REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Anksčiau, norintiems dinamiško, galingo ir puikiai valdomo sedano, nereikėjo sukti galvos. Kiekvienas norintis tokio tipo automobilio, keliaudavo į BMW atstovybę ir nusipirkdavo M3. Daimler koncernui priklausantis automobilių gamintojas supratęs, kad sportiškų sedanų dėka galima ne tik pagerinti įvaizdį, bet ir gerai pasipelnyti,  į pagalbą pakvietė AMG specialistus, kurie buvo atsakingi už C 36 ir C 43 modelius.
Iki šiol daugelis BMW ir Mercedes Benz gerbėjų ginčijasi, kuris kompaktiškas ir sportiškas sedanas buvo geresnis : M3 E30 ar 190E 2.5 Cosworth arba 190E 2.5-16 Evolution II. Jeigu automobilių gerumą nustatytume pagal pergalių skaičių DTM čempionate, statistiškai geresnis automobilis būtų BMW M3, tačiau kai bavarai nusprendė pasitraukti į čempionato, estafetę perėmė ne kas kitas, o Mercedes Benz.
C 36 AMG
Anksčiau automobilių gamintojai savo modelius paženklindavo tam tikrais skaičiais, kurie leistų nuspėti po kapotu slypinčio variklio tūrį. C 36 AMG buvo ne išimtis. Galinius varomuosius ratus suko 3.6 litro, šešių cilindrų agregatas. Iš tikrųjų, tai yra tas pats motoras, kuris buvo montuojamas ir į C 280, AMG specialistams užteko padidinti variklio tūrį ir cilindrų kompresiją.
Galutinis rezultatas buvo 280 arklio galių ir 385 NM sukimo momentas, kuris leido sedanui iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug šešias sekundes ir pasiekti maksimalų 250 km/val. greitį. Tačiau, jeigu esate labai drąsus ir turite daug noro, Mercedes Benz gali pašalinti ribotuvą. Atlikus neskausmingą kastraciją, maksimalus automobilio greitis padidėdavo iki 272 km/val.

Anksčiau, norintiems dinamiško, galingo ir puikiai valdomo sedano, nereikėjo sukti galvos. Kiekvienas norintis tokio tipo automobilio, keliaudavo į BMW atstovybę ir nusipirkdavo M3. Daimler koncernui priklausantis automobilių gamintojas supratęs, kad sportiškų sedanų dėka galima ne tik pagerinti įvaizdį, bet ir gerai pasipelnyti,  į pagalbą pakvietė AMG specialistus, kurie buvo atsakingi už C 36 ir C 43 modelius.
Iki šiol daugelis BMW ir Mercedes Benz gerbėjų ginčijasi, kuris kompaktiškas ir sportiškas sedanas buvo geresnis : M3 E30 ar 190E 2.5 Cosworth arba 190E 2.5-16 Evolution II. Jeigu automobilių gerumą nustatytume pagal pergalių skaičių DTM čempionate, statistiškai geresnis automobilis būtų BMW M3, tačiau kai bavarai nusprendė pasitraukti į čempionato, estafetę perėmė ne kas kitas, o Mercedes Benz.
C 36 AMG
Anksčiau automobilių gamintojai savo modelius paženklindavo tam tikrais skaičiais, kurie leistų nuspėti po kapotu slypinčio variklio tūrį. C 36 AMG buvo ne išimtis. Galinius varomuosius ratus suko 3.6 litro, šešių cilindrų agregatas. Iš tikrųjų, tai yra tas pats motoras, kuris buvo montuojamas ir į C 280, AMG specialistams užteko padidinti variklio tūrį ir cilindrų kompresiją.
Galutinis rezultatas buvo 280 arklio galių ir 385 NM sukimo momentas, kuris leido sedanui iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug šešias sekundes ir pasiekti maksimalų 250 km/val. greitį. Tačiau, jeigu esate labai drąsus ir turite daug noro, Mercedes Benz gali pašalinti ribotuvą. Atlikus neskausmingą kastraciją, maksimalus automobilio greitis padidėdavo iki 272 km/val.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

mercedes-benz_c_36_amg_5


1995 metais automobilį išbandę žurnalistai teigė, kad C 36 AMG nėra tikras BMW M3 konkurentas, nes posūkiuose jam trūkdavo stabilumo, o važiuoklė buvo orientuota į komfortą mėgstančius vairuotojus. Atrodo, kad 25 milimetrais sužeminta pakaba ir stabdžių sistema iš SL600 nepadėjo tapti tapti pilnaverte BMW M3 alternatyva. Tačiau galbūt C 36 AMG ir neturėjo tapti BMW M3 alternatyva?
C 36 AMG buvo truputėlį kitoks. Jis nebuvo sportiškas, agresyviai nusiteikęs sedanas su kuriuo galima šėlti vingiuotuose užmiesčio keliuose. Nors pakaba buvo sužeminta, tačiau važiuoklė buvo sukonfigūruota komfortui. Prie to reikėtų pridėti elektra valdomas odines sėdynes, automatinę klimato kontrolę ir dar daugybę privalumų, kuriais galėjo pasigirti tik aukštesnės klasės automobiliai.
Tai buvo kitokia sportiško sedano interpretacija.
C 43 AMG
C 36 AMG gyvavo ne ilgai, vos porą metų. AMG ir Mercedes Benz inžinieriams šešių cilindrų motoras greičiausiai buvo per silpnas, todėl 1997 metais buvo pristatyta galingesnis, aštuonių cilindrų širdį turėjęs C 43 AMG.

REKLAMA

mercedes-benz_c_43_amg_1


Po kapotu slypėjo 4.3 litro, aštuonių cilindrų motoras, kuris išvystė 310 arklio galių ir 410 NM sukimo momentą. Galia buvo perduodama per penkių automatinę pavarų dėžę į galinius varomuosius ratus. Jeigu kam nors įdomu, variklis buvo pasiskolintas iš E klasės, o pavarų dėžė iš SL500 kabrioleto.
Tačiau net ir galingesnis variklis nepadėjo įveikti. Kaip ir C 36 AMG, taip ir C 43 AMG buvo labai greitas, komfortiškas ir prabangus sedanas su kuriuo mieliau važinėtumėte kiekvieną dieną, o ne tais vingiuotais keliais, kurie veda į lenktynių trasą.
Kaip ir C 36, taip ir C43 buvo gaminamas pakankamai trumpai - vos dvejus metus, nuo 1998 iki 2000 metų.
Galerija : 
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų