REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prie naujos kartos E klasės „Mercedes Benz“ specialistai dirba maždaug trejus metus. Šiuo metu inžinieriai priėjo paskutinį etapą ir bendro naudojimo keliuose testuoja naujos kartos E klasės „Mercedes Benz“ prototipus.
Anksčiau į gatves išriedėję prototipai naudojo C klasės kėbulo detales, tačiau praėjusią savaitę gatvėse užfiksuoti prototipai atrodė visiškai kitaip. Atrodo, kad „Mercedes Benz“ išbandė naujos kartos E klasės pakabą ir variklius, dabar atėjo pasižiūrėti kaip naujieji komponentai elgiasi uždėjus 2016 metais prekyboje pasirodysiančio modelio kėbulą.

Prie naujos kartos E klasės „Mercedes Benz“ specialistai dirba maždaug trejus metus. Šiuo metu inžinieriai priėjo paskutinį etapą ir bendro naudojimo keliuose testuoja naujos kartos E klasės „Mercedes Benz“ prototipus.
Anksčiau į gatves išriedėję prototipai naudojo C klasės kėbulo detales, tačiau praėjusią savaitę gatvėse užfiksuoti prototipai atrodė visiškai kitaip. Atrodo, kad „Mercedes Benz“ išbandė naujos kartos E klasės pakabą ir variklius, dabar atėjo pasižiūrėti kaip naujieji komponentai elgiasi uždėjus 2016 metais prekyboje pasirodysiančio modelio kėbulą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

E klass protop (15)


Nors automobilis užmaskuotas specialia plėvele, tačiau jau dabar matyti, jog naujos kartos modelis bus platesnis ir ilgesnis. Kitaip negu C klasė, kuri turi nuožulnesnę stogo liniją, naujos kartos modelis stengsis išlaikyti tradicinio sedano linijas.
2016 metais pasirodysiantis modelis buvo sukurtas ant tos pačios platformos kaip ir šiemet pasirodžiusi C klasė. Tai yra visiškai nauja platforma, kuri buvo pagaminta iš aliuminio. Dėl lengvesnės platformos E klasės modelis turėtų būti šiek tiek lengvesnis, tačiau vargu ar jam pavyks sverti mažiau nei 1500 kilogramų.

REKLAMA

E klass protop (14)


Naujos kartos E klasė bus pirmasis „Mercedes Benz“ modelis, kuris naudos ne V formos, bet linijinius 6 cilindrų benzininius  motorus. Kol kas nežinoma kokio galingumo bus šie varikliai, tačiau neoficialūs šaltiniai teigia, jog jie bus 3 litrų darbinio tūrio ir išvystys 250 - 400 arklio galių.
Variklių gamoje taip pat bus naujasis 4 litrų, V8 motoras, kuris bus naudojamas galingiausiose „AMG“ versijose.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų