REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Seni automobiliai visus entuziastus traukia kaip bites prie medaus. Todėl nenuostabu, kad Mindaugo garaže galima pamatyti ne vieną, bet du klasikinius automobilius, kurie turėtų užgniaužti kvapą daugeliui automanų, tačiau apie viską nuo pradžių.
Mindaugui atrodo turi įskiepytą pomėgį automobiliams ir įvairiai technikai. Automobilių inžineriją D.Britanijoje studijuojančio vaikino tėtis visą gyvenimą praleido prie automobilių, Mindaugo senelis taip pat turėjo silpnybę mašinoms.
„Iš pobedos padarė volga, mėgdavo modifikuoti įvairiausias transporto priemones“, - priduria Mindaugas.

Seni automobiliai visus entuziastus traukia kaip bites prie medaus. Todėl nenuostabu, kad Mindaugo garaže galima pamatyti ne vieną, bet du klasikinius automobilius, kurie turėtų užgniaužti kvapą daugeliui automanų, tačiau apie viską nuo pradžių.
Mindaugui atrodo turi įskiepytą pomėgį automobiliams ir įvairiai technikai. Automobilių inžineriją D.Britanijoje studijuojančio vaikino tėtis visą gyvenimą praleido prie automobilių, Mindaugo senelis taip pat turėjo silpnybę mašinoms.
„Iš pobedos padarė volga, mėgdavo modifikuoti įvairiausias transporto priemones“, - priduria Mindaugas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

DSC_0967


Tačiau kodėl būtent Ford Mustang šildo Mindaugo širdį? , - paklausėme vaikino, kuris savo garaže turi ne vieną, bet du Ford Mustang.
Mindaugas teigia, kad nuo pat vaikystės jį gundė didžiuliai varikliai, amerikietiškų motoru garsas ir 0 - 100 km/val. akceleracija. Iš tiesų,vaikiną Ford Mustang sugundė pamačius filmą „Dingti per 60 sekundžių“.
„Tada įsimylėjau Eleonorą, bet kai atėjo laikas pirkti automobilį iš Amerikos, kai pamačiau, kad Fastback'ai kainuoja 3 kartus daugiau negu paprastas kupė, teko pasirinkti pigesnį variantą, bet dabar galiu pasakyti, kad padariau gerą sprendimą“

REKLAMA

Buvo1


Turi ne vieną, bet du Mustangus. Kuo jie skiriasi? 
- Pirmasis (raudonasis) - 1965 metų gamybos kupė su 302 Ford Windsor varikliu. Tai bazinis variantas, beveik neturintis jokių papildomų opcijų iš gamyklos. Tuo tarpu kitas - 1969 metų gamybos modelis su „Grande“ komplektacija, kuri yra prabangesnė ir minkštesnė.
Daugeliui atrodo, kad amerikietiškų klasikinių mašinų eksploatacija yra brangi. Tai yra tiesa ar mitas?
- Tai būtų tiesa, jeigu jį naudočiau kaip kasdieninį. Bet jeigu su automobiliu išvažiuoji pasivažinėti rečiau, eksploatacija tikrai nėra brangi. Žmonės išgirdę, kad po variklio dangčiu stovi 5, 6 ar net 7 litrų variklis - sutrinka ir  mano, kad gali važiuoti nuo degalinės iki degalinės, bet tai ne visada yra tiesa. Maniškis turi 4.9 litro motorą, kuris šimtui kilometrų suvalgo vos 12 litrų. Automobilių pravažiavau maždaug 3500 kilometrų, bet kol kas neturėjau jokių problemų. Mašina beveik neturi jokių elektronikos detalių, visą darbą atlieka mechaninės detalės.

REKLAMA
REKLAMA

Buvo3


 Susikoncentruokime ties pirmuoju, raudonos spalvos Mustangu. Papasakok apie jį daugiau.
- Kaip ir minėjau anksčiau, tai yra 1965 metų gamybos kupė. Iš Amerikos parplaukė šiek tiek supuvęs, dažų buvo likę tik likučiai, laidai nupjaustyti. Kartu su tėčiu pusantrų metų vykdėme pilną restauraciją. Kiekvienas varžtas, kiekviena detalė buvo pakeista. Restauracijos metu pakeičiau variklį, sumontavau Edelbrock įsiurbimo kolektorių, Hedman išmetimo kolektorius, 650 CFM karbiuratorių, Flowmaster išmetimo sistemą, didelį aliumininį radiatorių ir dar daugybę smulkmenų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Buvo4


Dabar visą savo dėmesį skiri naujam savo projektui, papasakok daugiau apie jį. 
- Tai mano arkliukas, tai mano svajonių mašina, kurios parduoti negalėčiau. Tai rečiausias 1969 metų gamybos Mustang modelis. Jų buvo pagaminta tik apie 20.000. Nuo kitų Mustangų jis skiriasi minkštesne važiuokle, „Deluxe“ interjeru ir galingas, šviežiai perrinktu 351 Windsor varikliu, pusiau automatine pavarų dėže. Automobilis dar nėra užbaigtas, tačiau dabar esame sumontavę Edelbrock įsiurbimo kolektorių, pilną MSD degimo sistemą, naujus pushrod'us ir lifterius ir Edelbrock 800 CFM karbiuratorius.

REKLAMA

DSC_0944


O kokie tavo ateities planai? Galvoji apie rimtesnes modifikacijas? 
- Ateityje norėčiau žeminti raudonąjį Mustangą. Galbūt dėsiu didesnį variklį, kompresorių, LSD, platesnes padangas bei R17 American Racing Torque Thrust ratus. Taip pat norėčiau modernesnės pakabos, bet tai ne artimoje ateityje.
Parodykite savo automobilį ir jūs! Susiekite su mumis el.paštu : 
[email protected] arba tiesiog pasilabinkite su mumis 
„Facebook“.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų