REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Paprastiems žmonėms, automobilius mylintys žmonės atrodo kaip ligoniai. Daugelis pomėgį domėtis automobiliais supranta labai abstrakčiai. Jeigu domiesi automobiliais - reiškia domiesi visais automobiliais. Tačiau realybė yra kitokia. 
Kiekvienas automobilių entuziastas Lietuvoje, Vokietijoje ar net Pietų Afrikos Respublikoje, turi silpnybę tam tikros markės ar tam tikroje šalyje pagamintiems automobiliams. Kai kuriems automanams širdis stipriau pradeda plakti liečiant ir vairuojant vokiškas mašinas, kitiems plaukai piestu stojasi žvelgiant į itališkus automobilius. Tuo tarpu Mantas patenka į tų automanų kategoriją, kurie visą gyvenimą atvirukus Valentino dienos progą perka tolimoje Japonijoje pagamintiems automobiliams.
Pirmasis laiptelis - „Honda Civic“
Daugelis automanų pritars, jog „Honda Civic“ yra vienas iš tų modelių, kurį išbando kiekvienas japoniškų automobilių gerbėjas. Kompaktiškas, patogus, praktiškas, lengvai modifikuojamas ir svarbiausia - pigiai išlaikomas automobilis tampa kuo puikiausiu žaisliuku, jeigu rankų pirštai negali paleisti atsuktuvo iš rankų. Šioms mintims paantrintų ir mūsų pakalbintas Mantas.
„Kiekvienas pradeda nuo Honda Civic. Pasaulyje nėra kito, tokio pigaus ir gerai valdomo priekiniais ratais varomo hečbeko, kuris su minimaliu biudžetu gali pavirsti pakankamai greitu bolidu.“
Tačiau „Honda Civic“ nėra tas automobilis nuo kurio prasidėjo Manto pažintis su japoniškais automobiliais. Susiklosčius puikioms aplinkybėms, Manto garaže atsirado vienas mėgstamiausių automanų modelių - „Nissan 200SX“. Klasikinės komponuotės kupė, kuris net ir dabar labai dažnai naudojamas įvairiose autosporto šakose.

Paprastiems žmonėms, automobilius mylintys žmonės atrodo kaip ligoniai. Daugelis pomėgį domėtis automobiliais supranta labai abstrakčiai. Jeigu domiesi automobiliais - reiškia domiesi visais automobiliais. Tačiau realybė yra kitokia. 
Kiekvienas automobilių entuziastas Lietuvoje, Vokietijoje ar net Pietų Afrikos Respublikoje, turi silpnybę tam tikros markės ar tam tikroje šalyje pagamintiems automobiliams. Kai kuriems automanams širdis stipriau pradeda plakti liečiant ir vairuojant vokiškas mašinas, kitiems plaukai piestu stojasi žvelgiant į itališkus automobilius. Tuo tarpu Mantas patenka į tų automanų kategoriją, kurie visą gyvenimą atvirukus Valentino dienos progą perka tolimoje Japonijoje pagamintiems automobiliams.
Pirmasis laiptelis - „Honda Civic“
Daugelis automanų pritars, jog „Honda Civic“ yra vienas iš tų modelių, kurį išbando kiekvienas japoniškų automobilių gerbėjas. Kompaktiškas, patogus, praktiškas, lengvai modifikuojamas ir svarbiausia - pigiai išlaikomas automobilis tampa kuo puikiausiu žaisliuku, jeigu rankų pirštai negali paleisti atsuktuvo iš rankų. Šioms mintims paantrintų ir mūsų pakalbintas Mantas.
„Kiekvienas pradeda nuo Honda Civic. Pasaulyje nėra kito, tokio pigaus ir gerai valdomo priekiniais ratais varomo hečbeko, kuris su minimaliu biudžetu gali pavirsti pakankamai greitu bolidu.“
Tačiau „Honda Civic“ nėra tas automobilis nuo kurio prasidėjo Manto pažintis su japoniškais automobiliais. Susiklosčius puikioms aplinkybėms, Manto garaže atsirado vienas mėgstamiausių automanų modelių - „Nissan 200SX“. Klasikinės komponuotės kupė, kuris net ir dabar labai dažnai naudojamas įvairiose autosporto šakose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

13106683_10209409989511859_1940157742_o


Nuolatinis domėjimasis Japonijos automobilių kultūra paskatino Mantą pasodinti „200SX“ ant griežtos dietos, atsikratyti nereikalingų detalių, sumontuoti sportines sėdynes, dar keletą atributų ir su didžiule šypsena draskyti galines „Nissan 200SX“ padangas tuomet Lietuvoje vykusiose drifto varžybose.


Ne vieną gerą prisiminimą apie drifto varžyboms paruoštą „Nissan“ pasakojęs Mantas neslepia, jog netikėtai visą pasaulį užklupusi ekonominė krizė palietė ir jį. Sulėtėjusi pasaulio ir Lietuvos ekonomika privertė atsisakyti tolimesnio dalyvavimo varžybose ir galų gale - atsisveikinti su „Nissan 200SX“.
„Kadangi automobilyje buvo nemažai brangių komponentų ir detalių, savo turėtą „Nissan 200SX“ išpardaviau dalimis. Nors tai daryti nebuvo labai lengva, tačiau dabar pažvelgus atgal, galėčiau pasakyti, kad nėra to blogo kas neįšeitų į gerą.“
Nauji metai, nauji ratai
Pasitikdamas naująjį, 2016 metų automanų sezoną, Mantas savo garažo duris atvėrė ne pirmos jaunystės „Lexus“ markės modeliui, o tiksliau - pirmosios kartos „Lexus GS 300“.
Pradėję šnekučiuotis apie naująjį Manto pirkinį, iš pradžių pagalvojome, kad „Lexus GS“ buvo nupirktas tam, jog galėtų patenkinti vaikino norą modifikuoti standartinius automobilius. Iš dalies tai buvo tiesa, tačiau Manto teigimu, „Lexus“ sedanas buvo nupirktas su mintimi jį naudoti kiekvieną mielą dieną. Kelionėms į darbą, kelionėms į kitą Lietuvos kampą - patogios kelionės buvo svarbesnės negu modifikacijos, tačiau pradėjus automobilį naudoti kiekvieną dieną, atsirado noras atlikti keletą pakeitimų.

REKLAMA

20160313_130917


Būdamas vienas iš Japoniškų automobilių klubo įkūrėjų, Mantas su savo bendraminčiais nusprendė, jog Lietuvai reikia pademonstruoti kaip turi atrodyti tikri V.I.P stiliaus automobiliai. Tiek Europoje, tiek Jungtinėse Valstijose netrūksta įvairių markių automobilių, kurie buvo patobulinti pagal Japonijoje gimusio stiliaus taisykles, tačiau norint turėti grynakraujį V.I.P stiliaus automobilį, reikia įsigyti japonišką automobilį. Būtent tai Mantas ir padarė.
Šiemet į mūsų šalies kelius išriedėjo ne vienas, bet keletas „Lexus“ automobilių, kurie artimiausioje ateityje sugebės kuklią Lietuvos V.I.P sceną reprezentuoti ne tik aplinkinėse šalyse.

REKLAMA
REKLAMA

20160313_131546


Pavasariui dar tik pradėjus belstis į Lietuvos duris, Mantą pasiekė pirmasis detalių kraitis, kuriame buvo : „AME Shallen LX“ 19 colių ratlankiai, „JIC Magic“ reguliuojamo aukščio amortizatoriai, „Toyota Aristo“ Kouki galiniai žibintai, „Toyota Aristo“ galinis 3 dalių spoileris, „Toyota Aristo“ langų aptakai.
Nors iki pirmojo automanų sezono atidarymo buvo likęs daugiau negu vienas mėnuo, tačiau Mantui net ir šis laiko tarpas atrodė pakankamai trumpas, jog visi į garažą atvykę žaislai galėtų surasti savo vietą japoniškame sedane, tačiau su panašia dilema yra susidūręs ne vienas automanas.
Taigi, ar Mantui pavyko suspėti ir naujutėlius komponentus sumontuoti į būsimą V.I.P stiliaus atstovą? Jeigu buvote užsukę į „JDM.lt“ kolektyvo surengtą sezono atidarymą ir pirmąjį japoniškų automobilių susibūrimą Vilniuje, atsakymą į šį klausimą jau žinote.

13738098_991407144311836_8956943880047634243_o


Nuotraukos autorius - Papartis

13494927_10206252912457412_6294177637196149977_n


13529131_1203260736374758_1402565145501272965_n


Nuotraukų autorė - Aistė Kirsnytė 

13672347_10206484401164485_248063137_n


Nuotraukos autorius - Rokas Valiauga

Japmeet (23)


Nuotraukų autorius - Danius Media

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų