REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Neperseniausiai „Mercedes Benz“ paviešino keletą būsimo „DTM“ varžyboms ruošto bolido eskizus. Juose galėjome išvysti naujojo bolido kėbulo linijas ir susidaryti pirmąjį įspūdį.
Paviešinę būsimo lenktyninio automobilio eskizus, ne vieną pergalę „DTM“ čempionate iškovojusios „Mercedes Benz“ atstovai teigė, kad 2016 metų sezone debiutuosiantis automobilis buvo sukurtas „C63 AMG“ kupė pagrindu. Tačiau lenktynėms paruoštas bolidas su bendro naudojimo keliams skirtu automobiliu turi tik tris panašumus : priekinius žibintus, galinius žibintus ir 4 litrų darbinio tūrio benzininį variklį.

Neperseniausiai „Mercedes Benz“ paviešino keletą būsimo „DTM“ varžyboms ruošto bolido eskizus. Juose galėjome išvysti naujojo bolido kėbulo linijas ir susidaryti pirmąjį įspūdį.
Paviešinę būsimo lenktyninio automobilio eskizus, ne vieną pergalę „DTM“ čempionate iškovojusios „Mercedes Benz“ atstovai teigė, kad 2016 metų sezone debiutuosiantis automobilis buvo sukurtas „C63 AMG“ kupė pagrindu. Tačiau lenktynėms paruoštas bolidas su bendro naudojimo keliams skirtu automobiliu turi tik tris panašumus : priekinius žibintus, galinius žibintus ir 4 litrų darbinio tūrio benzininį variklį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mercedes-AMG-C63-DTM-2


Ne veltui „DTM“ varžybose dalyvaujantys žvėrys vadinami Formulės 1 bolidais su daugelio automanų širdžiai artimesniais kėbulo tipais. Standartinius automobilius primenantys monstrai pasižymi ne ką mažesniu greičiu tiesiojoje ir posūkiuose. Ypač posūkiuose, kuriuose įvairūs spoileriai, splitteriai ir kitos aerodinamiką pagerinančios detalės sugeba sukurti didžiulę prispaudžiamąją jėgą. Ne išimtis yra ir naujasis „C63 AMG“.
Priekyje - milžiniškas orą paskirstantis splitteris, šonuose - milžiniški pečiai ir 300 / 680 R18 (priekyje) bei 320 / 710 R18 (gale) padangos 3, gale - milžiniškas spoileris, kuris sukuria milžinišką prispaudžiamąją jėgą.

REKLAMA

Mercedes-AMG-C63-DTM-3


Po grėsmingai atrodančiu kėbulu slypi iš anglies pluošto pagamintas monokokas. Nors saugos lankai buvo pagaminti iš plieno, tačiau variklio dangtis, durys ir kardaninis velenas taip pat buvo pagaminti iš anglies pluošto.
Dėl itin lengvos konstrukcijos, naujasis bolidas sveria tik 1120 kilogramų. Tuo tarpu galinius varančiuosius ratus suka 490 arklio galių ir 500 Nm sukimo momentą išvystantis benzininis motoras.
Laukiame nesulaukiame kada galėsime šį bolidą išvysti lenktynių trasoje!

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų