REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugelį metų Formulės 1 pirmenybėse pirmavusi „Mercedes“ komanda pripažįsta, jog perėjimas prie didesnio etanolio kiekio (10%) naudojimo degaluose turi reikšmingos įtakos „Mercedes“ jėgos agregato veikimui. 
„Per visą hibridinių variklių erą, degaluose, kuriuose naudojome, visuomet buvo biokomponentų“, – pabrėžė „Mercedes High Performance Powertrains“ vykdomasis direktorius Hywelas Thomas.
„Anksčiau buvo keliamas reikalavimas, kad biokomponentai sudarytų 5,75 % tūrio. Šiemet šis procentas padidėjo iki 10 proc. Be to, vietoj to, kad būtų galima pasirinkti, kokius komponentus naudosite, turite naudoti etanolį.“
Mercedes-AMG Petronas
„Tai reiškia, kad variklis šiek tiek kitaip reaguos į degalus. Kai kuriomis veikimo sritimis esame tikrai labai, labai patenkinti, o kitomis sritimis, tiesą sakant, esame mažiau patenkinti. Turime keisti degalus, kur galime, ir keisti jėgainės įrangą, kur galime, kad maksimaliai padidintume tų dalykų poveikį, kurie mums patinka, ir sumažintume tų, kurie mums nepatinka“, – atskleidė specialistas.
H.Thomas sako, kad nors biokomponentų kiekio padidinimas nuo 5,75 % iki 10 % neatrodo didelis, tačiau dėl šių pokyčių „Mercedes“ ir komandos partneriai iš „Petronas“ atliko intensyviausią tobulinimo programą nuo pat 2014 metų.

Daugelį metų Formulės 1 pirmenybėse pirmavusi „Mercedes“ komanda pripažįsta, jog perėjimas prie didesnio etanolio kiekio (10%) naudojimo degaluose turi reikšmingos įtakos „Mercedes“ jėgos agregato veikimui. 
„Per visą hibridinių variklių erą, degaluose, kuriuose naudojome, visuomet buvo biokomponentų“, – pabrėžė „Mercedes High Performance Powertrains“ vykdomasis direktorius Hywelas Thomas.
„Anksčiau buvo keliamas reikalavimas, kad biokomponentai sudarytų 5,75 % tūrio. Šiemet šis procentas padidėjo iki 10 proc. Be to, vietoj to, kad būtų galima pasirinkti, kokius komponentus naudosite, turite naudoti etanolį.“
Mercedes-AMG Petronas
„Tai reiškia, kad variklis šiek tiek kitaip reaguos į degalus. Kai kuriomis veikimo sritimis esame tikrai labai, labai patenkinti, o kitomis sritimis, tiesą sakant, esame mažiau patenkinti. Turime keisti degalus, kur galime, ir keisti jėgainės įrangą, kur galime, kad maksimaliai padidintume tų dalykų poveikį, kurie mums patinka, ir sumažintume tų, kurie mums nepatinka“, – atskleidė specialistas.
H.Thomas sako, kad nors biokomponentų kiekio padidinimas nuo 5,75 % iki 10 % neatrodo didelis, tačiau dėl šių pokyčių „Mercedes“ ir komandos partneriai iš „Petronas“ atliko intensyviausią tobulinimo programą nuo pat 2014 metų.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų