REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Giorgetto Giugiaro į automobilių industrijos istoriją įėjo kaip vienas geriausių automobilių dizainerių. Italijoje gimęs ir užaugęs dizaineris yra atsakingas už įvairių automobilių dizainą. Giorgetto Giugiaro darbų sąraše yra tokie automobiliai kaip : pirmos kartos „Volkswagen Golf“, „Alfa Romeo 159“, „BMW M1“, „Fiat Panda“, antros kartos „Seat Toledo“, „Lancia Thema“, „Audi 80“. Tačiau, tai yra bendro naudojimo keliams skirti automobiliai. Gabus dizaineris per ilgą savo karjerą sukūrė pakankamai nemažai įvairių koncepcinių automobilių. Vienas egzotiškiausių Giorgetto Giugiaro kūrinių - „Maserati Boomerang“.
„Maserati Boomerang“ pirmą kartą buvo pristatytas 1971 metais, Turino automobilių parodoje. Tada pademonstruotas modelis buvo tik didžiulis ir nefunkcionuojantis maketas. Tačiau praėjus vos keliems mėnesiams, Giorgetto Giugiaro į Ženevos automobilių parodą atvežė pilnai funkcionuojantį egzempliorių su kuriuo buvo galima išvažiuoti į bendro naudojimo kelius.

Giorgetto Giugiaro į automobilių industrijos istoriją įėjo kaip vienas geriausių automobilių dizainerių. Italijoje gimęs ir užaugęs dizaineris yra atsakingas už įvairių automobilių dizainą. Giorgetto Giugiaro darbų sąraše yra tokie automobiliai kaip : pirmos kartos „Volkswagen Golf“, „Alfa Romeo 159“, „BMW M1“, „Fiat Panda“, antros kartos „Seat Toledo“, „Lancia Thema“, „Audi 80“. Tačiau, tai yra bendro naudojimo keliams skirti automobiliai. Gabus dizaineris per ilgą savo karjerą sukūrė pakankamai nemažai įvairių koncepcinių automobilių. Vienas egzotiškiausių Giorgetto Giugiaro kūrinių - „Maserati Boomerang“.
„Maserati Boomerang“ pirmą kartą buvo pristatytas 1971 metais, Turino automobilių parodoje. Tada pademonstruotas modelis buvo tik didžiulis ir nefunkcionuojantis maketas. Tačiau praėjus vos keliems mėnesiams, Giorgetto Giugiaro į Ženevos automobilių parodą atvežė pilnai funkcionuojantį egzempliorių su kuriuo buvo galima išvažiuoti į bendro naudojimo kelius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

maserati_boomerang_1


Pasak koncepcinio automobilio kūrėjo, „Maserati Boomerang“ buvo savotiška mūza, kuriant pirmos kartos „Golf“, „Lotus Esprit“, „Lancia Delta“ ar „Maserati Quattroporte“.
Koncepcinis automobilis buvo aprūpintas 4,7 litro, 8 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvystė 310 arklio galių. Galia buvo perduodama per 5 bėgių mechaninę pavarų dėžę į galinius varomuosius ratus.

REKLAMA

maserati_boomerang_1_1


Kadangi automobilis buvo tinkamas naudoti bendro naudojimo keliuose, 1974 metais jis buvo parduotas vienam automobilių kolekcionieriui, kuris vienintelį „Maserati Boomerang“ egzempliorių globoja iki šiol.
Neoficialūs šaltiniai teigia, kad automobilių kolekcionierius už šį „Maserati“ sumokėjo daugiau nei 6 milijonus litų. Tuo tarpu klasikinių automobilių ekspertai teigia, jog dabar šis bumerangas kainuotų maždaug 18 - 19 milijonų litų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų