Mano automobilis

Lukas : „Norėjau išlaikyti autentiškumą“

Kaip manote, ar „BMW“ kada nors buvo prie bankroto slenksčio? Manote, kad ne? Turėsime Jus nuvilti, nes po nelabai sėkmingo šešto dešimtmečio, šiuo metu milijonus automobilių per metus parduodantis gamintojas buvo priėjęs liepto galą.

Ačiū dievui, jog Herbertas ir Haraldas Quandt’ai atsirado tinkamoje vietoje, tinkamu laiku ir investavo milžiniškas sumas į gamintoją, kuris jau buvo pasiruošęs uždaryti gamyklos duris. Kai kompanijos vairą parėmė naujieji investuotojai, vos po vienerių metų prasidėjo visiškai naujo modelio kūrimo darbai.

Vos 50 specialistų komanda sukūrė automobilį, kuris daugeliui bus žinomas „BMW 2002“ vardu. Būtent šio modelio dėka atsirado „M1“, „M3“, „M5“ ir kiti įspūdingi automobiliai, kurie su pasididžiavimu dėvėjo „BMW“ markės ženkliuką. Vienas iš jų – „BMW 323i“, kuris šiuo metu priklauso Vilniuje gyvenančiam Lukui.

IMG_5048

E21

„E21“ arba 3 serijos „BMW“ buvo ne visiškai naujas automobilis. Pirmoji 3 serijos „BMW“ modelio karta buvo savotiška „2002“ evoliucija. Kompanijos darbuotojai truputėlį pakeitė automobilio išvaizdą, patobulino variklius, pakabą.

Nors „BMW“ galėjo investuoti milžiniškas sumas į visiškai naujos platformos ir kitų komponentų kūrimą, tačiau didžiausias dėmesys buvo skiriamas naujų benzininių variklių konstravimui.

Kai prekybos salonuose pasirodė pirmieji „BMW E21“ egzemplioriai, kompanijos inžinieriai intensyviai plušo prie naujų benzininių variklių. „M20“ kodiniu vardu pavadinti motorai turėjo 6 cilindrus ir buvo montuojami į du 3 serijos „BMW“ modelius : „320/6“ ir Lukui priklausantį „323i“.

Galima sakyti, jog tai buvo „BMW M3“ tėvas, nes būtent ši versija anuomet buvo pati galingiausia ir sportiškiausia. Šešių cilindrų, 145 arklio galias išvystantis agregatas leido automobiliui pasiekti net 190 km/val. greitį.

IMG_5045

Likimas ar sutapimas?

Ar iš tikrųjų automobilį susirandate Jūs, o ne jis Jus? Kaip taip įmanoma? Pasiklausius Luko, susidaro įspūdis, jog taip ir buvo. Daugelį metų pirmos kartos „Volkswagen Golf“ kabrioletu važinėjęs vaikinas netikėtai surado dėmesio reikalaujantį „BMW 323i“, kuris, deja, tuo metu nebuvo parduodamas.

Išvykęs į D.Britaniją ir joje praleidęs šiek tiek laiko, vaikinas sugrįžo į Lietuvą ir pamatė, jog tas pats automobilis yra vis dar pas tą patį šeimininką ir kaip bebūtų keista – ieško naujų namų.

Už pakankamai juokingą sumą įsigijęs klasika tapusį modelį, Lukas per pastaruosius trejus metus sugebėjo ištaisyti buvusio šeimininko klaidas ir pridėti keletą naujų potėpių, kurie leidžia šį automobilį pavadinti nepriekaištingu. Žinoma, Lukas tam paprieštarautų, tačiau juk kiekvienas automanas taip sakytų, ar ne?

IMG_5040

Modifikacijų mažuma

Tokį automobilį įsigiję automanai, dažniausiai privalo pasirinkti vieną iš dviejų kelių. Pirmasis – palikti jį visiškai standartiniu ir nekišti nosies ten kur nereikia, o antrasis – pasiraitoti rankoves ir sukurti ką nors unikalaus. Kuriuo keliu žengė Lukas? Kaip matote patys, jis pasirinko antrąjį.

Nors automobilis atrodo išskirtinai, tačiau modifikacijų gausa jis nepasižymi. Atvirkščiai – keli subtilūs patobulinimai ir turime vieną gražiausių automobilių, kuris rieda Lietuvos keliais.

Vaikinas ir pats neslepia, jog stengėsi galingiausią to meto 3 serijos „BMW“ išlaikyti autentišką ir originalų. Žinoma, į akis krenta originalus „BMW Motorsport“ saugos lankas, stabilizatoriai, labai retos „Recaro“ sėdynės ar „Zender“ priekinis bamperio pažeminimas, tačiau tai tik mažos smulkmenos.

Kam kardinaliai keisti receptą, jeigu galima jį patobulinti? Visai kaip „BMW“ inžinieriai.

IMG_5035

Puikūs projektai privalo ne tik išvysti dienos šviesą, bet ir sulaukti tinkamo automobilių mėgėjų dėmesio. Kiekvienas projektas yra vertas dėmesio, tad nelaukite ir parodykite saviškį! Įsidėsime fotoaparatą, karštų sumuštinių, tepalo kokteilį ir atvyksime į svečius padaryti reportažo. Reikia – tiesiog susisiekti! [email protected]

00

Back to top button