REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kur merginos, ten automobiliai. Kur automobiliai, ten automanai. Tokie jau tie gamtos dėsniai, kuriems vargu ar verta pasipriešinti ar ne? Tai puikiai supranta ne tik muzikos atlikėjai, filmų kūrėjai, bet ir gatvės kultūrą propaguojančios krautuvės.
Puikiu to pavyzdžiu galėtų būti „Fatlace“, kuri propaguoja gatvės kultūrą, automobilių sportą, aktyvų gyvenimo būdą. Tačiau kaip visa tai pavaizduoti vizualiniu formatu? O gi paprastai!
Surandate gražią vietovę, į pagalbą pasikviečiate gražią merginą ir automaną, kuris galėtų filmavimui paskolinti savo išpuoselėtą „Nissan Skyline“. Ne bet kokį, bet „Hakosuka“! Legendinį japonišką automobilį, dėl kurio automanai pradeda lydytis.
Ne veltui ši „reklama“ buvo pavadinta „Enjoy Life“.

Kur merginos, ten automobiliai. Kur automobiliai, ten automanai. Tokie jau tie gamtos dėsniai, kuriems vargu ar verta pasipriešinti ar ne? Tai puikiai supranta ne tik muzikos atlikėjai, filmų kūrėjai, bet ir gatvės kultūrą propaguojančios krautuvės.
Puikiu to pavyzdžiu galėtų būti „Fatlace“, kuri propaguoja gatvės kultūrą, automobilių sportą, aktyvų gyvenimo būdą. Tačiau kaip visa tai pavaizduoti vizualiniu formatu? O gi paprastai!
Surandate gražią vietovę, į pagalbą pasikviečiate gražią merginą ir automaną, kuris galėtų filmavimui paskolinti savo išpuoselėtą „Nissan Skyline“. Ne bet kokį, bet „Hakosuka“! Legendinį japonišką automobilį, dėl kurio automanai pradeda lydytis.
Ne veltui ši „reklama“ buvo pavadinta „Enjoy Life“.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų