REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Glaudesnis bendradarbiavimas tarp „Renault-Nissan-Mitsubishi“ aljanso narių turėtų pradžiuginti kiekvieną automobilių entuziastą. Prieš trejus metus iškilmingai išlydėtas „Mitsubishi Lancer Evolution“ gali sugrįžti į serijinę gamybą ir automanų gyvenimus.
D.Britanijoje leidžiamo „Autocar“ leidinio žurnalistai teigia, jog „Mitsubishi“ planuoja atgaivinti „Lancer Evolution“ modelį ir tuo pačiu sugrįžti prie sportiškų automobilių gamybos. Tai nebus SUV, tai nebus elektromobilis – tai bus pilnavertis „Lancer Evolution“ tradicijas gerbiantis sedanas.
Gamintojui artimi šaltiniai teigia, jog naujos kartos „Lancer Evolution“ pasinaudos milžinišku „Renault-Nissan-Mitsubishi“ aljanso atsarginių detalių sandėliu. Tokiu būdu „Mitsubishi“ galės sumažinti šio automobilio kūrimo ir gamybos kaštus, ir tuo pačiu efektyviai išnaudoti jau sukurtų komponentų naudą.
Šią naujieną paskelbę „Autocar“ žurnalistai teigia, jog 11-osios „Lancer Evolution“ kartos modelis turės nemažai bendrų komponentų, pasiskolintų iš sekančios kartos „Renault Megane R.S“. Japoniška legenda naudos tam tikrus pakabos elementus, keturių cilindrų turbininį motorą ir dvigubos sankabos pavarų dėžę. Tuo tarpu „Lancer Evolution“ vizitine kortele tapusi keturių varančiųjų ratų pavara atkeliaus iš „Mitsubishi“ inžinerijos skyriaus.
Šiuo metu gaminama „Renault Megane R.S“ naudoja naujutėlį 1,8 litro, keturių cilindrų agregatą, gebantį išvystyti 300 arklio galių. Tuo tarpu neoficialūs šaltini teigia, jog sekančios kartos „Megane R.S“ ir „Lancer Evolution“ naudos ne 1,8, o 2 litrų darbinio tūrio agregatą, tad, teoriškai, „Mitsubishi“ iš jo sugebės išspausti gerokai įspūdingesnius parametrus. Nenustebtume, jeigu į pagalbą būtų pasitelkta tam tikri elektrifikacijos metodai, kurie padėtų greičiau ir sparčiau išjudinti automobilį.
Šiuo metu nėra žinoma į kurią automobilių kategoriją „Mitsubishi“ bandys taikyti su naujos kartos „Lancer Evolution“, bet nenustebtume, jeigu japoniškas sedanas bandytų pranokti pačius pajėgiausius sportiškus hečbekus: „Audi RS3“ ar „Mercedes Benz A45 AMG“, ir tuo pačiu siektų įgelti „Audi RS4“, „BMW M3“ ar „Mercedes Benz C63 AMG“.
Kadangi naujasis modelis naudos absoliučiai naują platformą, sukurtą „Renault-Nissan“ inžinierių, apčiuopiamą rezultatą išvysime tikrai ne kitąmet ir ne po poros metų. Geriausiu atveju naujos kartos „Mitsubishi Lancer Evolution“ pasirodys po ketverių arba penkerių metų.
 

Glaudesnis bendradarbiavimas tarp „Renault-Nissan-Mitsubishi“ aljanso narių turėtų pradžiuginti kiekvieną automobilių entuziastą. Prieš trejus metus iškilmingai išlydėtas „Mitsubishi Lancer Evolution“ gali sugrįžti į serijinę gamybą ir automanų gyvenimus.
D.Britanijoje leidžiamo „Autocar“ leidinio žurnalistai teigia, jog „Mitsubishi“ planuoja atgaivinti „Lancer Evolution“ modelį ir tuo pačiu sugrįžti prie sportiškų automobilių gamybos. Tai nebus SUV, tai nebus elektromobilis – tai bus pilnavertis „Lancer Evolution“ tradicijas gerbiantis sedanas.
Gamintojui artimi šaltiniai teigia, jog naujos kartos „Lancer Evolution“ pasinaudos milžinišku „Renault-Nissan-Mitsubishi“ aljanso atsarginių detalių sandėliu. Tokiu būdu „Mitsubishi“ galės sumažinti šio automobilio kūrimo ir gamybos kaštus, ir tuo pačiu efektyviai išnaudoti jau sukurtų komponentų naudą.
Šią naujieną paskelbę „Autocar“ žurnalistai teigia, jog 11-osios „Lancer Evolution“ kartos modelis turės nemažai bendrų komponentų, pasiskolintų iš sekančios kartos „Renault Megane R.S“. Japoniška legenda naudos tam tikrus pakabos elementus, keturių cilindrų turbininį motorą ir dvigubos sankabos pavarų dėžę. Tuo tarpu „Lancer Evolution“ vizitine kortele tapusi keturių varančiųjų ratų pavara atkeliaus iš „Mitsubishi“ inžinerijos skyriaus.
Šiuo metu gaminama „Renault Megane R.S“ naudoja naujutėlį 1,8 litro, keturių cilindrų agregatą, gebantį išvystyti 300 arklio galių. Tuo tarpu neoficialūs šaltini teigia, jog sekančios kartos „Megane R.S“ ir „Lancer Evolution“ naudos ne 1,8, o 2 litrų darbinio tūrio agregatą, tad, teoriškai, „Mitsubishi“ iš jo sugebės išspausti gerokai įspūdingesnius parametrus. Nenustebtume, jeigu į pagalbą būtų pasitelkta tam tikri elektrifikacijos metodai, kurie padėtų greičiau ir sparčiau išjudinti automobilį.
Šiuo metu nėra žinoma į kurią automobilių kategoriją „Mitsubishi“ bandys taikyti su naujos kartos „Lancer Evolution“, bet nenustebtume, jeigu japoniškas sedanas bandytų pranokti pačius pajėgiausius sportiškus hečbekus: „Audi RS3“ ar „Mercedes Benz A45 AMG“, ir tuo pačiu siektų įgelti „Audi RS4“, „BMW M3“ ar „Mercedes Benz C63 AMG“.
Kadangi naujasis modelis naudos absoliučiai naują platformą, sukurtą „Renault-Nissan“ inžinierių, apčiuopiamą rezultatą išvysime tikrai ne kitąmet ir ne po poros metų. Geriausiu atveju naujos kartos „Mitsubishi Lancer Evolution“ pasirodys po ketverių arba penkerių metų.
 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų