REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Koks yra pats populiariausias „Nissan“ markės modelis? „Qashqai“. Kuris „Nissan“ markės modelis yra pats žinomiausias? „Nissan Skyline GT-R“ arba „Nissan GT-R“. O kuris „Nissan“ markės kūrinys turi labai lėkštą vardą, tačiau turi didžiulį sprogstamąjį užtaisą? „Nissan Sunny GTi-R“!
„Nissan Sunny GTi-R“ leidžia mums sugrįžti į laikus, kuomet sportiškų ir dinamiškų hečbekų klubas buvo pakankamai kuklus ir mažas. Tuomet, ieškodami greito, praktiško ir įdomaus hečbeko, automanai galėjo rinktis vos iš keletos opcijų : „Volkswagen Golf VR6“, „Renault Clio Williams“ ar „Peugeot 306 GTi“. Į šį sąrašą taip pat galėtume pridėti ir štai šį „Nissan Sunny GTi-R“, kuris iš „Nissan“ gamyklos išriedėdavo turėdamas 2,0 litrų, keturių cilindrų benzininį variklį su turbina, pajėgusį išvystyti 220 arklio galių (kitų šalių rinkoms skirti modeliai turėjo 10 arklio galių pajėgesnį motorą).

Koks yra pats populiariausias „Nissan“ markės modelis? „Qashqai“. Kuris „Nissan“ markės modelis yra pats žinomiausias? „Nissan Skyline GT-R“ arba „Nissan GT-R“. O kuris „Nissan“ markės kūrinys turi labai lėkštą vardą, tačiau turi didžiulį sprogstamąjį užtaisą? „Nissan Sunny GTi-R“!
„Nissan Sunny GTi-R“ leidžia mums sugrįžti į laikus, kuomet sportiškų ir dinamiškų hečbekų klubas buvo pakankamai kuklus ir mažas. Tuomet, ieškodami greito, praktiško ir įdomaus hečbeko, automanai galėjo rinktis vos iš keletos opcijų : „Volkswagen Golf VR6“, „Renault Clio Williams“ ar „Peugeot 306 GTi“. Į šį sąrašą taip pat galėtume pridėti ir štai šį „Nissan Sunny GTi-R“, kuris iš „Nissan“ gamyklos išriedėdavo turėdamas 2,0 litrų, keturių cilindrų benzininį variklį su turbina, pajėgusį išvystyti 220 arklio galių (kitų šalių rinkoms skirti modeliai turėjo 10 arklio galių pajėgesnį motorą).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Sunny Gtir (2)


„Nissan“ hečbekas turėjo ne tik pajėgų variklį. Ribotos laidos modelis taip pat būdavo aprūpintas keturių varančiųjų ratų pavara, kurios dėka „Sunny GTi-R“ keliu važiuodavo kaip traukinys bėgiais. Be to, iki 100 km/val. automobilis įsibėgėdavo vos per 5,6 sekundės ir pasiekdavo 230 km/val. maksimalų greitį.
„Nissan“ kūrinys, deja, nebuvo toks patrauklus kaip anksčiau paminėtos alternatyvos ar net kitos japoniškos bombos, tačiau iš dalies tai yra privalumas. Puikiai išlaikytų egzempliorių kainos yra kelis kartus didesnės už kitų panašaus kalibro automobilių.
Jeigu trečios kartos „Volkswagen Golf VR6“ kainuoja vos kelis tūkstančius eurų, tai štai šis gražuolis kainuoja
16 950 eurų. Ar tai didelė suma už tokį automobilį? Tikrai ne.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų