REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Paryžiaus automobilių parodoje įvyko ne viena, bet kelios didžiulės konferencijos. Natūralu, kad „VAG“ koncerno surengta konferencija buvo pati didžiausia ir svarbiausia, tačiau pati įdomiausia vyko „Mercedes Benz“ valdose.
„Daimler“ koncernas niekada nestokojo išradingumo kuriant automobilių parodoms skirtus stendus. Ne išimtis buvo ir šie metai, kai Paryžiaus automobilių parodoje buvo pristatyti net trys labai svarbūs modeliai : „AMG GT“, C klasės „AMG“ ir V klasės „Mercedes Benz“.
„AMG GT“
Vargu ar „Mercedes Benz“ per pastaruosius dvidešimt metų sugebėjo sukurti gražesnį automobilį negu „AMG GT“. Mažesnis už „SLS AMG“, didesnis už „SL“, tačiau greitesnis už abudu.
Naujas „AMG“ specialistų kūrinys taps tiesioginiu „Porsche 911“ ir „Jaguar F-Type“ konkurentu.  Tebūnie, tai būna subjektyvi nuomonė, tačiau „Porsche“ seksualumu šiam „Mercedes Benz“ neprilygsta.
Kadangi, tai nėra itališkas ar britiškas automobilis, vokiečiai pasirūpino, kad jo dinaminės savybės priblokštų kiekvieną. Galinius automobilio ratus suks 4 litrų, 8 cilindrų turbininis motoras, kuris išvystys 463 arba 510 arklio galių (priklausomai nuo versijos). Mums labiausiai patinkantis faktas - 600 Nm sukimo momentas bus pasiekiamas nuo 1600 aps/min.

Paryžiaus automobilių parodoje įvyko ne viena, bet kelios didžiulės konferencijos. Natūralu, kad „VAG“ koncerno surengta konferencija buvo pati didžiausia ir svarbiausia, tačiau pati įdomiausia vyko „Mercedes Benz“ valdose.
„Daimler“ koncernas niekada nestokojo išradingumo kuriant automobilių parodoms skirtus stendus. Ne išimtis buvo ir šie metai, kai Paryžiaus automobilių parodoje buvo pristatyti net trys labai svarbūs modeliai : „AMG GT“, C klasės „AMG“ ir V klasės „Mercedes Benz“.
„AMG GT“
Vargu ar „Mercedes Benz“ per pastaruosius dvidešimt metų sugebėjo sukurti gražesnį automobilį negu „AMG GT“. Mažesnis už „SLS AMG“, didesnis už „SL“, tačiau greitesnis už abudu.
Naujas „AMG“ specialistų kūrinys taps tiesioginiu „Porsche 911“ ir „Jaguar F-Type“ konkurentu.  Tebūnie, tai būna subjektyvi nuomonė, tačiau „Porsche“ seksualumu šiam „Mercedes Benz“ neprilygsta.
Kadangi, tai nėra itališkas ar britiškas automobilis, vokiečiai pasirūpino, kad jo dinaminės savybės priblokštų kiekvieną. Galinius automobilio ratus suks 4 litrų, 8 cilindrų turbininis motoras, kuris išvystys 463 arba 510 arklio galių (priklausomai nuo versijos). Mums labiausiai patinkantis faktas - 600 Nm sukimo momentas bus pasiekiamas nuo 1600 aps/min.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

lll


C klasės „AMG“
Tas pats 4 litrų, 8 cilindrų variklis yra montuojamas ir į dar vieną „AMG“  modelį - „C63 AMG“. Nors abudu automobiliai turi tą patį motorą, tačiau jų pajėgumas skiriasi. „C63 AMG“ modelyje montuojamas motoras išvystys 476 arba 510 arklio galių (priklausomai nuo versijos). Pati „silpniausia“ versija iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,1 sekundės ir pasiekia 250 km/val. greitį.

REKLAMA

Mercedes-Benz Media Night im Piscine Molitor am Vorabend der


Trumpam nusileiskime ant žemės ir pasižiūrėkime į modelį, kuris „Mercedes Benz“ vadovų įvardijamas kaip 2 serijos „BMW Active Tourer“ konkurentas. Turbūt jau supratote apie kokį modelį kalbėsime.
Vizualiai, automobilis pasikeitė nedaug. Tačiau „Mercedes Benz“ vadovų teigimu, didžiausia naujiena yra „C180 CDI“ versija. Kompaktiško vienatūrio ratus suka „Renault“ kompanijos inžinierių pagamintas 1,5 litro dyzelinis agregatas. Kad ir kaip norėtumėte peikti vokiečius dėl tokio sprendimo, tačiau jeigu jums reikėtų vidutines išmetamųjų dujų vidurkį sumažinti iki 99 g/km Co2, pasirinktumėte bendradarbiavimą su tokia kompanija kaip „Renault“,o ne investuotumėte į visiškai naujo variklio kūrimą.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų