REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiais laikais kiekvienas automobilių gamintojas susiduria su viena ir ta pačia problema - didžiuliais kūrimo kaštais. Anksčiau automobilių gamintojai skyrė didesnį dėmesį komfortui, patikimumui, stabilumui. Tuo tarpu dabar prioritetai yra kiti. 
Kadangi automobilių dizaineriai ir inžinieriai turi labai mažai daug laisvės, didžiausias dėmesys yra sutelktas į technologijas. Kuo daugiau technologijų, tuo geriau. Tačiau technologijų kūrimas yra labai brangus malonumas, todėl nenuostabu, jog „Daimler“ pradėjo bendradarbiauti su „Nissan-Renault“ aljansu, o „PSA“ koncernas dėl pinigų trūkumo technologijų vystymui, nemažą akcijų dalį pardavė kinams.

Šiais laikais kiekvienas automobilių gamintojas susiduria su viena ir ta pačia problema - didžiuliais kūrimo kaštais. Anksčiau automobilių gamintojai skyrė didesnį dėmesį komfortui, patikimumui, stabilumui. Tuo tarpu dabar prioritetai yra kiti. 
Kadangi automobilių dizaineriai ir inžinieriai turi labai mažai daug laisvės, didžiausias dėmesys yra sutelktas į technologijas. Kuo daugiau technologijų, tuo geriau. Tačiau technologijų kūrimas yra labai brangus malonumas, todėl nenuostabu, jog „Daimler“ pradėjo bendradarbiauti su „Nissan-Renault“ aljansu, o „PSA“ koncernas dėl pinigų trūkumo technologijų vystymui, nemažą akcijų dalį pardavė kinams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

VArio (1)


Šiais laikais naudojami automobilių kūrimo metodai neturėtų nieko nustebinti. Gamintojai norėdami sumažinti kūrimo kaštus, ant tos pačios platformos sukurdavo kelis skirtingus modelius. Toks pats metodas naudojamas ir dabar, tačiau 1995 metais „Mercedes Benz“ pristatė „VRC“ vardu pavadintą koncepciją, kuri turėjo tapti tikra automobilių industrijos revoliucija.
„Daimler“ koncerno inžinieriai norėjo sukurti tokį automobilį, kuris galėtų įkūnyti kelis skirtingus kėbulo tipus. „VRC“ koncepcija buvo labai paprasta. Inžinieriai sukuria automobilį, sumontuoja ratus, variklį, tačiau kai ateina metas montuoti kėbulą - „Mercedes Benz“ specialistai neapsisprendė kokį kėbulą sumontuoti.  Sedano? Kabrioleto? O galbūt - vienatūrio? O kaip Jūs reaguotumėte į idėją, jeigu galėtumėte naudoti visus išvardintus kėbulo tipus?

REKLAMA

VArio (2)


„Mercedes Benz“ norėdama drastiškai sumažinti automobilių gamybos kaštus, savo kompanijoje dirbantiems inžinieriams liepė sukurti tokį automobilį, kuris leistų pakeisti kėbulo tipą akimirksniu. Iš pirmo žvilgsnio, tai yra pakankamai sudėtinga užduotis, tačiau...

VArio (3)


Vokiečiai nusprendė eiti paprastesniu keliu. Iš pradžių jie sukūrė automobilį, kuris neturėjo nei stogo, nei durų tik priekinį stiklą ir du priekinius statramsčius. Norėdami uždėti, pavyzdžiui, sedano kėbulą, reikėdavo tik patraukti keletą svirtelių ir leisti robotui atlikti juodą darbą - priveržti kėbulą prie likusios automobilio struktūros. Pakeisti automobilio kėbulo tipą „Mercedes Benz“ specialistai galėjo greičiau negu Jūs išgertumėte kavos puodelį.
Šis automobilis buvo išskirtinis ne tik dėl galimybės pakeisti kėbulo tipą. „Mercedes Benz“ būtent šiame automobilyje išbandė „Active Body Control“ sistemą, kuri į serijinę gamybą pateko tik 1999 metais. Šiame automobilyje taip pat buvo išbandyta navigacijos sistema (pasirodė S klasės „Mercedes Benz“ 1995 metais) ir spalvotas prietaisų skydelis.

GALERIJA


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų