REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors kapitalizmas turi savų trūkumų, tačiau šią sistemą yra aukso amžius, jeigu savo banko sąskaitoje turite daugiau negu 50 procentų Lietuvos, Lenkijos ar net Vokietijos gyventojų. Turint pakankamai storą piniginę, galite gauti ko tik panorėsite. Ar tai būtų lėktuvas, prabangi jachta, lenktynių trasa ar net specialus automobilis, kurį jums pagamins pagal užsakymą.
Kaip tik 1991 metais, vienas naftos magnatas iš Jungtinių Arabų Emyratų užsigeidė turėti patį galingiausią, greičiausią ir analogų neturintį automobilį. Kadangi vyras buvo didelis Mercedes Benz markės gerbėjas, pinigais aptekęs verslininkas nusprendė aplankyti kelis draugus Vokietijoje ir tuo pačiu užsukti į Mercedes Benz būstinę.

Nors kapitalizmas turi savų trūkumų, tačiau šią sistemą yra aukso amžius, jeigu savo banko sąskaitoje turite daugiau negu 50 procentų Lietuvos, Lenkijos ar net Vokietijos gyventojų. Turint pakankamai storą piniginę, galite gauti ko tik panorėsite. Ar tai būtų lėktuvas, prabangi jachta, lenktynių trasa ar net specialus automobilis, kurį jums pagamins pagal užsakymą.
Kaip tik 1991 metais, vienas naftos magnatas iš Jungtinių Arabų Emyratų užsigeidė turėti patį galingiausią, greičiausią ir analogų neturintį automobilį. Kadangi vyras buvo didelis Mercedes Benz markės gerbėjas, pinigais aptekęs verslininkas nusprendė aplankyti kelis draugus Vokietijoje ir tuo pačiu užsukti į Mercedes Benz būstinę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

lotec_c1000_1


Ponulio užgaida buvo paprasta. Mercedes Benz gaus kelis milijonus dolerių už tai, kad specialiai jam sukurs superautomobilį su 1000 arklio galių išvystančiu motoru.
Kadangi vokiečiai nėra iš kelmo spirti, kompanija nusprendė priimti iššūkį, tačiau su viena sąlyga. Automobilio kėbulą sukurs ne Mercedes Benz, bet kita kompanija, kuri tuo metu pakankamai glaudžiai bendradarbiavo su Mercedes Benz.

REKLAMA

lotec_c1000_7


Kol Mercedes Benz suko galvą kokį variklį panaudoti, kėbulo kūrimo darbai buvo perduoti mažytei, bet automobilių sporto pasaulyje puikiai žinomai Lotec.
Šiose dirbtuvėse nuo pat septinto dešimtmečio automobilių sportui buvo ruošiami įvairūs Porsche markės automobiliai, tačiau norėdama šiek tiek praplėsti savo akiratį, nuo 1984 metų pradėjo gaminti įvairias kėbulo dalis Mercedes Benz markės automobiliams.
Kadangi abi kompanijos palaikė artimus ryšius, nereikėtų stebėtis, kad tokį didelį užsakymą Mercedes Benz atidavė ne kam kitam, o Lotec, kuri puikiai žindavo ko nori vienas žinomiausių automobilių gamintojų pasaulyje.

REKLAMA
REKLAMA

lotec_c1000_9


Lotec specialistai per maždaug vienerius metus pagamino pirmąjį prototipą, kuris buvo 4.3 metro ilgio, 2 metrų pločio ir vos 1.15 metro aukščio. Kadangi automobilio kėbulas buvo pagamintas iš anglies pluošto, jo svoris buvo vos 1080 kilogramų. Įspūdinga? Palaukite, kol išgirsite variklio technines charakteristikas.
Mercedes Benz į šį automobilį sumontavo 5.6 litro, aštuonių cilindrų benzininį motorą, jam pridėjo porą Garrett turbinų ir suderino su penkių bėgių pavarų dėže, kurią naudodavo lenktyniniai automobiliai.
Nors išpuikęs kapitalistas iš JAE reikalavo 1000 arklio galių, tačiau aštuonių cilindrų motoras iš tikro išvystė 850 arklio galių ir 980 NM sukimo momentą. To pilnai užteko 1080 kilogramų sveriančiam automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 3.2 sekundės ir pasiekti 431 km/val. maksimalų greitį! Vis dėlto labiausiai kvapą užgniaužia automobilio pajėgumas įsibėgėti nuo 0 iki 200 km/val. Bendras Lotec ir Mercedes Benz kūrinys tai padarydavo vos per 8.08 sekundės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

lotec_c1000_6


Kaip manote, kiek šis kūrinys kainavo Mercedes Benz ir Lotec? Bendra projekto sąmata siekė 1.2 mln. dolerių, tačiau turtingas naftos magnatas sumokėjo daugiau du milijonus dolerių.

lotec_c1000_12


Interneto platybėse suradote ką nors įdomaus? O galbūt norite parodyti kokį nors bajerį, projektą ar tiesiog su mumis pasilabinti? Rašykite : 
[email protected]


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų