REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš septynis metus, kada Lietuvos automobilių žiedinės lenktynės buvo patyrę visišką krizę, o varžybų etape galėjome matyti vos keturis automobilius, du žiedinių lenktynių entuziastai - Eidmantas Nekrošius ir Remigijus Venys, garaže keisdami pavarų dėžę, prieš eilines varžybas, sugalvojo mažo biudžeto žiedines lenktynes, kurios „prigijo“ kaip „Minižiedas“. Prie jų prisidėjo ir idėją palaikė, praeityje daug visokio tipo auto sporto varžybų „paragavęs“ Gintautas Firantas. Ši trijulė ir pradėjo įgyvendinti „Minižiedinių“ lenktynių projektą.
Pirmose varžybose  Kazlų Rūdos aerodrome paruoštoje trasoje susirinko 25 dalyviai įvairiose klasėse. O po kelių metų viename iš varžybų etapų organizatoriai sulaukė net 75 dalyvių, kurie startavo su savo paruošta įvairia technika bei varžėsi su garsiausiais sportininkais, tokiais „asais“ kaip Ramūnas Čapkauskas, Dovilas Čiutelė ir kiti.
Kur lenktyniauti?
Vis greičiau artėjant varžybų sezonui kyla klausimas, kur lenktyniauti?  Tokį klausimą sau  užduoda ne tik patyrę sportininkai, bet ir naujokai  norintys pradėti lenktynininko karjerą.  Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) žiedo komitetui, vadovaujamam Rimvydo Agurkio,  atsisakius organizuoti automobilių žiedinių lenktynių pirmenybes (Minižiedą), viešoje erdvėje pasklido gandai, kad tokios lenktynių serijos nebus. Reikėtų užduoti klausimą, kam griauti daugiau - mažiau sėkmingai  vykdomą projektą, kurio nesukūrei ir neturi alternatyvos? Juk ne visi pradedantieji gimė Čiutelėmis ar Čapkauskais. Užduoti klausimą, kiek LASF žiedo komitetas, per savo darbo metus padarė, kad pritrauktų naujų, jaunų veidų „žiedininkų“ padangėje? Juk visai Lietuvoje neturime sportininkų nuo 18 iki 21 metų. Kur jų indėlis auto sporte? Kur žiūri LASF prezidentas Romas Austinskas, gal tik į Benediktą Vanagą, o gal „Dakaro“ smėlis niekaip iš akių neišbyra?

Prieš septynis metus, kada Lietuvos automobilių žiedinės lenktynės buvo patyrę visišką krizę, o varžybų etape galėjome matyti vos keturis automobilius, du žiedinių lenktynių entuziastai - Eidmantas Nekrošius ir Remigijus Venys, garaže keisdami pavarų dėžę, prieš eilines varžybas, sugalvojo mažo biudžeto žiedines lenktynes, kurios „prigijo“ kaip „Minižiedas“. Prie jų prisidėjo ir idėją palaikė, praeityje daug visokio tipo auto sporto varžybų „paragavęs“ Gintautas Firantas. Ši trijulė ir pradėjo įgyvendinti „Minižiedinių“ lenktynių projektą.
Pirmose varžybose  Kazlų Rūdos aerodrome paruoštoje trasoje susirinko 25 dalyviai įvairiose klasėse. O po kelių metų viename iš varžybų etapų organizatoriai sulaukė net 75 dalyvių, kurie startavo su savo paruošta įvairia technika bei varžėsi su garsiausiais sportininkais, tokiais „asais“ kaip Ramūnas Čapkauskas, Dovilas Čiutelė ir kiti.
Kur lenktyniauti?
Vis greičiau artėjant varžybų sezonui kyla klausimas, kur lenktyniauti?  Tokį klausimą sau  užduoda ne tik patyrę sportininkai, bet ir naujokai  norintys pradėti lenktynininko karjerą.  Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) žiedo komitetui, vadovaujamam Rimvydo Agurkio,  atsisakius organizuoti automobilių žiedinių lenktynių pirmenybes (Minižiedą), viešoje erdvėje pasklido gandai, kad tokios lenktynių serijos nebus. Reikėtų užduoti klausimą, kam griauti daugiau - mažiau sėkmingai  vykdomą projektą, kurio nesukūrei ir neturi alternatyvos? Juk ne visi pradedantieji gimė Čiutelėmis ar Čapkauskais. Užduoti klausimą, kiek LASF žiedo komitetas, per savo darbo metus padarė, kad pritrauktų naujų, jaunų veidų „žiedininkų“ padangėje? Juk visai Lietuvoje neturime sportininkų nuo 18 iki 21 metų. Kur jų indėlis auto sporte? Kur žiūri LASF prezidentas Romas Austinskas, gal tik į Benediktą Vanagą, o gal „Dakaro“ smėlis niekaip iš akių neišbyra?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_9738


„Minižiedinės“  lenktynės 2016 vyks.
Nenusiminkite, projektas, sėkmingai vykdytas septynis metus niekur nedings. Aštuntame sezone keičiasi tik pavadinimas - pirmenybės vėl tampa „Minižiedu“.  Sakysit, yra pilna visokių lenktynių, tokių kaip Lietuvos žiedinių lenktynių čempionatas, Fast Lap serijos lenktynės, bet yra vienas“ bet“.
Kur pradėti  sportuoti naujokam? Čempionate brangu, nes jis vyksta kaimyninėse šalyse, Fast Lap taip pat kartelė stipriai užkelta, o ir norint dalyvauti „Eneos 1000 km lenktynėse  pirmą kartą važiuojantiems privaloma pasitreniruoti, nemažiau dviejose žemesnio lygio žiedinėse varžybose. Tai ką daryti norinčiam tapti lenktynininku? Belieka tik pasvajoti, nes šiame sporte reikia tikrai daug lėšų, o be to ir jas turint, reikia išmokti valdyti sudėtingą techniką saugiai. Ne paslaptis, kad žiedinių lenktynių čempionatas vyks Latvijoje, Estijoje ir tik vienas etapas –Lietuvoje “Nemuno žiedo„ trasoje, kuri neatleidžia klaidų, o jas padarius, dažnam tenka savo mylimą sportinį automobilį atiduoti į metalo laužo supirktuvę. Todėl „Minižiedo“ organizatoriai nusprendė daugiau etapų daryti Kazlų Rūdos aerodrome, kuriame sportininkai jaučiasi kur kas saugesni, o ir apsivertus automobilis bei vairuotojas nukenčia minimaliai. Taip pat šiais metais nutarta kažkiek supaprastinti  techninius reikalavimus automobiliams ir įvesti naują klasę, kuri leis sportininkams, turintiems minimalų biudžetą, lenktyniauti pigiau, mokytis bei saugiai pradėti savo sportinę karjerą. Be abejo, laukiami ir patyrę lenktynininkai su savo „užbombinta“ technika, rodyti pavyzdį naujokams.
„Minižiedas“ grįžta į gimtinę.
Tai reiškia, kad didžioji dalis (keturi), etapų bus vykdomi Kazlų Rūdos aerodrome, vienas planuojamas „Nemuno žiede“, vienas Palangoje.
Numatomos lenktynių datos:
2016.04.23 - Kazlų Rūda.
2016.05.14 - Kazlų Rūda
2016.06.04-05 - Kačerginė
2016.07.20-23 - Palanga
2016.09.24. Kazlų Rūda
2016.10.15. Kazlų Rūda
p.s. Paskutinį etapą pagal dalyvių pageidavimus yra galimybė daryti Rygoje 2016.10.08.09

REKLAMA


Bus galima išsinuomoti sportinį automobilį varžyboms.
Prie organizatorių komandos prisijungus Dariui Vasiliauskui, atsirado galimybė išsinuomoti sportinį automobilį dalyvauti lenktynėse.  Pasirūpinsime lenktynininkų apranga, kitu inventoriumi.  Organizatoriai, taip pat naujokam praves seminarus, mokymus, bei padės sutvarkyti visus reikiamus dokumentus, tokius  kaip draudimas, vairuotojų licencijos ir t.t.
Mes ruošiam sportininkus.
Kiekvienas norintis lenktyniauti svajoja būti pirmas. Įgyvendinti tokias svajones, galima tik daug  ir sunkiai dirbant. Turime puikių pavyzdžių kaip , Eidmantas Nekrošius (2014 m. Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionas),  Ernesta Globytė (2015 m. „Baltic Open klasės čempionė), Andrius Jasioniauskas (2015 m. BTC 2 klasės čempionas), Edvinas Mardosas (2015 m. BTC 1 klasės čempionas) ir daugelis kitų puikių sportininkų, kurie savo sportinę karjerą pradėjo, būtent „Minižiedinių“ lenktynių serijoje.
Mūsų tikslas į auto sportą pritraukti kuo  daugiau naujokų, jaunų sportininkų, kurie turėdami puikų pavyzdį, ateityje galės lenktyniauti  su geriausiomis  auto sporto „žvaigždėmis“  didžiosiose lenktynių trasose.
Visa informacija organizatoriaus puslapyje www.miniziedas.lt

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų