REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Beveik visą praeitą savaitę vyko pirmas WRC etapas Monte Carlo apylinkėse. Po nedidelės pertraukos šis legendinis ralis grįžo į WRC kalendorių ir tai pritraukė tūkstančius fanų iš visos Europos. Lenktynės pasižymi ypatingai kalnuota trasa. Joje nerasite lygių vietų, lenktynininkams tenka arba kilti arba leistis nuo kalno. Taip pat čia nuolatos kintančios ir nenuspėjamos oro sąlygos. Šiais metais lenktynininkams teko važiuoti ir sausa ir šlapia kelio danga, ir net sniegu. Todėl daugiau šiose lenktynėse lemia ne vairuotojų meistriškumas ar technika, bet teisingas padangų pasirinkimas.
Būtent atspėjus, kurios padangos geriausiai kibs į kelio dangą, pirmą lenktynių dieną gerokai į priekį išsiveržė Jari-Matti Latvala su Fordu. Deja Monte Carlo ralio trasa kaip "kazino ruletė". Jau kitame greičio ruože suomis per daug kirto trasos kraštą ir nukrito į kelių metrų gylio tarpeklį.


Šia avarija pirmas suskubo pasinaudoti daugkartinis pasaulio WRC čempionas Sebastienas Loebas. Jis keliuose greičio ruožuose puikiai pasirinko padangas ir į priekį įsiveržė net keliomis minutėmis. Iki lenktynių galo savo pergalės Leobas nepaleido iš rankų. Nors Paskutinėmis ralio dienomis jis važiavo atsargiai, tačiau liko maksimaliai susikoncentravęs į trasą ir kiti lenktynininkai jo nepavijo.


Tačiau kur kas įnirtingesnė kova vyko dėl antros vietos. Joje nuolat kovojo Petteris Solbergas su Ford Fiesta WRC ir ispanas Dani Sordo su Mini John Coooper Works WRC bolidu. Loterijoje laimėjo pastarasis. Tačiau po kelių metų pertraukos į gamyklinės komandos bolidą sėdęs Petteris Solbergas spaudė kiek galėjo. Tiesa, tai ir pakišo jam koją. Lenktynininkas darė klaidas. Ne kartą buvo apsisukęs trasoje. Viename iš greičio ruožų pradūrė priekinę padangą. Pasibaigus sveikoms padangoms paskutiniame greičio ruože jam teko važiuoti su viena žiemine padanga. O viską vainikavo liktinė diskvalifikacija. Petteris Solbergas važiuodamas tarp greičio ruožų gerokai viršijo leistiną greitį, kas nebuvo nepastebėta.


Už nugalėtojų trejetuko taip pat vyko intensyvi kova. 4 vietą užėmė Mikko Hirvonenas šviežiai sėdęs į čempiono automobilį Citroen DS3 WRC. Pirmomis dienomis Mikko skundėsi automobilio slydimu, tačiau lenktynių eigoje reikalai pasitaisė. Hirvonenas antroje lenktynių dalyje laimėjo kelis greičio ruožus. Tai jam leido pakilti į ketvirtą vietą ir iškovoti 14 įskaitinių čempionato taškų.


Neįprastai aukštą vietą užėmė rusas Evgenijus Novikovas. Paeitame sezone lenktynininkas be didesnio incidento nepravažiavo nei vieno etapo. O čia, labai sudėtingoje trasoje, didelių klaidų išvengė. Rusas aplenkė šeštoje vietoje likusį Francois Delecour. Šis legendinis lenktynininkas ir vietinis numylėtinis važiavo su karjerą baigiančiu savo ilgamečiu šturmanu. Atsidėkodamas lenktynininkas šturmanui leido paskutiniame greičio ruože sėsti prie automobilio vairo. Po greičio ruožo Delecour'as pripažino, kad būti šturmanu kur kas sunkiau.
Taigi po pirmo etapo lenktynininkų WRC įskaita atrodo sekančiai:
1. Sebastienas Loebas 28 taškai
2. Dani Sordo 18
3. Petteris Solbergas 15
4. Mikko Hirvonenas 14
5. Evgenijus Novikovas 11
6. Francois Delecour 8
7. Pierre'as Campana 6
8. Ottas Tanakas 4
9. Martinas Prokopas 2
10. Armando Araujo 1
Artimiausias Pasaulio ralio čempionato etapas vyks vasario 9–12 d. Švedijoje.
Keli kvapą gniaužiantys video:




Beveik visą praeitą savaitę vyko pirmas WRC etapas Monte Carlo apylinkėse. Po nedidelės pertraukos šis legendinis ralis grįžo į WRC kalendorių ir tai pritraukė tūkstančius fanų iš visos Europos. Lenktynės pasižymi ypatingai kalnuota trasa. Joje nerasite lygių vietų, lenktynininkams tenka arba kilti arba leistis nuo kalno. Taip pat čia nuolatos kintančios ir nenuspėjamos oro sąlygos. Šiais metais lenktynininkams teko važiuoti ir sausa ir šlapia kelio danga, ir net sniegu. Todėl daugiau šiose lenktynėse lemia ne vairuotojų meistriškumas ar technika, bet teisingas padangų pasirinkimas.
Būtent atspėjus, kurios padangos geriausiai kibs į kelio dangą, pirmą lenktynių dieną gerokai į priekį išsiveržė Jari-Matti Latvala su Fordu. Deja Monte Carlo ralio trasa kaip "kazino ruletė". Jau kitame greičio ruože suomis per daug kirto trasos kraštą ir nukrito į kelių metrų gylio tarpeklį.


Šia avarija pirmas suskubo pasinaudoti daugkartinis pasaulio WRC čempionas Sebastienas Loebas. Jis keliuose greičio ruožuose puikiai pasirinko padangas ir į priekį įsiveržė net keliomis minutėmis. Iki lenktynių galo savo pergalės Leobas nepaleido iš rankų. Nors Paskutinėmis ralio dienomis jis važiavo atsargiai, tačiau liko maksimaliai susikoncentravęs į trasą ir kiti lenktynininkai jo nepavijo.


Tačiau kur kas įnirtingesnė kova vyko dėl antros vietos. Joje nuolat kovojo Petteris Solbergas su Ford Fiesta WRC ir ispanas Dani Sordo su Mini John Coooper Works WRC bolidu. Loterijoje laimėjo pastarasis. Tačiau po kelių metų pertraukos į gamyklinės komandos bolidą sėdęs Petteris Solbergas spaudė kiek galėjo. Tiesa, tai ir pakišo jam koją. Lenktynininkas darė klaidas. Ne kartą buvo apsisukęs trasoje. Viename iš greičio ruožų pradūrė priekinę padangą. Pasibaigus sveikoms padangoms paskutiniame greičio ruože jam teko važiuoti su viena žiemine padanga. O viską vainikavo liktinė diskvalifikacija. Petteris Solbergas važiuodamas tarp greičio ruožų gerokai viršijo leistiną greitį, kas nebuvo nepastebėta.


Už nugalėtojų trejetuko taip pat vyko intensyvi kova. 4 vietą užėmė Mikko Hirvonenas šviežiai sėdęs į čempiono automobilį Citroen DS3 WRC. Pirmomis dienomis Mikko skundėsi automobilio slydimu, tačiau lenktynių eigoje reikalai pasitaisė. Hirvonenas antroje lenktynių dalyje laimėjo kelis greičio ruožus. Tai jam leido pakilti į ketvirtą vietą ir iškovoti 14 įskaitinių čempionato taškų.


Neįprastai aukštą vietą užėmė rusas Evgenijus Novikovas. Paeitame sezone lenktynininkas be didesnio incidento nepravažiavo nei vieno etapo. O čia, labai sudėtingoje trasoje, didelių klaidų išvengė. Rusas aplenkė šeštoje vietoje likusį Francois Delecour. Šis legendinis lenktynininkas ir vietinis numylėtinis važiavo su karjerą baigiančiu savo ilgamečiu šturmanu. Atsidėkodamas lenktynininkas šturmanui leido paskutiniame greičio ruože sėsti prie automobilio vairo. Po greičio ruožo Delecour'as pripažino, kad būti šturmanu kur kas sunkiau.
Taigi po pirmo etapo lenktynininkų WRC įskaita atrodo sekančiai:
1. Sebastienas Loebas 28 taškai
2. Dani Sordo 18
3. Petteris Solbergas 15
4. Mikko Hirvonenas 14
5. Evgenijus Novikovas 11
6. Francois Delecour 8
7. Pierre'as Campana 6
8. Ottas Tanakas 4
9. Martinas Prokopas 2
10. Armando Araujo 1
Artimiausias Pasaulio ralio čempionato etapas vyks vasario 9–12 d. Švedijoje.
Keli kvapą gniaužiantys video:




REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų