REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar pirmasis įsigytas automobilis gali paskatinti Jus tapti ištikimiausiu jos gerbėju? Ar ištikimybė konkrečiai markei susiformuoja dar vaikystėje? O galbūt link konkrečios markės gali stumtelėti artimieji? Jeigu „Audi“, BMW“, „Jaguar“ ar „Toyota“ gerbėju tampa, mums atrodo, kad „Honda“ gerbėju ne tampama, o gimstama.

Iki šiol neteko sutikti ne vieno „Honda“ markės entuziasto, kuris pasakytų - „Šį Accord ar Civic pirkau iš reikalo.“ Iš reikalo žmonės perka „Volkswagen Golf“ su dyzeliniu varikliu, tuo tarpu „Honda“ entuziastai šios markės automobilius perka ne dėl ekonomijos ar prestižo. Visame pasaulyje sudarytas „Honda“ kompanijos įvaizdis traukia tuos žmones, kurie domisi automobilių sportu, dievina vairavimą ir nepraleidžia progos praleisti keletą valandų garaže tobulinant ar gražinant savo mylimą automobilį.
Ne vieną dešimtmetį didžiulį dėmesį automobilių entuziastams skyrusi „Honda“ šiuo metu gali džiaugtis neįtikėtinai milžiniška gerbėjų bendruomene, kuri nepaiso pasikeitusių „Honda“ prioritetų ir ant rankų nešioja senesnius, jau nebegaminamus modelius.
Šį kartą Jus supažindinsime su tikrų tikriausiu „Honda“ gerbėju - Mariumi ir jo puoselėjamu automobiliu - „Honda Integra Type R“.

Ar pirmasis įsigytas automobilis gali paskatinti Jus tapti ištikimiausiu jos gerbėju? Ar ištikimybė konkrečiai markei susiformuoja dar vaikystėje? O galbūt link konkrečios markės gali stumtelėti artimieji? Jeigu „Audi“, BMW“, „Jaguar“ ar „Toyota“ gerbėju tampa, mums atrodo, kad „Honda“ gerbėju ne tampama, o gimstama.

Iki šiol neteko sutikti ne vieno „Honda“ markės entuziasto, kuris pasakytų - „Šį Accord ar Civic pirkau iš reikalo.“ Iš reikalo žmonės perka „Volkswagen Golf“ su dyzeliniu varikliu, tuo tarpu „Honda“ entuziastai šios markės automobilius perka ne dėl ekonomijos ar prestižo. Visame pasaulyje sudarytas „Honda“ kompanijos įvaizdis traukia tuos žmones, kurie domisi automobilių sportu, dievina vairavimą ir nepraleidžia progos praleisti keletą valandų garaže tobulinant ar gražinant savo mylimą automobilį.
Ne vieną dešimtmetį didžiulį dėmesį automobilių entuziastams skyrusi „Honda“ šiuo metu gali džiaugtis neįtikėtinai milžiniška gerbėjų bendruomene, kuri nepaiso pasikeitusių „Honda“ prioritetų ir ant rankų nešioja senesnius, jau nebegaminamus modelius.
Šį kartą Jus supažindinsime su tikrų tikriausiu „Honda“ gerbėju - Mariumi ir jo puoselėjamu automobiliu - „Honda Integra Type R“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_0529


Sportiškoji „Integra“


„Honda Integra“ vardą automobilių entuziastų bendruomenė žino labai gerai. Nuo 1986 iki 2006 metų gamintas automobilis nuolatos buvo giriamas dėl puikių variklių ir išskirtinio elgesio kelyje.
Per dvidešimt metų „Honda“ sukūrė keturias modelio kartas, o Mariaus garaže stovintis automobilis atstovauja paskutinę, ne pačią populiariausią „Honda Integra“ kartą. Tačiau šiuo metu D.Britanijoje gyvenančio Mariaus rankose yra  ne bet kokios „Integra“, o „Integra Type R“ modelio rakteliai. Tikro, autentiško ir šiek tiek modifikuoto „Integra Type R“ užvedimo rakteliai.
Sportiškiausioji modelio versija, deja, buvo parduodama tik Japonijoje. Kaip ir mūsų kraštuose populiarus „Civic Type R“, taip ir „Integra Type R“ turėjo 2.0 litrų, 4 cilindrų benzininį variklį, kuris išvystydavo 220 arklio galių, „Recaro“ sportines sėdynes, „Brembo“ stabdžių sistemą, standesnę pakabą ir ... riboto praslydimo diferencialą, kuris padėdavo suvaldyti pašėlusius ristūnus tūnančius po nuožulniu „Integra Type R“ kapotu.

REKLAMA

IMG_0527


Pirmasis automobilis - „Honda“


Marius greičiausiai yra vienas iš tų žmonių, kuriam meilė automobiliams yra įaugusi į kraują. Nuo mažumės į automobilius žvelgiantis ne į kaip transporto priemonę, šiuo metu D.Britanijoje gyvenantis automanas apie savo automobilių parko istoriją galėtų kalbėti ne valandomis, bet dienomis. Ne dėl to, jog jis turėjo 10 ar 20 skirtingų automobilių, o dėl to, jog kiekvienas turėtas automobilis galėtų papasakoti atskirą istoriją ir dėl to, jog kiekvienas iš jų buvo mylimas ir puoselėjimas. Nors vaikino turėtų automobilių skaičius neviršija net penkių, tačiau kiekvienas iš jų buvo ypatingas, išskirtinis ir mylimas.
Galbūt tai sutapimas, galbūt ne, tačiau pirmasis Mariaus automobilis buvo „Honda“, o tiksliau - „Honda CRX“. Kompaktiškas, greitas ir iki šiol mylimas „Honda“ hečbekas paskatino Marių ne tik domėtis automobilių kultūra, bet ir jų tobulinimu. Iš pradžių, pirmosios modifikacijos buvo pakankamai kuklios ir simboliškos, tačiau vaikinui nusprendus įsigyti „Civic EK“ hečbeką, Marius jau žinojo kaip jis turi atrodyti ir ką su juo daryti.
Tačiau „Honda“ automobiliais šis automanas susižavėjo gyvendamas ne Lietuvoje, bet atsikraustęs į D.Britaniją ir susipažinęs su gausia „Honda“ markės entuziastų bendruomene. Nepaisant skirtingų požiūrių į gyvenimą, didžioji dauguma „Honda“ fanų stengiasi padėti, patarti ir paskatinti, o ne atvirkščiai.

REKLAMA
REKLAMA

IMG_0535


Paskatino mamos automobilis


Įprastai, domėjimąsi automobiliais skatina ne dailiosios lyties atstovės, ar ne? Tačiau Mariaus mama nėra tik mama. Kadaise jinai dalydavo įvairiose automobilių sporto varžybose, todėl nenuostabu, jog jos kasdieninis automobilis yra „Honda Civic Type R“. Vieną dieną išbandęs mamos vairuojamą automobilį, Marius labai maloniai nustebo ir sau pasakė - „Ir aš tokio noriu“.
Marius užsimanė ne „Civic Type R“, bet „Honda“ automobilio su nuostabiu „K“ serijos benzininiu varikliu, kuris montuojamas į sportiškiausias „Honda“ modelių versijas. Rinkdamasis būsimą automobilį, Marius apsistojo ties dviem : „S2000“ ir „Integra Type R“. Pasitaręs su „Honda“ entuziastais, pakalbėjęs su keliais šių modelių savininkais Marius nusprendė, jog jo poreikius labiau atitinka ne „S2000“, bet „Integra Type R“.
„Ji praktiškesnė, erdvesnė ir labiau tinkama kasdieniniam važinėjimui“, - priduria Marius.
Vartydamas automobilių skelbimus, vaikino akį patraukė baltos spalvos, šiek tiek pagražinta „Integra“ už labai viliojančią kainą. Automobilio išvaizda nebuvo patraukliausia, tačiau turint motyvacijos ir noro, automobilio išvaizdą galima pakeisti, tačiau surasti neblogai išlaikytą „Integra DC5“ už mažą kainą yra labai sunku.
„Bent jau D.Britanijoje, daugelis nori įsigyti visiškai standartinį Type R'ą. Aš į tai labai nekreipiau dėmesio. Net gi sakyčiau, jog tai privalumas“, - priduria Marius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_0702


Kardinaliai keisti nereikėjo


Marius nuo daugumos automanų skiriasi tuo, jog dar prieš įsigydamas konkretų automobilį, jis savo galvoje turėjo viziją ir žinojo kokiomis detalėmis reikia papuošti būsimą atletą.
Taigi, į Mariaus rankas patekęs automobilis iš pradžių turėjo būti paruoštas artėjantiems pasikeitimams. Pagal vaikino planą, priekinėje dalyje turėjo atsirasti „C-West“ priekinis buferis, automobilio valdymo savybes pagerinantis splitteris.Toliau eilėje laukė „C-West“ slenksčiai“, „Enkei NT03“ ratlankiai, „JS Racing“ difuzorius“, „Spoon“ spoileris, „Mugen“ pelekai.
Tačiau turint tokių puikių išvaizdos detalių, reikia pasirūpinti ir kitais komponentais, kurie nėra matomi plika akimi. Pavyzdžiui? „Tein“ reguliuojamo aukščio amortizatoriai, kurie padėjo pagerinti automobilio stabilumą ir šiek tiek sužeminti automobilio pakabą.Tačiau tai buvo tik pradžia.
Marius sumontavo „N1“ išmetimo sistemą, kuri skleidžia malonų ausiai garsą. Kartu su nauja išmetimo sistema buvo pašalintas ir katalizatorius, sumontuota šalto oro padavimo sistema ir perprogramuotas variklio valdymo kompiuteris.

IMG_1406


GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų