Vilniuje sukonstruota „Lada“ buvo ne vienintelis automobilis, kuris planavo pasirodyti tarptautinėje pasaulio ralio čempionato arenoje. „Moskvich“ gamyklos darbuotojai išstudijavę lietuvių sukurtą bolidą, užsidarė mažame kambarėlyje ir pradėjo darbuotis prie projekto, kuris padėtų atkreipti dėmesį į Rusijos automobilių pramonę.
Daugeliui automanų, „Moskvich 2141“ asocijuojasi su penkias dureles turinčiu hečbeku, kuris buvo tik komunistinė „Simca 1307“ kopija. Tačiau „Moskvich 2141-KR“ su bendro naudojimo keliams skirtu modeliu neturi nieko bendro.
Po kukliai atrodančiu kėbulu slypėjo vamzdelinė konstrukcija, per vidurį sumontuotas variklis ir galinių varančiųjų ratų pavara. Superautomobiliuose naudojama komponuotė buvo suporuota su 2.0 litrų, keturių cilindrų benzininiu varikliu. Tai nebuvo visiškai naujas agregatas. „Moskvich“ inžinieriai išrinko „UZAM-412“ motorą, padidino darbinį tūrį ir sumontavo keletą didesnį spaudimą sugebančių atlaikyti detalių.
Automobilis buvo pradėtas konstruoti 1984 metų pabaigoje, tačiau dėl įvairiausių kliūčių ir pinigų trūkumo, projektas buvo užbaigtas tik 1988 metais. Tuomet „Group B“ ralio bolidus buvo galima išvysti tik televizijos ekranuose arba senesniuose žurnaluose.
Kadangi automobilis negalėjo dalyvauti pasaulio ralio čempionato varžybose, inžinieriai nusprendė „2141-KR“ pritaikyti „Group A/5“ čempionatui. Tačiau inžinieriams net nepradėjus keisti bolido komponentų, „Moskvich“ ir Tarybų Sąjungos valdžia nusprendė, jog toks projektas neduos jokios naudos. Finansavimas buvo nutrauktas, o automobilį sukūrusi inžinierių grupė buvo išskirstyta.
Bolido specifikacijos :
- Variklis - sumontuotas per vidurį, 2.0 litrų darbinio tūrio.
- Galia - 175 arklio galios.
- Maks. greitis - 200 km/val.
- Aukštis - 1360 mm.
- Ilgis - 3860 mm.
- Svoris - 890 kilogramų.