REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didžiausias autobusų gamintojas pasaulyje - „Daimler“ koncernas, šiandien pristatė naujos kartos miesto autobuso koncepciją. Naujoji autobuso koncepcija išsiskiria ne tik įmantresniu eksterjero ir interjero dizainu, bet ir įdiegtomis technologijomis, kurios koncerno atstovų teigimu, labai greitai taps  masinei gamybai skirtų autobusų dalis. 
Pati svarbiausia naujovė, kurią „Daimler“ koncerno inžinieriai įdiegė į miesto autobuso koncepciją - „CityPilot“ technologija. Tai technologija, kuri leis miesto autobusui važiuoti be vairuotojo pagalbos. Vieno mygtuko paspaudimu „Mercedes Benz“ taps autonominiu autobusu.
„CityPilot“ technologiją sukūrę ir išbandę „Daimler“ koncerno inžinieriai norėdami žiniasklaidos atstovus įtikinti, jog tai nėra tik reklaminis triukas, į pristatymą atvykusius svečius susodino į naująjį autobusą ir siaurose Amsterdamo gatvėse pademonstravo „CityPilot“ sistemos veikimą realiuoju laiku. Visą 20 kilometrų atstumą „Mercedes Benz“ koncepcinis autobusas nuvažiavo be vairuotojo įsikišimo.
„CityPilot“ technologija buvo kuriama su mintimi, jog galėtų atkartoti tikro vairuotojo veiksmus : rodyti posūkius, sustoti prie nereguliuojamų sankryžų, šviesoforų, pravažiuoti tunelį, praleisti pėsčiuosius. Milžiniškos kompiuterio smegenys bando elgtis lygiai taip pat kaip ir bet kuris miesto autobuso vairuotojas.
„Daimler“ koncerno atstovai pabrėžia, jog „CityPilot“ buvo sukurta ne tam, jog galėtų pakeisti autobuso vairuotoją. Tai pagalbinė sistema, kurią dar reikia tobulinti ir išmokyti prisitaikyti prie netikėčiausių situacijų.
„Daimler“ koncerno atstovai tikisi, jog „CityPilot“ sistema į serijinei gamybai paruoštus autobusus bus pradėta diegti nuo 2020 metų.

GALERIJA


 

Didžiausias autobusų gamintojas pasaulyje - „Daimler“ koncernas, šiandien pristatė naujos kartos miesto autobuso koncepciją. Naujoji autobuso koncepcija išsiskiria ne tik įmantresniu eksterjero ir interjero dizainu, bet ir įdiegtomis technologijomis, kurios koncerno atstovų teigimu, labai greitai taps  masinei gamybai skirtų autobusų dalis. 
Pati svarbiausia naujovė, kurią „Daimler“ koncerno inžinieriai įdiegė į miesto autobuso koncepciją - „CityPilot“ technologija. Tai technologija, kuri leis miesto autobusui važiuoti be vairuotojo pagalbos. Vieno mygtuko paspaudimu „Mercedes Benz“ taps autonominiu autobusu.
„CityPilot“ technologiją sukūrę ir išbandę „Daimler“ koncerno inžinieriai norėdami žiniasklaidos atstovus įtikinti, jog tai nėra tik reklaminis triukas, į pristatymą atvykusius svečius susodino į naująjį autobusą ir siaurose Amsterdamo gatvėse pademonstravo „CityPilot“ sistemos veikimą realiuoju laiku. Visą 20 kilometrų atstumą „Mercedes Benz“ koncepcinis autobusas nuvažiavo be vairuotojo įsikišimo.
„CityPilot“ technologija buvo kuriama su mintimi, jog galėtų atkartoti tikro vairuotojo veiksmus : rodyti posūkius, sustoti prie nereguliuojamų sankryžų, šviesoforų, pravažiuoti tunelį, praleisti pėsčiuosius. Milžiniškos kompiuterio smegenys bando elgtis lygiai taip pat kaip ir bet kuris miesto autobuso vairuotojas.
„Daimler“ koncerno atstovai pabrėžia, jog „CityPilot“ buvo sukurta ne tam, jog galėtų pakeisti autobuso vairuotoją. Tai pagalbinė sistema, kurią dar reikia tobulinti ir išmokyti prisitaikyti prie netikėčiausių situacijų.
„Daimler“ koncerno atstovai tikisi, jog „CityPilot“ sistema į serijinei gamybai paruoštus autobusus bus pradėta diegti nuo 2020 metų.

GALERIJA


 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų