Manto Nevardausko raketa

Jau apžvelgėm iš ko padarytas Jono Poškaus Evo, su kuriuo jis užtikrintai pirmauja Fast Lap’e. Jam ant kulnų nuolat lipa Mantas Nevardauskas su Honda Civic. Tokiems rezultatams, kaip Manto, neabejotinai reikalinga gera tarpinė tarp vairo ir sėdynės. Nusprendėme pasidairyti kokiame bolide ši tarpinė sumontuota:

Honda Civic, variklis B20+B16
Variklio mod’ai:
Skun2 Pro velenėliai,
Sportinė sankaba,
ITB.

Važiuoklės mod’ai:
Koni sportiniai amortizatoriai,
Stabdžiai priekyje 282mm, gale 262mm,
Stabdžių kaladėlės priekyje Ferodo 3000, gale Ferodo 2500.

Kėbulo mod’ai:
Saugos lankai,
Gesinimo sistema,
Stiklo audinio keleivio durelės,
Stiklo audinio bagažinės dangtis,
Stiklo audinio kapotas,
Stiklo audinio priekinis buferis,
Organiniai galiniai stiklai,
Sparco sportinė sedynė,
Sparco sportinis vairas,
6 taškų Sandtler saugos diržai,
Sportinis hidraulinis rankinis,

Svoris apie 900KG (Fastlape)

Geriausias laikas kačerginėje su senu varikliu (200AG) ir slick’ais 1:21.1, su semi-slick’ais FastLap’e 1:22.631.

Naujam varikliui kačerginėje bus pirmas bandymas. Dabartiniai skaičiukai: 238 AG, 225 Nm.

Nuotraukos iš M.Nevardausko asmeninio archyvo

Panašūs įrašai

Back to top button