REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Baby Benz“ - tokią pravardę automobilių pramonės ekspertai sugalvojo devinto dešimtmečio pradžioje pasirodžiusiam „Mercedes Benz 190E“. Kompaktiškas, solidus, klasikinės komponuotės sedanas taip buvo vadinamas ne veltui, nes daugelį metų šis modelis buvo pats mažiausias ir pigiausias „Mercedes Benz“ automobilis.
„190E“ paklojo labai tvirtus pamatus ateities kartoms, kurios turėjo perimti estafetę iš puikią reputaciją turėjusio senjoro. „190E“ pakeitė taip pat sėkminga ir populiari C klasė, kuri šiuo metu pakankamai ankštoje smėlio dėžėje turi grumtis su „Audi A4“, „Alfa Romeo Giulia“, 3 serijos „BMW“ ir „Jaguar XE“.
„Mercedes Benz“ per vienuolikos metų gamybos laikotarpį į bendro naudojimo kelius išleido daugiau kaip 1,8 mln. „190E“ vienetų. Per pakankamai ilgą automobilio gamybos laikotarpį „Mercedes Benz“ ne vieną kartą svarstė kaip būtų galima praplėsti „190E“ modelių gamą ir populiaraus modelio pardavimus padidinti dar labiau. Idėjų būta daug, tačiau tik viena sugebėjo įgauti apčiuopiamą pavidalą - tai „Mercedes Benz 190E“ kabrioletas.

„Baby Benz“ - tokią pravardę automobilių pramonės ekspertai sugalvojo devinto dešimtmečio pradžioje pasirodžiusiam „Mercedes Benz 190E“. Kompaktiškas, solidus, klasikinės komponuotės sedanas taip buvo vadinamas ne veltui, nes daugelį metų šis modelis buvo pats mažiausias ir pigiausias „Mercedes Benz“ automobilis.
„190E“ paklojo labai tvirtus pamatus ateities kartoms, kurios turėjo perimti estafetę iš puikią reputaciją turėjusio senjoro. „190E“ pakeitė taip pat sėkminga ir populiari C klasė, kuri šiuo metu pakankamai ankštoje smėlio dėžėje turi grumtis su „Audi A4“, „Alfa Romeo Giulia“, 3 serijos „BMW“ ir „Jaguar XE“.
„Mercedes Benz“ per vienuolikos metų gamybos laikotarpį į bendro naudojimo kelius išleido daugiau kaip 1,8 mln. „190E“ vienetų. Per pakankamai ilgą automobilio gamybos laikotarpį „Mercedes Benz“ ne vieną kartą svarstė kaip būtų galima praplėsti „190E“ modelių gamą ir populiaraus modelio pardavimus padidinti dar labiau. Idėjų būta daug, tačiau tik viena sugebėjo įgauti apčiuopiamą pavidalą - tai „Mercedes Benz 190E“ kabrioletas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mercedes Benz 190E (1)


Anuomet „Mercedes Benz“ inžinieriams buvo leidžiama itin daug dėmesio skirti galutinio produkto išbaigtumui. Tai leisdavo sukurti nepriekaištingos kokybės, itin ištvermingus ir patikimus automobilius, kurie iki šiol be didelių bėdų rieda įvairiausių pasaulio šalių keliais.
Skirtingų šaltinių duomenimis, vokiečių markės inžinieriai į „190E“ automobilio kūrimą ir tobulinimą investavo daugiau nei 4 milijardus dolerių, kurių gamintojas per „190E“ gamybos laikotarpį taip ir neatgavo. Vertinant šią informaciją, modelių gamos praplėtimas turėjo padėti greičiau susigrąžinti investicijas, kurių pareikalavo daugelio mėgstamas automobilis.
1989 metais „Mercedes Benz“ inžinieriai direktorių valdybai pristatė „190E“ kabrioleto prototipą. Nuo kitų panašaus pobūdžio projektų, kurie būna matomi tik eskizuose, „190E“ kabrioletas buvo pasiruošęs keliauti į serijinę gamybą. Tai buvo pilnai veikiantis ir funkcionuojantis automobilis su nuleidžiamu stogu.
Sukurti kabrioletą „Mercedes Benz“ inžinierius paskatino vangi „190E“ modelio prekyba Jungtinėse Valstijose. Atsižvelgdami į anapus Atlanto gyvenančių vairuotojų poreikius, klasiškas „Mercedes Benz“ kabrioletas turėjo tapti daugelio jaunų amerikiečių svajone. Greičiausiai dėl to, vienintelis „190E“ kabrioleto egzempliorius turėjo 2,6 litro benzininį variklį, sugebėjusį išvystyti 166 arklio galias.
Deja, „190E“ kabrioleto tolimesnę kelionę sustabdė direktorių valdyba, kuri jau buvo nusprendusi, jog pats pigiausias „Mercedes Benz“ kabrioletas privalo priklausyti „W124“ modelių šeimai. Priėmę šį sprendimą, inžinieriai „190E“ kabrioletą nuvežė į kompanijos muziejų, o likusieji kolegos plušo prie „W124“ kabrioleto, kuris pasirodė 1991 metais.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų