REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Maserati Quattroporte“ visuomet buvo gaminamas tik su sedano kėbulo tipu. Juk tai buvo vienas pirmųjų sedanų, kuris sugebėjo perlipti 250 km/val. ribą. Būtent jis sugebėjo išnaudoti ką tik atidarytus Italijos greitkelius.
„Maserati Quattroporte“ kūrėjai visuomet akcentavo dvi šio sedano savybes. Pirmoji – superautomobiliams būdinga dinamika. Antroji – aukščiausias komforto lygis važiuojant 200 ar 250 km/val. greičiu.
Italijos automobilių gamintojai visuomet mėgsta laikytis ilgamečių tradicijų. Jie visais įmanomais būdais stengsis nekreipti dėmesio į automobilių pramonėje vyraujančias tendencijas ir sieks išlaikyti prieš kelis dešimtmečius sugalvotą prabangaus sedano koncepciją. Būtent todėl „Quattroporte“ nėra toks pažangus kaip S klasė, bet siūlo žymiai daugiau emocijų negu 7 serijos, „Audi A8“ ir Lexus LS“ kartu sudėjus.
Gera žinia yra tai, jog „Maserati“ užsispyrimas itin reiklius klientus nukreipdavo į kitas dirbtuves, kurios galėdavo įgyvendinti net ir pačias beprotiškiausius kliento užmojus. Viena iš jų – Italijoje įsikūrusi „Touring Superleggera“, kuri per tam tikrą laiką buvo sukūrusi kelis „Quattroporte“ universalus.
Tai buvo eksperimentiniai automobiliai, kurie nebuvo sutikti palankiai ir nesugebėjo sudominti entuziastų bendruomenės.

Maserati Quattroporte“ visuomet buvo gaminamas tik su sedano kėbulo tipu. Juk tai buvo vienas pirmųjų sedanų, kuris sugebėjo perlipti 250 km/val. ribą. Būtent jis sugebėjo išnaudoti ką tik atidarytus Italijos greitkelius.
„Maserati Quattroporte“ kūrėjai visuomet akcentavo dvi šio sedano savybes. Pirmoji – superautomobiliams būdinga dinamika. Antroji – aukščiausias komforto lygis važiuojant 200 ar 250 km/val. greičiu.
Italijos automobilių gamintojai visuomet mėgsta laikytis ilgamečių tradicijų. Jie visais įmanomais būdais stengsis nekreipti dėmesio į automobilių pramonėje vyraujančias tendencijas ir sieks išlaikyti prieš kelis dešimtmečius sugalvotą prabangaus sedano koncepciją. Būtent todėl „Quattroporte“ nėra toks pažangus kaip S klasė, bet siūlo žymiai daugiau emocijų negu 7 serijos, „Audi A8“ ir Lexus LS“ kartu sudėjus.
Gera žinia yra tai, jog „Maserati“ užsispyrimas itin reiklius klientus nukreipdavo į kitas dirbtuves, kurios galėdavo įgyvendinti net ir pačias beprotiškiausius kliento užmojus. Viena iš jų – Italijoje įsikūrusi „Touring Superleggera“, kuri per tam tikrą laiką buvo sukūrusi kelis „Quattroporte“ universalus.
Tai buvo eksperimentiniai automobiliai, kurie nebuvo sutikti palankiai ir nesugebėjo sudominti entuziastų bendruomenės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Maserati Quattroporte universalas


Vienetinis projektas
Kaip matote patys – tai naujos kartos „Quattroporte“ pagrindu sukurtas universalas. Kodėl tai yra svarbu? Nes „Touring Superleggera“ sukurti universalai buvo konstruojami ant senesnio modelio platformos. Būtent šis faktas nepatiko šio projekto iniciatoriaus, kuris norėdamas turėti praktiškesnę „Quattroporte“ versiją kreipėsi į keletą D.Britanijoje veikiančias įmones su patirtimi ir žiniomis galinčiomis konvertuoti „Quattroporte“ sedaną į universalą. Puiku!
Pasak projekto autoriaus, didžioji dauguma įmonių atkrito iškart. Daugelis už šią konversiją prašė maždaug 200 000 eurų ir teigė, jog automobilis į gatves išriedės tik po 6 ar 7 mėnesių. Vėlgi – tai šios idėjos iniciatoriui nepatiko.

REKLAMA

Maserati Quattroporte universalas


Tuomet apie „Quattroporte“ universalą svajojęs entuziastas kreipėsi į savo srities specialistą – Adamą Reddingą. Žmogų, kuris visą savo gyvenimą restauravo „Jaguar E-Type“, skirtingus „Aston Martin“, „Lancia“ modelius.
Pagrindiniu smuiku pradėjęs griežti Adamas Reddingas iš pradžių įsijungė namuose esantį kompiuterį, kurio pagalba jam pavyko sukurti keletą skirtingų vizualizacijų, pavyzdžių, kurios vėliau leido apsispręsti dėl galutinės „Quattroporte“ išvaizdos.
Pasak projekto autorių, didžiausią galvos skausmą kėlė ne kėbulo pjaustymas, o elektros instaliacija ir jos valdomi prietaisai. Kadangi universalo autorius norėjo, jog „Quattroporte“ turėtų elektra valdomą bagažinės dangtį, Adamas turėjo pasikviesti savo sritį išmanančius elektrikus, jog priverstų bagažinės dangtį „kalbėtis“ su pagrindiniu automobilio kompiuteriu.
Apskritai prie automobilio buvo praleista maždaug 1500 darbo valandų, kurių metu Adamas Reddingas ir jo komanda sugebėjo sukurti gamintojo muziejaus vertą egzempliorių.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų