REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sedanas – vienas seniausių kėbulo tipų, kurį iš karaliaus sosto visuomet bandė išversti įvairūs akiplėšos. 
Jie visuomet kelia asociacijas su solidžiu, rankomis pasiūtu kostiumu. Tai nėra pats praktiškiausias ar racionaliausias pirkinys, bet ar visų poreikius atitinkantis pirkinys gali teikti šešiamečiams būdingą džiaugsmą, kai jie pirmą kartą išvysta žirafą?
Dabar sedanai yra spaudžiami į kampą. Juos apsupo iš mados niekada neišeinantys hečbekai, universalai, o į triukšmingą vakarėlį įsiveržę SUV ir krosoveriai nori pradėti diktuoti savo taisykles.
Įvairios prognozės žada sunkiai sustabdomą padidinto pravažumo automobilių populiarumą, kuris turėtų labai skaudžiai atsiliepti klasikiniams sedanams. Jeigu dešimto dešimtmečio laikotarpiu tokie automobiliai buvo numatytas pasirinkimas, šiandien šia privilegija džiaugiasi įvairaus dydžio SUV ir tai reiškia, jog sedanai tampa nišiniu automobilių segmentu. Kas galėjo pagalvoti?
Šį kartą į bandymų poligoną išgynėme du, tikrai ne pačius populiariausius sedanų šeimos atstovus: dar kartelį atnaujintą „Mazda 6“, kuri daugeliui lietuvių iki šiol asocijuojasi su rūdžių kalnu, nešiojusį tą patį vardą, ir kardinaliai pasikeitusį „Peugeot 508“, kurio pirmoji modelio karta bandė įrodyti, jog prancūzai sugeba sukurti vokiškos kokybės standartus atitinkantį modelį.
Abu gamintojai dėl praeityje padarytų klaidų sugebėjo pasimokyti, ir ne vieną kartą. Pavyzdžiui, „Mazda“ tikrai yra vienas iš tų gamintojų, kuris nuolatos klausosi japoniškų mašinų pirkėjų atsiliepimų ir atsižvelgę į jiems skirtą kritiką – tobulėja. Be to, „Mazda“ taip pat visuomet buvo žinomas kaip pastovus, radikalių pokyčių nemėgstantis gamintojas. Kitoje barikadų pusėje stovinuojantis „Peugeot 508“ buvo kuriamas pagal visiškai kitokią filosofiją.
Naują lapą atvertusi „Peugeot“ spjovė į visuotines tendencijas ir pradėjo kurti automobilius pagal save. Ne pagal „Volkswagen“, ne pagal „Toyota“ ir tikrai ne pagal „Škoda“ primestas taisykles. „Peugeot“ vėl nori būti išskirtiniais, visose įmanomose kategorijose. Tai – drąsus žingsnis ir panašu, jog jis buvo protingas.

Sedanas – vienas seniausių kėbulo tipų, kurį iš karaliaus sosto visuomet bandė išversti įvairūs akiplėšos. 
Jie visuomet kelia asociacijas su solidžiu, rankomis pasiūtu kostiumu. Tai nėra pats praktiškiausias ar racionaliausias pirkinys, bet ar visų poreikius atitinkantis pirkinys gali teikti šešiamečiams būdingą džiaugsmą, kai jie pirmą kartą išvysta žirafą?
Dabar sedanai yra spaudžiami į kampą. Juos apsupo iš mados niekada neišeinantys hečbekai, universalai, o į triukšmingą vakarėlį įsiveržę SUV ir krosoveriai nori pradėti diktuoti savo taisykles.
Įvairios prognozės žada sunkiai sustabdomą padidinto pravažumo automobilių populiarumą, kuris turėtų labai skaudžiai atsiliepti klasikiniams sedanams. Jeigu dešimto dešimtmečio laikotarpiu tokie automobiliai buvo numatytas pasirinkimas, šiandien šia privilegija džiaugiasi įvairaus dydžio SUV ir tai reiškia, jog sedanai tampa nišiniu automobilių segmentu. Kas galėjo pagalvoti?
Šį kartą į bandymų poligoną išgynėme du, tikrai ne pačius populiariausius sedanų šeimos atstovus: dar kartelį atnaujintą „Mazda 6“, kuri daugeliui lietuvių iki šiol asocijuojasi su rūdžių kalnu, nešiojusį tą patį vardą, ir kardinaliai pasikeitusį „Peugeot 508“, kurio pirmoji modelio karta bandė įrodyti, jog prancūzai sugeba sukurti vokiškos kokybės standartus atitinkantį modelį.
Abu gamintojai dėl praeityje padarytų klaidų sugebėjo pasimokyti, ir ne vieną kartą. Pavyzdžiui, „Mazda“ tikrai yra vienas iš tų gamintojų, kuris nuolatos klausosi japoniškų mašinų pirkėjų atsiliepimų ir atsižvelgę į jiems skirtą kritiką – tobulėja. Be to, „Mazda“ taip pat visuomet buvo žinomas kaip pastovus, radikalių pokyčių nemėgstantis gamintojas. Kitoje barikadų pusėje stovinuojantis „Peugeot 508“ buvo kuriamas pagal visiškai kitokią filosofiją.
Naują lapą atvertusi „Peugeot“ spjovė į visuotines tendencijas ir pradėjo kurti automobilius pagal save. Ne pagal „Volkswagen“, ne pagal „Toyota“ ir tikrai ne pagal „Škoda“ primestas taisykles. „Peugeot“ vėl nori būti išskirtiniais, visose įmanomose kategorijose. Tai – drąsus žingsnis ir panašu, jog jis buvo protingas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Palyginamasis testas: Mazda 6 prieš Peugeot 508


Šis bei tas įdomaus
Ar pastebėjote, jog tam tikri gamintojai prarado ankstesnį identitetą? Pavyzdžiui, „Toyota“ ir „Hyundai“ stengiasi būti pernelyg europietiškais, „Mercedes Benz“ ir BMW akivaizdžiai turi pernelyg daug Azijos šalyse gyvenantiems vairuotojams patinkančių bruožų. Ne visi, bet didžioji dauguma išsižadėjo dizaino elementų, kurie mums iškart pasakytų, jog tai – japoniškas, vokiškas, britiškas ar švediškas ratuotis. Šių priekaištų nesinori skirti „Mazda 6“, kuri atrodo... kaip „Mazda“. Apvalios, nuožulnios, neiššaukiančios, bet patrauklios linijos labai primena prieš kelis dešimtmečius prasidėjusią, bandelių ir neišraiškingų formų erą pradėjusią „Mazda 626“.
Gimtosios šalies motyvais grįstą dizaino kalbą pradėjo propaguoti ir „508“ eksterjero dizaino autorius Gilles Vidalis, kuris „Peugeot“ automobilių dizainu pradėjo rūpintis 2010 metais. Būtent jo dėka pamatėme kardinalią prancūziškos markės vizualinę transformaciją, kuri turėjo prasidėti iškart po varlę kūdroje priminusio „407“, o ne tik dabar, bet geriau vėliau negu niekada.
Nauja kryptimi pasukęs „Peugeot“ dizaino departamentas leido sukurti vieną gražiausių pastarojo dešimtmečio sedanų. Sakykite ką norite, bet šiuo metu nesurasite nė vieno šios klasės automobilio, kuris paliktų tokį gerą įspūdį, priverstų gatvėje atsisukti, palydėti akimis ir į galvą įgrūsti daugelio vairuotojų tarpe labai retai naudojamą frazę – „Aš norėčiau įsigyti „Peugeot“. O tai yra milžiniškas komplimentas gamintojui, kuris, rodos, buvo paniręs į gilų depresijos liūną.
























Vertinimo kriterijus Mazda 6 Peugeot 508
Išskirtinumo faktorius 5 9
Interjero dizainas 7 9
Eksterjero dizainas 8 9

REKLAMA


Palyginamasis testas: Mazda 6 prieš Peugeot 508


Klasika prieš modernizmą
Pirmasis įspūdis, įsitaisius „Peugeot 508“ vairuotojo sėdynėje sukelia labai daug skirtingų emocijų. Iš pradžių norisi pasakyti – vau, liesti viską pirštais. Stiebiesi, jog tai yra vidutinės klasės sedanas, o ne aukštesnio kalibro žaidėjas. Vis dėlto, po to ateina momentas, kai galvoji, jog gamintojas ką tik tau parodė vidurinį pirštą.
„Peugeot“ specialistai norėdami palengvinti „508“ vairuotojų gyvenimą, šalia centrinėje konsolėje esančio ekrano sumontavo papildomus mygtukus, kurie ne tik atrodo kaip pianino klavišai, bet ir veikia kaip spartesnė nuoroda į tam tikrą funkcijų grupę. Patogu – be abejonės.
Didžiąją dalį funkcijų, pavyzdžiui, navigacijos informaciją galima įvesti stovint, atlikti reikalingus parametrų pakeitimus – taip pat. Vienintelis veiksmas, kuris labai, na, net neįsivaizduojate kaip erzina, yra oro kondicionieriaus veikimo parametrų keitimas vairuojant. Jeigu vieną akimirką norite padidinti arba sumažinti oro temperatūrą, spaudžiate klimato kontrolei skirtą spartųjį mygtuką ir tada kelis kartus lietimui jautrų ekraną maigote pirštu, vien tam, kad oro temperatūrą sumažintumėte nuo 23 iki, pavyzdžiui, 21,5 laipsnio. Taip, tai yra smulkmena, bet šios „smulkmenos“ valdymas yra gerokai patogesnis naudojant fizinius mygtukus. Ačiū dievui, jog tai yra vienintelis priekaištas, kurį galime skirti „Peugeot 508“ interjerui. Vairuotojo pozicija ir nuostabiai atrodančių odinių sėdynių „minkštumas“ labai greitai sugeba apsukti galvą. Vien dėl to, jog ne vienas šios klasės atstovas nesiūlo tokio didžiulio dėmesio įvairioms interjero smulkmenoms. Sugrįžus į „Opel Insignia“, „Škoda Superb“ ar „Volkswagen Passat“ jautiesi taip, lyg būtum sugrįžęs 20 metų atgal.
O kaip gi „Mazda 6“? Ar įsėdus į japonišką sedaną norisi susiimti už galvos ir pradėti verkti? Tiesą sakant – ne. Atvirkščiai, iš Japonijos kilusi šešiukė mus nustebino pakankamai gerai sutvertu interjeru ir kainą atitinkančiomis apdailos medžiagomis, kurios galėtų būti pavyzdžiu „Toyotai“.
Iš tiesų, „Mazda“ labiau primena europietišką, o ne japonišką automobilį. Kiekvienas mygtukas yra ten, kur tikitės rasti, kiekviena funkcija atlieka tik jam paskirtą funkciją. Siurprizų čia nerasite, bet tai laikyčiau didžiuliu pranašumu ne tik prieš „508“, bet ir prieš likusius „Mazda 6“ varžovus, kurie pernelyg dažnai didžiausią dėmesį sutelkia į formą, o ne funkciją. Čia forma ir funkcija žengia koja kojon.























































