REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Vokiečių tiuningo kompanija SLS modeliui perdarė kompresorių, aero dinamikos komplektą, įvyniojo jį į matinę spalvą ir uždėjo kitus ratu.
Kicherer naujasis projektas išsiskiria savo anglies pluošto perdarytomis detalėmis: priekiniu  buferiu, galiniu difuzoriumi, rankų darbo pagamintomis didelėmis priekinėmis grotelėmis, kurios darytos semiantis įkvėpimo iš 1952 300 SL Carrera Panamericana. Kicher taip pat sukūrė anglies pluošto "pelekus" ir variklio dangtį.
Eksterjero pakeitimus gražiai užbaigia dvidešimties colių lieti ratlankiai priekyje, o gale dvidešimt vieno colio. Kompanijos perdarytas V8 6,3 litro variklis išvysto iki 700 arklio galių. Rezultatas nuo 0 iki 100 km/h - 3,4 sekundės, o maksimalus greitis - 299 km/h. Papildant galios patobulinimus, perdaryta išmetimo sistema iš nerūdijančio plieno vamzdžių.



Vokiečių tiuningo kompanija SLS modeliui perdarė kompresorių, aero dinamikos komplektą, įvyniojo jį į matinę spalvą ir uždėjo kitus ratu.
Kicherer naujasis projektas išsiskiria savo anglies pluošto perdarytomis detalėmis: priekiniu  buferiu, galiniu difuzoriumi, rankų darbo pagamintomis didelėmis priekinėmis grotelėmis, kurios darytos semiantis įkvėpimo iš 1952 300 SL Carrera Panamericana. Kicher taip pat sukūrė anglies pluošto "pelekus" ir variklio dangtį.
Eksterjero pakeitimus gražiai užbaigia dvidešimties colių lieti ratlankiai priekyje, o gale dvidešimt vieno colio. Kompanijos perdarytas V8 6,3 litro variklis išvysto iki 700 arklio galių. Rezultatas nuo 0 iki 100 km/h - 3,4 sekundės, o maksimalus greitis - 299 km/h. Papildant galios patobulinimus, perdaryta išmetimo sistema iš nerūdijančio plieno vamzdžių.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų