„Mercedes-Benz A32K AMG“: A klasė, apie kurią jūs greičiausiai nieko negirdėjote

Pirmoji A klasės modelio karta, tikrai nėra vienas iš tų automobilių, kuriam norėtųsi dalinti komplimentus. Aukštas, siauras, neišvaizdus ir tiesiog – skalbimo mašinos formą primenantis automobilis labiau atlieka pagrindinę automobilio funkciją, o ne suteikia išskirtinę emociją jį vairuojant, todėl nenuostabu, jog A klasės variklių gama atrodė… silpnai

Per dešimties metų gamybos laikotarpį, mažoji A klasė buvo komplektuojama su skirtingo galingumo benzininiais ir dyzeliniais varikliais, tačiau ne vienas iš jų neleisdavo išnaudoti A klasės potencialo. Galingiausios versijos išvystydavo vos 140 arklio galių, tad net ir būdami didžiausiu optimistu turėtumėte suprasti, jog su 140 ponių turinčia A klase tikrai nesugebėsite laimėti drago lenktynių Nemuno žiede.

Mercedes-Benz A 170 CDI

Vis dėlto, jeigu gamintojas nusprendė į A klasę montuoti tik mažo tūrio, ekonomiškus variklius, tai nereiškia, jog pasaulyje nebuvo nei vieno entuziasto, kuris troško „AMG“ versijos. Pasiutusios, nuo grandinės nutrūkusios versijos, kuri priverstų pažadinti kaimynus iš gilaus miego, tad jeigu yra paklausa, automatiškai turi atsirasti ir pasiūla, ar ne?

„Mercedes-Benz“, tuomet, į sportišką A klasės „AMG“ versiją žiūrėjo skeptiškai, bet nereikia pamiršti, jog pirmoji A klasė pasirodė visiškai kitame laikmetyje, nes anuomet brangus automobilis turėjo būti didelis automobilis, o ne 3,5 metro dėžutė.

Sportiškas hečbekas - Mercedes-Benz A32K AMG

Gamintojo požiūris, vis gi, pasikeičia, kai savo nuomonę garsiai pareiškia reiklus automobilių kolekcionierius. Pasiturintis automobilių kolekcionierius, kuris yra pasiryžęs skirti atitinkamą sumą už tai, jog galėtų vairuoti „AMG“ priedais padabintą A klasę.

Ir ką manote jūs. 2001-aisiais metais šį automobilių kolekcionieriaus norą nusprendė realizuoti Vokietijoje įsikūrusių „HWA“ dirbtuvių darbuotojai. Jeigu „HWA“ vardas jums yra girdimas pirmą kartą, leiskite mums pasakyti, jog „HWA“ yra ilgametė „AMG“ partnerė, kuri pagal užsakymą gamindavo įvairius, automobiliams skirtus komponentus. „HWA“ inžinierių dėka gimė tokie automobiliai kaip: „CLK DTM“ ar „CLK GTR“, tad galite įsivaizduoti su kokiu entuziazmu „HWA“ specialistai pasitiko A klasės „AMG“ idėją.

Jūsų nuostabai, projekto autoriai iš pradžių svarstė į A klasę sumontuoti didingą 8 cilindrų variklį, tačiau pabandžius į A klasės variklio skyrių įgrūsti V formos, 8 cilindrų agregatą, jie labai greitai suprato, jog A klasė tiesiog yra per mažas automobilis tokiam gigantui, tad šios problemos sprendimo būdu tapo antras geriausias kandidatas – 3,2 litro, 6 cilindrų variklis, kuris buvo montuojamas į „C 32 AMG“ – sportišką sedaną, kuris šiame modelyje išvystydavo 354 arklio galių ir 450 Nm.

Sportiškas hečbekas - Mercedes-Benz A32K AMG

Variklis nebuvo vienintelis elementas, kuris į A klasę atkeliavo iš „C 32 AMG“. Iš donoru tapusio automobilio atkeliavo pakabos, stabdžių sistemų elementai ir žinoma – automatinė pavarų dėžė, kuri palaikė glaudų ryšį tarp variklio ir varančiųjų ratų.

Tad kaip ir galėjote tikėtis, „C 32 AMG“ komponentus gavusi A klasė patapo iš priekiniais ratais varomo tylenio į šonu slystantį pasiutėlį, kuris anuomet be didelių problemų sugebėdavo nubausti standartinę „Porsche 911 Carrera“.

A 32 AMG

Variklis V6 cilindrų
Variklio tūris 3199 cc
Išvystoma galia 370 AG esant 6100 aps/min.
Išvystomas sukimo momentas 450 Nm esant 4400 aps/min.
Automobilio svoris 1665 kilogramų
Ilgis 3685 mm
Plotis 1728 mm
Aukštis 1585 mm
Maksimalus greitis 250 km/val.
Akceleracija iki 100 km/val. 5 sekundės
Akceleracija nuo 0 iki 160 km/val. 11,5 sekundės

GALERIJA

Panašūs įrašai

Back to top button