Vertinimo kriterijus

REKLAMA
REKLAMA


Mazda 6



Peugeot 508



Interjero erdvė



8 balai



6 balai



Interjero apdailos medžiagos



7 balai



8 balai



Surinkimo kokybė



8 balai



8 balai



Ergonomika



9 balai



8 balai



Prietaisų skydelio informatyvumas



9 balai



9 balai



Daiktams skirtų dėtuvių kiekis ir jų funkcionalumas



8 balai



7 balai



Multimedijos sistema



7 balai



7 balai



Technologijų ir pagalbinių sistemų veikimas



8 balai



8 balai



Bagažinės tūris



480 litrų



487–1537 litrai




Palyginamasis testas: Mazda 6 prieš Peugeot 508


Du dinozaurai
Prieš daugiau nei dešimt metų prasidėjo turbinomis aprūpintų variklių era. Dabar į pagrindinę areną ruošiasi įžengti elektros energija, kuri tikisi gauti pagrindinio atlikėjo vaidmenį. Kol elektromobilių gamintojai šiam žingsniui dar tik ruošiasi, mes dabar turime gyventi su laiko patikrintais vidaus degimo varikliais.
Jeigu esate nuolatinio progreso šalininkas, turime Jums blogų žinių, nes šio testo dalyviai iš Japonijos ir Prancūzijos iš gamyklos išriedėjo turėdami vakar dienos technologijas. Išvaizdžioji „Mazda“ buvo aprūpinta 2,5 litro, keturių cilindrų atmosferiniu varikliu, gebančiu išspausti 194 arklio galias. Tuo tarpu kitame kampe lūkuriuojantis „Peugeot“ į mūsų testą atvyko turėdamas aplinkosaugininkų siaubą – dyzelinu maitinimą variklį. Net ir esant pačiais didžiausiais optimistais, lyginti šių dviejų ratuočių dinamines savybes būtų beprasmiška. Ne tik dėl to, jog vienas iš jų varomas benzinu, o kitas (kaip pasakytų visais gyvenimo klausimais nuomonę turintys specialistai) tik traktoriams skirtu kuru. Dėl šios priežasties, net ir optimistiškiausiai nusiteikusios lažybų kontoros vadovas žinotų, jog riebią porciją sukimo momento turintis dyzelis išsiverš į priekį. Bet kada, bet kurią akimirką.
Žinoma, dabar galėtume „508“ uždėti dinamiškesnio automobilio kepurę ir sakyti – „baigta“, bet tai nebūtų teisinga „Mazda 6“ atžvilgiu. Ir tikrai ne dėl to, jog beveik 200 arklio galių ant padėklo nešiojanti „Mazda“ tam tikru momentu galėtų pasiūlyti bent minimalų dinaminį pranašumą.
Turbininių variklių eroje „Mazda“ siūloma jėgaine šiek tiek primena bandymą visus priversti naudotis pasenusiu mobiliuoju telefonu. Iš pradžių – tai neįprasta, šiek tiek glumina, bet po gero pusvalandžio supranti, jog be papildomo oro pripūtimo veikiantis variklis teikia gerokai didesnį malonumą. Taip, kažkur variklio skyriuje kabanti turbina padės greičiau pasiekti norimą greitį, žvitriau aplenkti dūmais apsipylusį vienatūrį, bet tai bus nesvarbu, jeigu labiau vertinate tolygų galios pateikimą, akimirksniu į akceleratoriaus komandas reaguojantį motorą. Tai tampa savotiška priklausomybe, po kurios bet kuris kitas panašios galios turbinis motoras atrodo kaip dar vienas Sauliaus Skvernelio pareiškimas anglų kalba. Nei šen, nei ten.
Peikti modernų „Peugeot“ dyzelinį variklį reikėtų tik dėl dviejų priežasčių. Pirmoji – jis pakankamai triukšmingai burzgia, kai bandote pasiekti norimą greitį ir antroji – jis truputėlį vangokas ir lengvai išsikvepiantis, kai norite važiuoti dinamiškiau. Kaip atsvarą galime įvardinti juokingai skambantį kuro sąnaudų vidurkį, kuris svyruodavo tarp 5,2 ir 6,5 litro.


















































Vertinimo kriterijus

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Mazda 6 



Peugeot 508



Variklių charakteristikos



2 litrų darbinio tūrio, 4 cilindrų. 194 AG esant 6000 aps/min. ir 258 Nm 4000 aps/min.



2 litrų darbinio tūrio, 4 cilindrų. 177 AG esant 3750 aps/min. ir 400 Nm 2000 aps/min.



0 – 100 km/val. (gamintojo/mūsų užfiksuotas laikas)



8,1 sekundės / 8,4 sekundės



8,3 sekundės / 8,4 sekundės



60 – 100 km/val. (važiuojant ketvirta pavara)



9 sekundės



4,8 sekundės



80 – 120 km/val. (važiuojant ketvirta pavara)



8,5 sekundės



5,8 sekundės



60 – 100 km/val. (naudojant „Auto“ režimą)



4,2 sekundės



4,2 sekundės



80 – 120 km/val. (naudojant „ Auto“ režimą)



5,6 sekundės



5,2 sekundės



Degalų sąnaudos testo metu (mieste/užmiestyje/greitkelyje)



9,7 / 6,4 / 7,5 litro 100 kilometrų



9,3 / 5,1 / 6,7 100 kilometrų



Triukšmo lygis dB(A) (važiuojant 50/80/120 km/val. Greičiu)



57 / 63 / 69



58 / 65 / 67




Palyginamasis testas: Mazda 6 prieš Peugeot 508


Praskaidrins nuotaiką
Vairavimo malonumas – sąvoka, kurią kiekvienas iš mūsų suprantame skirtingai. Vis dėlto, vairavimo smagumas, vairo mechanizmo tikslumas ir stabilumas važiuojant didesniu greičiu bei sugebėjimas nepriekaištingai keisti važiavimo trajektoriją yra tai, dėl ko galima įsimylėti net ir keletą reikšmingų trūkumų turinčią mašiną.
„Mazda“ daugelio vairuotojų akyse yra matoma kaip puikiai subalansuotų automobilių gamintoja. Nuo pat pirmosios „Mazda 6“ kartos pasirodymo, šios bendrovės inžinieriai pasiūlė tai, ko negalėjo kiti – įsimintiną vairavimo patirtį.

REKLAMA

Palyginamasis testas: Mazda 6 prieš Peugeot 508


Džiugu pranešti, jog dar kartą atnaujintas modelis džiugina tomis pačiomis savybėmis, dėl kurių „Mazda“ yra liaupsinama visame pasaulyje. Bene geriausias klasėje pakabos balansas, kuris sėdint vairuotojo sėdynėje neleidžia kratytis lyg dardant nuo laiptų, bet tuo pačiu automobilis važiuodamas nelygia kelio danga nelinguoja kaip gerai įkaušusių dėdžių kompanija. Ne tik mieste, bet ir užmiestyje praverčianti savybė, kuri leidžia dažniau nekreipti dėmesio į grubias, akį rėžiančias kelininkų klaidas.

Palyginamasis testas: Mazda 6 prieš Peugeot 508


„Peugeot“ šioje poroje atrodo kaip gerokai sportiškesnis automobilis. Tokį įspūdį suteikia ne tik „508“ eksterjero dizainas, gerokai žemesnė vairuotojo pozicija, netradicinis, bet labai patogus, Kaziuko mugėje nusipirkto riestainio dydžio vairas bei standesnė pakabos konfigūracija, kurios darbą būtų galima įvertinti dvejopai. Važiuojant nedideliu greičiu automobilio pakaba bando nuslopinti grubaus ar duobėto paviršiaus sukeliamą diskomfortą. Dar katą pakartosime – bando, bet būtų labai keista, jeigu būtų kitaip, nes S klasės „Mercedes Benz“ sklendimas keliu visiškai netiktų „508“ charakteriui.
Pakabos darbas ženkliai pagerėja pasiekus 50–60 km/val. ar didesnį greitį. Tuomet atrodo, kad pakabos dalys bei pakankamai didelio skersmens ratlankiai sugeba nugludinti aštrius kampus ir leidžia tiesiog skristi. Būtent – skristi, tai „508“ daro gerai. Ir net tik prancūziškų automobilių standartais. Iš tiesų, pakabos darbas ir elgesys įvairiose situacijose priminė „Audi A5 Sportback“. Tik „508“ akivaizdžiai yra vikresnis, manevringesnis ir šiek tiek paklusnesnis, kai Jūsų sėdimoji reikalauja greičiausio maršruto namo.



































Vertinimo kriterijus

REKLAMA


Mazda 6



Peugeot 508



Pakabos suteikiamas komfortas



8 balai



7 balai



Stabilumas posūkiuose ir važiuojant didesniu greičiu



8 balai



8 balai



Manevringumas



7 balai



8 balai



Stabdžių sistemos efektyvumas



8 balai



8 balai



Automatinių pavarų dėžių darbas (reakcija į staigų akceleratoriaus paspaudimą, rankinio valdymo naudingumas, pavarų perjungimo sklandumas)



8 balai



7 balai



Nesukels išgąsčio
Automobilio kaina, išliekamoji vertė ir eksploataciniai kaštai – trys pagrindiniai veiksniai, kurie priverčia galutinai apsispręsti ar norime įsigyti konkretų automobilį. Šioje finansų šaradoje akivaizdų pranašumą turi „Mazda 6“.
Abiejų modelių kaina Lietuvoje prasideda nuo maždaug 25 000 eurų, bet vargu, ar pigiausios versijos kam nors bus įdomios, išskyrus didžiulius automobilių parkus valdančias įmones.
Rinkdamiesi automobilį sau, iškart pasiruoškite turėti bent jau 32-33 000 eurų. Ši suma leis įsigyti padoriai sukomplektuotą versiją, dėl kurios nesinorės raudonuoti prieš bendradarbius, kurie taip ir ieško progos įgelti, nes juk nusipirkote ne „Volkswagen Passat“.
Mūsų bandymuose pabuvojusi „Mazda 6“ patenka į tų automobilių kategoriją, kuri potencialiam pirkėjui pasiūlys išsirinkti tik kėbulo spalvą. Viskas. Beveik 35 000 eurų kainuojanti „Signature“ versija turi viską ir dar kartą – viską. Nuo odinių sėdynių, klimato kontrolės, šildomo vairo iki „Bose“ garso sistemos ar visų norimų saugumo sistemų.
„Peugeot 508“ kainodara yra šiek tiek sudėtingesnė, o tiksliau – leidžianti automobilį susikomplektuoti pagal savo poreikius. Pasirinkus „Allure“ komplektacijos lygį ir pažymėjus varnele dar keletą papildomos įrangos punktų, pavyzdžiui, „Drive Assist Plus“ paketo, į kurį įeina vairavimo pagalbos sistemos (1058 eurai), priekiniai ir galiniai parkavimo jutikliai (605 eurai), elektra valdomos ir šildomos sėdynės (806 eurai), „Focal“ garso sistema (605 eurai), įdomesnė spalva (554 eurai) ir dailesni 17 colių ratlankiai (100 eurų), leidžia tikėtis, jog galutinė, reali „Peugeot 508“ modelio kaina su 180 AG išvystančiu benzininiu motoru siekia maždaug 34-35 000 eurų. Modelio su dyzeliniu varikliu kaina bus didesnė maždaug 1000 ar 2000 eurų.













































Vertinimo kriterijus

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Mazda 6 



Peugeot 508



Pigiausio modelio kaina



25 190 eurų



25 900 eurų



Bandyto modelio kaina



34 850 eurų



46 560 eurų



Papildomos įrangos pasirinkimas ir kaina



10 balų



8 balai



Standartinė garantija



3 metų / 100 000 kilometrų



5 metų / 100 000 kilometrų



Išlaidos planiniams aptarnavimams nuvažiavus 100 000 kilometrų



984 eurai



629 eurai



Prognozuojama išliekamoji vertė po 5 metų, nuvažiavus 100 000 kilometrų



34% arba maždaug 11 849 eurai



32% arba maždaug 14 899 eurai



Atstovybių tinklas



Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje



Vilniuje, Kaune, Šiauliuose, Panevėžyje




Palyginamasis testas: Mazda 6 prieš Peugeot 508


Liberalas prieš konservatorių
Žiūrėdami į šio testo dalyvius uždavėme sau klausimą – Ar sedanai yra nykstanti rūšis? Žvelgiant į automobilių su sedano kėbulo tipais pardavimų statistiką norisi pasakyti – dar ir kaip. Tokiais tempais jie netrukus pateks į raudonąją knygą. Vis dėlto, kaip pasakytų automobilių gamintojai, D segmentas vis dar yra be galo svarbus ir reikšmingas. Ypač šiais laikais, kai kadaise išskirtinumo simboliu buvę SUV tipo griozdai dabar matomi ant kiekvieno kampo.
„Mazda 6“ ir „Peugeot 508“ yra puikios, rekomendacijų vertos mašinos, kurios, kad ir kaip būtų keista, patiks dviem skirtingoms vairuotojų grupėms. Pavyzdžiui, „Mazda 6“ akivaizdžiai buvo sukurtas vadovaujantis truputėlį senamadiška, tiek nuvalkiota, bet vis dar veikiančia sedano kūrimo formule. Išvaizdus, patogus, stebėtinai gerai važiuojantis ir protingai įkainotas. Racionalumas tiesiog veržiasi per kraštus.
Tuo tarpu šalia stoviniuojantis ir į „Mazda 6“ žiūrintis bei žiovaujantis „Peugeot 508“ atlieka visiškai kitokią funkciją. Tai vienas iš tų atvejų, kai automobilis perkamas dėl emocijos, kai norima automobilį „dėvėti“ kaip aksesuarą arba kaip pasakytų tūkstančius sekėjų turintys influenceriai – pabrėžti savo asmenybę.  Tai lyg ne vieną šimtą kainavę žmonos „labutenai“, į kuriuos jai smagu pažiūrėti, karts nuo karto užsidėti, bet tik jau ne dalyvauti 5 kilometrų bėgimo varžybose. „Peugeot 508“ aš matau tik kaip „Volkswagen Arteon“ ar „Audi A5 Sportback“ konkurentą, kuris daugeliu parametrų analogus iš Vokietijos lenkia ar bent jau nenusileidžia. Tai ypač galioja „Volkswagen Arteon“, kuris turi pernelyg daug sąsajų su „Passat“.
Turime gerų žinių ir tiems, kas svajoja apie „Mazda 6“ arba „Peugeot 508“ sedanus, bet negali jų įsigyti dėl elementarių priežasčių: vaikiškų kėdučių, praktiškumo ir antrosios pusės reikalavimo turėti universalesnį įrankį. Tiek „Mazda 6“, tiek „Peugeot 508“ siūlo universalo tipo versijas, kurios, velniai rautų, yra beprotiškai puikūs kasdieninėms reikmėms skirti ratuočiai.

REKLAMA

Palyginamasis testas: Mazda 6 prieš Peugeot 508


MUMS PATIKO



  • Subtilūs atnaujinimai leidžia išlaikyti automobilio dizainą šviežią ir patrauklų

  • Interjero apdailos medžiagos niekuo nenusileidžia analogams iš Europos

  • Žvalus ir labai tylus benzininis variklis

  • Pasižymi gerokai mažesniu apetitu benzinui negu analogiškos galios motorai su turbina

  • Lengvas, tikslus valdymas

  • Pati pačiausia „Mazda 6“ versija kainuos vos 35 000 eurų


MUMS NEPATIKO



  • Garso izoliacija vis dar nėra tokia gera kaip šio segmento lyderių: „Volkswagen Passat“, „Škoda Superb“ ar „Renault Talisman“

  • Daugelis konkurentų siūlo 5 - 7 metų garantiją. Tuo tarpu „Mazda“ siūlo tik 3 metų/100 000 kilometrų garantiją

  • Baltijos šalių rinkoms skirti modeliai nėra siūlomi su dyzeliniais varikliais. O gaila, nes versija su keturių varančiųjų ratų pavara atrodo labai patraukliai

  • Galinio vaizdo kameros raiška mena gūdžius 2002-uosius metus

  • Multimedijai būtų galima skirti pakankamai aukštą balą, jeigu ne komplikuota ir sudėtingai valdoma navigacijos sistema

  • „Sport“ važiavimo režimas neturi absoliučiai jokios įtakos automobilio dinamikai ar važiavimo savybėms



REKLAMA

Palyginamasis testas: Mazda 6 prieš Peugeot 508


MUMS PATIKO



  • Gražiausias automobilis itin nuobodžiame segmente

  • Puikus balansas tarp komforto ir kruopelytės dinamiškumo

  • Fantastiškai veikianti naktinio matymo sistema, kuri labai praverčia tamsiu paros metu. Ji išsiblaškiusį pėsčiąjį sugeba pastebėti greičiau negu vairuotojas

  • Galimybė pratęsti garantiją iki 6 metų/200 000 kilometrų

  • Dėl hečbekams būdingo bagažinės dangčio, į įvairiems daiktams skirtą erdvę laisvai sutalpinsite net ratlankių ir padangų komplektą

  • Įdomesnė, geriau valdoma, daugiau emocijų kelianti „Volkswagen Arteon“ alternatyva


MUMS NEPATIKO



  • Triukšmingai veikiantis dyzelinis variklis, kuomet bandote pagreitėti nuo 0 iki 50 km/val. ar nuo 80 km/val. iki begalybės

  • Nuožulni stogo linija turi vieną trūkumą – gerokai apriboja erdvę ant galinių sėdynių, kuri bus patogi vaikams, galbūt vokiečių aviganiui arba porai merginų, kurių ūgis neviršija 1,70 cm.

  • Brangiausių versijų kaina daugeliui gali pasirodyti neadekvati

  • Stori priekiniai ir galiniai statramsčiai riboja matomumą

  • Multimedijos sistemos valdymas nėra sudėtingas, bet tam tikras funkcijas yra pernelyg sunku rasti


GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų