REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Honda“ per ilgą savo kompanijos istoriją buvo pagaminusi tik du gerus „Honda“ markės automobilius, kurių varikliai buvo apkarstyti turbinomis. Vienas iš jų yra „Formulės 1“ bolidas, o antrasis yra mažytis „Honda City“. 


Reikėtų paminėti, kad už šį automobilį buvo atsakingi „Mugen“ specialistai. Nors šiuo metu ši kompanija yra visiems puikiai žinoma kaip „Honda“ sportiškoji divizija, tačiau anuomet jos dirbtuvėse dirbo tik keletas inžinierių, kurie pagal užsakymą tobulindavo motociklus ir sportiškus automobilius. Iš dalies galima sakyti, kad šis modelis paskatino „Mugen“ susieti savo ateitį su „Honda“.


„Mugen“ specialistų sukurta kėbulo apdaila tapo tokia populiari, jog jos troško beveik kiekvienas „City“ automobiliuko savininkas. Žiedinėse lenktynėse „Mugen“ apdaila buvo kone privaloma.
Mažytis „City Turbo“ buvo gaminamas nuo 1982 iki 1986 metų. Jo kukliai atrodantis variklis išvystė 100 arklio galių, kuris leido pasiekti maždaug 170 km/val. maksimalų greitį. 147 NM sukimo momentą išvystęs varikliukas leido šiam mažyliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 8.6 sekundės. Nors šiais laikais tokiomis charakteristikomis daugelio nesužavėsite, tačiau ar daug to meto automobilių galėdavo iki 100 km/val. įsibėgėti greičiau nei per devynias sekundes?
Tačiau ne tai buvo įdomiausia. Mažas automobilis galėjo pasigirti šaldoma daiktadėže gėrimams, skaitmeniniu prietaisų skydeliu ir „Motocompo“. Kas tai? „Motocompo“ - sudedamas motocikliukas, kurį inžinieriai sutalpindavo bagažinėje. Ar žinote, bent vieną, automobilį, kurio bagažinėje iškart būtų motociklas?

„Honda“ per ilgą savo kompanijos istoriją buvo pagaminusi tik du gerus „Honda“ markės automobilius, kurių varikliai buvo apkarstyti turbinomis. Vienas iš jų yra „Formulės 1“ bolidas, o antrasis yra mažytis „Honda City“. 


Reikėtų paminėti, kad už šį automobilį buvo atsakingi „Mugen“ specialistai. Nors šiuo metu ši kompanija yra visiems puikiai žinoma kaip „Honda“ sportiškoji divizija, tačiau anuomet jos dirbtuvėse dirbo tik keletas inžinierių, kurie pagal užsakymą tobulindavo motociklus ir sportiškus automobilius. Iš dalies galima sakyti, kad šis modelis paskatino „Mugen“ susieti savo ateitį su „Honda“.


„Mugen“ specialistų sukurta kėbulo apdaila tapo tokia populiari, jog jos troško beveik kiekvienas „City“ automobiliuko savininkas. Žiedinėse lenktynėse „Mugen“ apdaila buvo kone privaloma.
Mažytis „City Turbo“ buvo gaminamas nuo 1982 iki 1986 metų. Jo kukliai atrodantis variklis išvystė 100 arklio galių, kuris leido pasiekti maždaug 170 km/val. maksimalų greitį. 147 NM sukimo momentą išvystęs varikliukas leido šiam mažyliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 8.6 sekundės. Nors šiais laikais tokiomis charakteristikomis daugelio nesužavėsite, tačiau ar daug to meto automobilių galėdavo iki 100 km/val. įsibėgėti greičiau nei per devynias sekundes?
Tačiau ne tai buvo įdomiausia. Mažas automobilis galėjo pasigirti šaldoma daiktadėže gėrimams, skaitmeniniu prietaisų skydeliu ir „Motocompo“. Kas tai? „Motocompo“ - sudedamas motocikliukas, kurį inžinieriai sutalpindavo bagažinėje. Ar žinote, bent vieną, automobilį, kurio bagažinėje iškart būtų motociklas?

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų