REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po ilgos pertraukos, mūsų „LIKE“ klubas pasipildė nauju nariu. Stilingas, prigulęs prie kelio ir tikrai išskirtinis „Volkswagen Golf“. Nors yra žmonių, kuriems ištarus „Golf“ vardą išberia veidą spuogais, tačiau šis ketvirtukas gali drąsiai pasigirti, jog yra pats gražiausias ketvirtos „Golf“ buvusioje Lietuvos sostinėje. 
Kiekvienas savaip suprantame išskirtinį automobilį, tačiau visu choru pritartume, jog išskirtinis automobilis turi į save atkreipti dėmesį. Visi naudodami skirtingas priemones pasiekia skirtingus rezultatus, tačiau mūsų kalbintas Lukas ir jo automobilis ėjo pakankamai tradiciniu keliu.

VW Golf Mk4 02
„Automanas.lt“ - Šis klausimas yra būtinas. Prisistatyk kas esi ir kuo užsiimi gyvenime?
Lukas - Esu vardu Lukas. Praeitais metais baigiau mokyklą ir daugiau nei pusmetį praleidau Danijoje. Į gimtinę grįžau prieš tris mėnesius. Rudenį planuoju vėl stoti į universitetą.

VW Golf Mk4 03
„Automanas.lt“ -Kas paskatino tave patobulinti asmeninį automobilį? Draugai? Noras išsiskirti? Mada?
Lukas - Sunku pasakyti. Manau daugiausiai įtakos turėjo 1998 metais tėvo turėtas „BMW E36“. Tada jis buvo dar apyjaunis automobilis. Mūsiškis buvo ne paprastas, bet turėjo „M-Tech“ apdailą, „BBS R18“ ratus. Tada tai buvo tikra retenybė. Galvoje labai įstrigo kaip klasiokams varvėdavo seilę kai tėvas atveždavo mane į mokyklą. Tai greičiausiai ir įskiepijo į galvą norą išsiskirti.

VW Golf Mk4 04
„Automanas.lt“ - Kodėl įsigijai būtent „Golf“? O ne „BMW“ ar „Subaru“?
Lukas - Kodėl būtent „Golf“? Tiesa sakant iš pat pradžių svajojau apie „BMW E46“. Labai norėjau kupė su dyzeliniu varikliu, tačiau mano pakankamai kuklios santaupos neleido įsigyti tokio automobilio. Vėliau pradėjau įkalbinėti draugą, kad man parduotų ketvirtos kartos „Golfą“. Taip 2011 metų vasarį mano kieme atsirado tvarkingas ketvirtukas.

VW Golf Mk4 05
„Automanas.lt“ - Nuo ko prasidėjo automobilio modifikacijos. Su kokiais sunkumais susidūrei iki šiol?
Lukas - Beveik metus važinėjau nekišdamas prie mašinos nagų. Tik vėliau atsirado noras padaryti kažką įdomaus ir netradicinio. Pirmoji modifikacija buvo juodos spalvos ženkliukai. Vėliau panaikinau galinį valytuvą, įsigijau „OZ Aristo“ ratlankius. Ne gana to, nusipirkau reguliuojamo aukščio amortizatorius ir iki kito sezono buvau ramus. Su draugų pagalba pavyko surasti ir įsigyti „SL55“ ratlankius, kurie daugeliui yra geriau žinomi „Alphards“ vardu. Sunkumų buvo palyginus nedaug. Iš viso pakeičiau du karterius, kurie yra žemiausia „Golf“ vieta. Buvo bėdų su pusašiu. Sužeminus „coilus“ iki pat galo, stabilizatorius pradėjo remtis į pusašį. Bandėm dėti ilgesnes traukes, bet nepadėjo. Galiausiai buvo nuspręsta stabilizatoriaus atsisakyti apskritai. Vėliau reikės ieškoti „4Motion“ stabilizatoriaus.

VW Golf Mk4 06
„Automanas.lt“ - O kas laukia ateityje?
Lukas - Ateityje pirmoje vietoje keisiu sėdynes. Dar nenusprendžiau iš kokio automobilio jos atkeliaus, bet greičiausiai jas pasiimsiu iš „MK5 R32“ arba „Audi RS“.

VW Golf Mk4 07

VW Golf Mk4 08
„Automanas.lt“ - Jeigu turėtum neribotą biudžetą. Kaip atrodytų tavo patobulintas automobilis.
Lukas - Pasvajoti niekas nedraudžia. Šiai dienai, jeigu biudžetas būtų neribotas, sudėčiau orinę pakabą bei lysčiau po variklio dangčiu. Norėčiau išspausti daugiau galios, o galbūt net išskeisčiau „TDI“ motorą į „VR6“ arba „R32“.

VW Golf Mk4 09
„Automanas.lt“ - Dažnai sulauki replikų, jog Kauno gatvės netinkamos tokiam automobiliui?
Lukas - Jų pakanka,  ypač iš pagyvenusių žmonių. Jiems nuolatos iškyla klausimas kaip aš sugebu susukti ratus neliečiant arkų. :))

VW Golf Mk4 11
„Automanas.lt“ -Tavo automobilis dėvi „Mercedes Benz“ ratlankius. Kodėl būtent toks ratų modelis?
Lukas - Norėjosi kažko išskirtinio, ko dar nėra. Asmeniškai, aš pats ne karto nemačiau tokių ratlankių ant „Mercedes Benz“ markės automobilių, o ką jau kalbėti apie „Golfą“.

Po ilgos pertraukos, mūsų „LIKE“ klubas pasipildė nauju nariu. Stilingas, prigulęs prie kelio ir tikrai išskirtinis „Volkswagen Golf“. Nors yra žmonių, kuriems ištarus „Golf“ vardą išberia veidą spuogais, tačiau šis ketvirtukas gali drąsiai pasigirti, jog yra pats gražiausias ketvirtos „Golf“ buvusioje Lietuvos sostinėje. 
Kiekvienas savaip suprantame išskirtinį automobilį, tačiau visu choru pritartume, jog išskirtinis automobilis turi į save atkreipti dėmesį. Visi naudodami skirtingas priemones pasiekia skirtingus rezultatus, tačiau mūsų kalbintas Lukas ir jo automobilis ėjo pakankamai tradiciniu keliu.

VW Golf Mk4 02
„Automanas.lt“ - Šis klausimas yra būtinas. Prisistatyk kas esi ir kuo užsiimi gyvenime?
Lukas - Esu vardu Lukas. Praeitais metais baigiau mokyklą ir daugiau nei pusmetį praleidau Danijoje. Į gimtinę grįžau prieš tris mėnesius. Rudenį planuoju vėl stoti į universitetą.

VW Golf Mk4 03
„Automanas.lt“ -Kas paskatino tave patobulinti asmeninį automobilį? Draugai? Noras išsiskirti? Mada?
Lukas - Sunku pasakyti. Manau daugiausiai įtakos turėjo 1998 metais tėvo turėtas „BMW E36“. Tada jis buvo dar apyjaunis automobilis. Mūsiškis buvo ne paprastas, bet turėjo „M-Tech“ apdailą, „BBS R18“ ratus. Tada tai buvo tikra retenybė. Galvoje labai įstrigo kaip klasiokams varvėdavo seilę kai tėvas atveždavo mane į mokyklą. Tai greičiausiai ir įskiepijo į galvą norą išsiskirti.

VW Golf Mk4 04
„Automanas.lt“ - Kodėl įsigijai būtent „Golf“? O ne „BMW“ ar „Subaru“?
Lukas - Kodėl būtent „Golf“? Tiesa sakant iš pat pradžių svajojau apie „BMW E46“. Labai norėjau kupė su dyzeliniu varikliu, tačiau mano pakankamai kuklios santaupos neleido įsigyti tokio automobilio. Vėliau pradėjau įkalbinėti draugą, kad man parduotų ketvirtos kartos „Golfą“. Taip 2011 metų vasarį mano kieme atsirado tvarkingas ketvirtukas.

VW Golf Mk4 05
„Automanas.lt“ - Nuo ko prasidėjo automobilio modifikacijos. Su kokiais sunkumais susidūrei iki šiol?
Lukas - Beveik metus važinėjau nekišdamas prie mašinos nagų. Tik vėliau atsirado noras padaryti kažką įdomaus ir netradicinio. Pirmoji modifikacija buvo juodos spalvos ženkliukai. Vėliau panaikinau galinį valytuvą, įsigijau „OZ Aristo“ ratlankius. Ne gana to, nusipirkau reguliuojamo aukščio amortizatorius ir iki kito sezono buvau ramus. Su draugų pagalba pavyko surasti ir įsigyti „SL55“ ratlankius, kurie daugeliui yra geriau žinomi „Alphards“ vardu. Sunkumų buvo palyginus nedaug. Iš viso pakeičiau du karterius, kurie yra žemiausia „Golf“ vieta. Buvo bėdų su pusašiu. Sužeminus „coilus“ iki pat galo, stabilizatorius pradėjo remtis į pusašį. Bandėm dėti ilgesnes traukes, bet nepadėjo. Galiausiai buvo nuspręsta stabilizatoriaus atsisakyti apskritai. Vėliau reikės ieškoti „4Motion“ stabilizatoriaus.

VW Golf Mk4 06
„Automanas.lt“ - O kas laukia ateityje?
Lukas - Ateityje pirmoje vietoje keisiu sėdynes. Dar nenusprendžiau iš kokio automobilio jos atkeliaus, bet greičiausiai jas pasiimsiu iš „MK5 R32“ arba „Audi RS“.

VW Golf Mk4 07

VW Golf Mk4 08
„Automanas.lt“ - Jeigu turėtum neribotą biudžetą. Kaip atrodytų tavo patobulintas automobilis.
Lukas - Pasvajoti niekas nedraudžia. Šiai dienai, jeigu biudžetas būtų neribotas, sudėčiau orinę pakabą bei lysčiau po variklio dangčiu. Norėčiau išspausti daugiau galios, o galbūt net išskeisčiau „TDI“ motorą į „VR6“ arba „R32“.

VW Golf Mk4 09
„Automanas.lt“ - Dažnai sulauki replikų, jog Kauno gatvės netinkamos tokiam automobiliui?
Lukas - Jų pakanka,  ypač iš pagyvenusių žmonių. Jiems nuolatos iškyla klausimas kaip aš sugebu susukti ratus neliečiant arkų. :))

VW Golf Mk4 11
„Automanas.lt“ -Tavo automobilis dėvi „Mercedes Benz“ ratlankius. Kodėl būtent toks ratų modelis?
Lukas - Norėjosi kažko išskirtinio, ko dar nėra. Asmeniškai, aš pats ne karto nemačiau tokių ratlankių ant „Mercedes Benz“ markės automobilių, o ką jau kalbėti apie „Golfą“.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų