasto inžinierių eksperimento. Praėjus daugiau nei dešimt metų, pasaulis pasikeitė neatpažįstamai. Tradiciniai sedanai, universalai ar vienatūriai užleidžia vietą „SUV“ tipo mašinoms.
„Alfa Romeo“ norėdama atsipjauti didžiulio pyrago dalį, Los Andžele pristatė ilgai lauktą „Stelvio“, kuris buvo sukurtas pagal tą pačią formulę kaip ir „Giulia“ sedanas. Tai yra sportiškas, dinamiškas, greitas ir agresyvus „SUV“ tipo automobilis, kurio kūrėjai apie bekelę net nenori kalbėti. Automobilio kūrėjai orientavosi į tuos, kurie dievina vairavimą asfaltuotu keliu, o ne bekelėje. Jeigu prioritetą skiriate tam automobiliui, kuris gali pravažiuoti gilesnę balą, tuomet keliaukite į „Jeep“ saloną.
„Alfa Romeo“ parodoje pristatė galingiausią ir pajėgiausią versiją - „Stelvio QV“ su 2,9 litro darbinio tūrio, 6 cilindrų motoru, kuris išvysto 510 arklio galių. Gamintojo teigimu, keturių varančiųjų ratų pavarą turinti mašina iki 100 km/val. įsibėgės per 3,9 sekundės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

DAV_4444_tn


 Genesis G80


„Toyota“ turi „Lexus“, „Honda“ turi „Acura“, o „Nissan“ didžiuojasi „Infinti“, tad kodėl „Hyundai“ negali turėti savo prabangių automobilių divizijos? Los Andžele „Hyundai“ koncerno įkurta markė „Genesis“ pristatė ne visiškai naują, bet labai įdomų „Genesis G80“ sedaną.
Parodoje pristatys modelis amerikiečiams demonstravo dvi skirtingas modifikacijas : modelį su 3,3 litro ir modelį su 5,0 litrų darbinio tūrio jėgos agregatais. Nors pastarasis variklis bus mielesnis daugelio amerikiečių širdžiai, tačiau „Genesis“ atstovų teigimu, visiškai naujas 3,3 litro, 6 cilindrų motoras turėtų sudominti naująją kartą, kuriai rūpi ne masyvus sukimo momentas ar skleidžiamas garsas, o efektyvumas ir kuro sąnaudos.
Naujasis motoras išvysto 370 arklio galių ir 510 Nm sukimo momentą esant 1300 - 1400 aps/min.

REKLAMA

Genesis G80 (1)


Mazda CX-5


Jeigu šiuo metu galvojate apie „Mazda CX-5“ automobilio įsigijimą - palukėkite. Kitais metais Lietuvoje turėtų pasirodyti gausiai atnaujinta „CX-5“ modelių gama, kuri turėtų nustebinti ne vieną šio automobilio konkurentą.
Prie automobilio darbavosi ne tik „Mazda“ dizaineriai, bet ir inžinieriai, kurie stengėsi pagerinti kiekvieną „CX-5“ elementą. Buvo gerinama garso izoliacija, apdailos medžiagos, surinkimo kokybė, valdymo savybės ir komfortas, pramogų sistemos efektyvumas, vairo stiprintuvo informatyvumas. Darbų sąrašą galėtume tęsti ir tęsti.
Pagrindinė naujovė - „G-Vectoring Control“ sistema, kuri elektroninės stabilumo sistemos pagalbos dėka skirtingai paskirsto variklio sukimo momentą priekiniams ratams priklauso nuo to, kuris turi didesnį sukibimą su kelio danga ir kokiu kampu yra pasuktas vairas.
„CX-5“ yra vienas populiariausių „Mazda“ modelių. Net 25% visų parduotų „Mazda“ modelių yra „CX-5“, todėl nenuostabu, jog iki šiol visame pasaulyje „Mazda“ pardavė daugiau kaip 1,4 mln. krosoverio vienetų.

REKLAMA
REKLAMA

CX-5 (1)


Mercedes-Maybach S650 Cabriolet


Net neabejojame, kad pasaulyje yra žmonių, kuriems standartiniai S klasės kabrioletai nepatinka. Jiems norisi daugiau ekstravagancijos, daugiau išskirtinumo, daugiau prabangos. Žodis - „Daugiau“, puikiai tinka apibūdinti štai šį „Mercedes-Maybach“ kūrinį, kuris buvo pademonstruotas Los Andželo automobilių parodoje.
Naujasis modelis bus komplektuojamas su 6,0 litrų, 12 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvystys 630 arklio galių ir net 1000 Nm sukimo momentą esant 2300 - 4300 sūkių diapazone. Šis milžiniško pajėgumo motoras bus suporuotas su septynių laipsnių automatine pavarų dėže.
„S650“ kabrioletas iki 100 km/val. įsibėgės vos per 4,1 sekundės.
„Mercedes Benz“ atstovai teigia, jog žada pagaminti tik 300 šio modelio vienetų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

mercedes-s650-2_1200


Jeep Compass


Ar prisimenate „Jeep Compass“ ir „Jeep Patriot“ visureigius? Antrarūšius, net ir „Jeep“ standartais, automobilius, kurie galėjo atlikti tik vieną užduotį - pravažiuoti sudėtingesnį kelio ruožą.
„Jeep“ pastaruoju metu investuoja milžiniškas sumas į naujų modelių kūrimą, kurie pakeistų nelabai nusisekusius automobilius. Neįprastos išvaizdos „Cherokee“, mažasis išsišokėlis „Renegade“ džiaugiasi augančiu populiarumu, tuo tarpu Los Andželo automobilių parodoje pristatytas naujos kartos „Jeep Compass“ sukėlė šiek tiek mažiau emocijų.
Automobilio dizainas nėra toks radikalus ir iššaukiantis. Naujasis „Compass“ labiau primena didesnį, prabangesnį ir brangesnį „Grand Cherokee“, tačiau konservatyviau atrodantis darbinis arklys visada buvo populiaresnis už išsišokėlį.
JAV rinkai skirtas modelis turės 2,4 litro benzininį motorą. Tuo tarpu Europos rinkai skirti modeliai turės keturių cilindrų benzininius ir dyzelinius jėgos agregatus, kurie bus poruojami su priekinių arba keturių varančiųjų ratų sistemomis.
Jungtinių Valstijų rinkoje automobilis pasirodys 2017 metų pradžioje.

REKLAMA

Compass (1)


Jaguar I-Pace


Vis daugiau gamintojų pristato tik elektros energija varomus automobilius, kurie su pilnai įkrautomis baterijomis gali nuvažiuoti 400 - 600 kilometrų atstumą. Gamintojų teigimu, tai yra pakankamai didelis atstumas, ypač jeigu elektromobilį naudojate tik mieste ar jo prieigose.
„Jaguar“ milžiniškoje „Tesla“ teritorijoje pristatė savo elektromobilio interpretaciją - „I-Pace“ krosoverį, kuris po futuristiška išvaizda slepia nelabai futuristiškas technologijas.  Su vienu ličio jonų baterijos įkrovimu vidutinis vartotojas galės įveikti net 500 km distanciją.
400 AG bei 700 Nm maksimalų sukimo momentą išvystantis „I-Pace“ prototipas turi du elektros variklius – vienas integruotas į priekinę, o kitas - į galinę ašį.  Abu varikliai veikia išvien su visų varančiųjų ratų pavara.
„Jaguar I-Pace“ prekyboje turėtų pasirodyti jau 2018-ųjų antrąjį pusmetį.

REKLAMA

Jaguar I Pace (1)


Volkswagen Atlas


„Volkswagen“ šiuo metu išgyvena krizę, bent jau taip sako daugelis žiniasklaidos priemonių. Nors vienas didžiausių pasaulio koncernų stengiasi sumažinti išlaidas ir ruošiasi milžiniškiems nuostoliams, tačiau „Volkswagen“ strategai išlieka ramūs. Dyzelinius variklius nustūmę į šoną, „Volkswagen“ pristatė savo didžiausią kozirį - naujutėlį „Volkswagen Atlas - praktišką septynvietį „SUV“ tipo automobilį, kuris atitinka daugelio amerikiečių kriterijus.
„Volkswagen Atlas“ nėra vokiškas produktas. Jis buvo sukurtas ir bus gaminamas „Volkswagen“ gamykloje Jungtinėse Valstijose. Kadangi mašina buvo sukurta išskirtinai šiam regionui, automobilis bus komplektuojamas tik su benzininiais keturių arba šešių cilindrų varikliais.
Įdomu yra tai, jog „Volkswagen Atlas“ bus eksportuojamas į Rusiją su 2,0 litrų, keturių cilindrų dyzeliniu agregatu. Ši modifikacija nebus parduodama nei JAV, nei Kanadoje.

Atlas (1)


GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų