REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Šiais metais „Mercedes-Benz“ tapo pirmuoju automobilių gamintoju JAV, kuris planuoja pardavinėti pažangią vairuotojo pagalbinę sistemą, leidžiančią vairuotojams, tam tikromis eismo sąlygomis, visapusišką valdymą perleisti automobiliui. Vis dėlto, bendrovė siekia sukurti sudėtingesnę „Level 4“ autonominio vairavimo technologiją, kuri leistų transporto priemonei, be vairuotojo įsikišimo, važiuoti visą laiką.


Šiais metais „Mercedes-Benz“ tapo pirmuoju automobilių gamintoju JAV, kuris planuoja pardavinėti pažangią vairuotojo pagalbinę sistemą, leidžiančią vairuotojams, tam tikromis eismo sąlygomis, visapusišką valdymą perleisti automobiliui. Vis dėlto, bendrovė siekia sukurti sudėtingesnę „Level 4“ autonominio vairavimo technologiją, kuri leistų transporto priemonei, be vairuotojo įsikišimo, važiuoti visą laiką.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šiuo metu „Mercedes-Benz“ yra vienas iš nedaugelio gamintojų, siūlančių „Level 3“ lygio technologiją. Bent jau kol kas, ši sistema yra sertifikuota tik vienoje JAV valstijoje.

REKLAMA

„Drive Pilot“ sistema naudoja radarą, lidarą ir kitus jutiklius, kad automobilis galėtų valdyti vairavimo funkcijas važiuojant greitkelyje, kol vairuotojas užsiima kitais dalykais.


Pagal tarptautinę reikalavimų skalę, „Level 3“ technologija reikalauja, kad žmogus perimtų transporto priemonės valdymą, kai to paprašo autonominio vairavimo sistema.


„Drive Pilot“ sistema taip pat gavo oficialų palaiminimą iš Vokietijos institucijų, kurios leido gamintojui diegti šią sistemą į „Mercedes-Benz“ automobilius. Šiuo metu „Drive Pilot“ technologija yra papildomoje įrangoje bei kainuoja 5 000 eurų.

REKLAMA
REKLAMA

Sistemą „Drive Pilot“ galima naudoti maždaug 13 000 km ilgio Vokietijos greitkeliuose, važiuojant 60 km/val. ar mažesniu greičiu, t. y. pirmiausia ji būtų naudojama spūstyse.


2022Mercedes-EQ. EQS
Mercedes-EQ. EQS

Sieks daugiau


„Mercedes-Benz“ technologijų departamento Markusas Schäferis vadovas atskleidė, jog pasiekti pažangesnį „Level 4“ autonominį važiavimo lygį įmanoma iki šio dešimtmečio pabaigos.


„Asmeniniai automobiliai, turintys „Level 4“ technologiją yra tai ką matau ateityje“, – sakė M. Schäferis.


M.Schäferis šios technologijos naudingumą labiausiai mato perpildytuose miestuose, ypač Kinijoje, kur dažnai susidaro kelių valandų trukmės spūstys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Įsivaizduokite, kad esate dideliame mieste, keliaujate namo ir patenkate į didžiulę spūstį. Ši technologija, vieno mygtuko paspaudimu, leistų valdymą perduoti technologijoms, o tuo tarpu jūs galėtumėte miegoti“, – sakė jis.


„Level 4“ sistema galėtų veikti tik tam tikrose geografinėse ribose arba esant tam tikroms oro sąlygoms, priešingai nei sunkiai pasiekiama „Level 5“ lygio sistema, kuri turėtų vairuotų visomis sąlygomis.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų