Įvairenybės

Mažytis „Polo“ su magiška „GTI“ simbolika

Kompaktiški, maži, pakankamai ekonomiški, praktiški galingi hečbekai yra nuostabus išradimas. Juk turi beveik visus norimus privalumus, tačiau esant reikalui ir norui, galite paspausti akceleratoriaus pedalą ir džiaugtis vairavimo malonumo teikiamais džiaugsmais.

Tokio tipo automobilių džiaugiasi ir Anglijoje gyvenantis Paulas. Jis jau ne vienerius metus drožia vokišką „Volkswagen Polo GTI“. Kaip bebūtų keista, tačiau paskutinės trys raidės intriguoja labiausiai. Juk ikona tapęs „Golf GTI“ iki šiol yra laikomas kaip vienu geriausiu 20 amžiaus automobiliu. Tačiau kaip yra su pakankamai modernesniu ir mažesniu egzemplioriumi?

image-10

Motyvacija

Paulas automobiliai susidomėjo visai neseniai. Keista, bet vos keturis metus jis gavo teisę vairuoti ir būti pilnaverčiu eismo dalyviu keliuose. Kyla klausimas, kodėl šis jaunuolis taip staiga susidomėjo automobiliais ir pradėjo juos tobulinti? Paulo atsakymas buvo paprastas – kompiuteriniai žaidimai. „Tai jie mano suviliojo ir užkūrė tą ugnį, kuri rusena iki šiol.“.

Be kompiuterinių žaidimų, Paulą į automobilių tobulinimo liūną įtraukė jo geras draugas Mattas. Jis užaugo tarp automobilių, domkratų, išsileidusių padangų ir apytuščių tepalo dėžučių. Kartu žaisdami „Forza“ arba „Gran Turismo“, Paulas vis pasvajodavo apie automobilį, kuris teiktų jam džiaugsmo kiekvieną dieną.

image-13

Gavęs keletą spyrių į užpakalį, Paulas išsilaikė teises, užsidirbo nemažą sumą pinigų ir įsigijo 2007 metų gamybos „Volkswagen Polo“. Išmokus elgtis su automobiliu ne tik parkavimo aikštelėje, bet ir lenktynių trasoje, Paulas kartu su Mattu pradėjo darbuotis ties mažuoju „GTI“.

Viskas prasidėjo nuo oro filtro ir baigėsi ties naujo aušinimo sistema ir „Revo remap’u“

image-15

Modifikacijų sąrašas

Naujas „Forge“ firmos tarpinis suslėgto oro aušintuvas, „Forge“ purkštukai, „KAA“ oro filtras, 4 barų kuro slėgio reguliatorius, „Revo remap’as“, „KMAC“ reguliuojami antgaliai, 16 colių „MO6“ ratai, priekiniai 312 mm stabdžių diskai, 256 mm galiniai diskai, nauja išmetimo sistema, japoniško modelio galinis bamperis, reguliuojamo aukščio amortizatoriai, „Recaro“ sportinė sėdynė, saugos lankai.

image-19

Ateities planai

Paulas teigia, jog ateityje norėtų pakeisti variklį. „Noriu ko nors galingesnio, patikimesnio ir lengviau pasiduodančio modifikacijoms“, – pridūrė Paulas. Kas dar? Parodys laikas.

image-4

Nuotraukos Ryano Willsono.

Back to top button