„Mercedes Benz“ niekados nesvarstė galimybės pradėti „190E“ modelio gamybą su hečbeko kėbulu, tačiau 9 ir 10 dešimtmetyje aukso amžių išgyvenusi „Schulz-Tuning“, nepraleido progos sukurti „190E“ hečbeką.
9 dešimtmetyje „Schulz-Tuning“ visame pasaulyje išgarsėjo sukūrusi G klasės „Mercedes Benz“ visureigį su šešiais ratais, elegantišką „190E“ kabrioletą ir „BMW E28“ universalą. Tačiau „190E“ hečbekas buvo pats sudėtingiausias kompanijos projektas.
„Schulz-Tuning“ vadovai sukurti „190E“ hečbeką nusprendė be „Daimler“ koncerno pritarimo. Iš dalies, tai buvo dar vienas kompanijos eksperimentas, nes „190E City“ vardu pavadintas modelis techniškai nuo „190E“ sedano mažai kuo skyrėsi. „Schulz-Tuning“ specialistai nukirto galinę sedano dalį, sukūrė naujus galinius statramščius, sumontavo „S124“ universalo galinius žibintus ir šiek tiek modifikuotą bagažinės dangtį.
Dėl taupymo sumetimų, „190E“ sedano pagrindu sukurtas hečbekas turėjo ne penkias, bet tris dureles, nors iš pirmo žvilgsnio atrodė kitaip.
Ribota automobilio gamyba buvo vykdoma vos vienerius metus, nuo 1990 iki 1991. Per juos „Schulz-Tuning“ specialistams pavyko parduoti maždaug 6 hečbeko vienetus.