REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kodėl kiekvieną kartą pagalvoję apie sportišką, dinamišką, puikiai valdomą vokišką automobilį, mes iškart norime sakyti „BMW M3“? Tikrai ne dėl to, jog ant pjedės stalo norime pastatyti „BMW“ markės gaminamas mašinas. To priežastis yra labai paprasta. „BMW“ buvo viena pirmųjų kompanijų pasaulyje, kuris sugebėjo pakankamai paprastą receptą ištobulinti ir pavergti beveik viso pasaulio automanų širdis. Todėl nenuostabu, jog potencialios alternatyvos niekada nebuvo laikomos pilnaverčiais „BMW M3“ konkurentais. 
Šiais laikais kiekvienas automobilių gamintojas stebi kaip tobulėja, ką daro ir ką planuoja jų konkurentai. Kurdami naujus modelius automobilių gamintojai į bandymų poligoną atsiveža ne tik šviežiai iškeptą prototipą, bet ir pačius pagrindinius konkurentus. Inžinieriai juos išanalizuoja, suranda stipriąsias ir silpnąsias vietas ir vėliau gautą informaciją pritaiko tobulindami naują modelį. Tai nėra visiškai nauji metodai automobilių industrijos, tačiau anksčiau kiekvienas modelis turėdavo išskirtinį bruožą, kuris leisdavo automanams konkurentų modelį įsimylėti.

Kodėl kiekvieną kartą pagalvoję apie sportišką, dinamišką, puikiai valdomą vokišką automobilį, mes iškart norime sakyti „BMW M3“? Tikrai ne dėl to, jog ant pjedės stalo norime pastatyti „BMW“ markės gaminamas mašinas. To priežastis yra labai paprasta. „BMW“ buvo viena pirmųjų kompanijų pasaulyje, kuris sugebėjo pakankamai paprastą receptą ištobulinti ir pavergti beveik viso pasaulio automanų širdis. Todėl nenuostabu, jog potencialios alternatyvos niekada nebuvo laikomos pilnaverčiais „BMW M3“ konkurentais. 
Šiais laikais kiekvienas automobilių gamintojas stebi kaip tobulėja, ką daro ir ką planuoja jų konkurentai. Kurdami naujus modelius automobilių gamintojai į bandymų poligoną atsiveža ne tik šviežiai iškeptą prototipą, bet ir pačius pagrindinius konkurentus. Inžinieriai juos išanalizuoja, suranda stipriąsias ir silpnąsias vietas ir vėliau gautą informaciją pritaiko tobulindami naują modelį. Tai nėra visiškai nauji metodai automobilių industrijos, tačiau anksčiau kiekvienas modelis turėdavo išskirtinį bruožą, kuris leisdavo automanams konkurentų modelį įsimylėti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Audi S4 (29)


„BMW M3“ nuolatos buvo dievinamas dėl puikių valdymo savybių, „Mercedes Benz“ analogas pasižymėdavo aukštu komforto lygiu, o „Audi“ inžinierių kūriniai... Šios kompanijos produktai žavėdavo galingais universalais su keturių varančiųjų ratų pavara. Net ir praėjus 25 metams nuo pirmosios „Audi S4“ modelio karto pasirodymo, šio automobilio receptas beveik nepasikeitė. Už „Audi RS4“ vienu laipteliu žemiau stovintis „Audi S4“ iki šiol privalo būti gaminamas su universalu kėbulu ir privalo turėti visų keturių varančiųjų ratų pavarą.
Per 25 metus „Audi“ sukūrė šešias skirtingas „S4“ modelio kartas, tačiau šį kartą didžiausią dėmesį sutelksime į trečios kartos modelį, kuris buvo gaminamas nuo 2003 iki 2005 metų.
Trečioji „Audi S4“ modelio karta buvo gaminama ne tik su universalo, bet ir su sedano bei kabrioleto kėbulo tipais. Nepriklausomai nuo pasirinkto kėbulo tipo, visos „Audi S4“ modifikacijos būdavo komplektuojamos su nauju 4.2 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininiu varikliu. Naujasis 8 cilindrų motoras pajėgdavo išvystyti 344 arklio galias ir 410 Nm sukimo momentą. Ne pati pajėgiausia „Audi A4“ modelių šeimos versija su nauju varikliu galėdavo pasigirti, jog yra pajėgesnė ir greitesnė už legendinį „Audi RS2“ universalą ir net ir „Audi RS4“ (B5)!

REKLAMA

Audi S4 (13)


Automobiliai aprūpinti su mechanine pavarų dėže iki 100 km/val. galėdavo įsibėgėti per 5.6 sekundės (universalas - 5.8 sek, kabrioletas - 5,9 sek.) ir pasiekdavo maksimalų 250 km/val. greitį. Įdomu yra tai, jog kai kurie automobilių tema rašantys žurnalai išbandę šį „Audi S4“ modelį teigė, jog iki 100 km/val. vokiškas sedanas įsibėgėja žymiai greičiau. Ne per 5.6 sekundės, o per maždaug 5 sekundes.
Sedanas ir universalas buvo gaminami nuo 2003 metų kovo iki 2004 metų gruodžio. Tuo tarpu „Audi S4“ kabrioletas buvo gaminamas nuo 2004 metų vasario iki 2005 metų gruodžio.

PATARIMAI PERKANT



  • Daugelis šio modelio savininkų siūlo vengti ankstyvųjų  (iki 2003 metų rugpjūčio mėnesio) modelių, kurie gamybos pradžioje turėjo įvairiausių trūkumų. Prasta surinkimo kokybė, elektronikos problemos, brokuoti davikliai ir t.t.

  • Uždegimo ritės : viena dažniausiai pasitaikančių „Audi S4“ modelių problemų. Gera žinia yra ta, jog šį trūkumą/defektą galima labai lengvai sutvarkyti. Tiesiog įsigyti naują uždegimo ričių komplektą. 

  • Starteris : dar vienas, labai dažnai pasitaikantis „Audi S4“ gedimas, kurio pašalinimas labai stipriai Jūsų piniginės neišgąsdins.

  • Oro srauto matuoklė (MAF) - komponentas, kuris iš rikiuotės išeina anksčiau ar vėliau. Sumažėjusi trauka ar vangus akceleratoriaus reagavimas į komandas gali išduoti, jog oro srauto matuoklei artėja arba atėjo galas. Rekomenduotina pirkti tik naują.


DETALIŲ KAINOS



  • Stabdžių trinkelių rinkinys ~ 50 eurų. 

  • Stabdžių diskas ~ 40 eurų.

  • Starteris ~ 80 eurų.

  • Generatorius ~ 170 eurų.

  • Lambda jutiklis ~ 85 eurai.

  • Sankabos komplektas ~ 350 eurų.

  • Rato guolio komplektas ~ 120 eurų.

  • Statramsčio atraminis guolis ~ 15 eurų.


SAVININKO ATSILIEPIMAS


Rolandas - 2004 metų gamybos „Audi S4“ universalas. Rida - 235,500 km.
„Prisipažinsiu iškart - nekenčiu dyzelinių variklių. Taip, aš puikiai suprantu, jog dyzelinis variklis ekonomiškesnis, tačiau jis nesuteikia tokio malonumo kaip benzinu varomas motoras. Tad kai prieš tris metus ieškojau pakankamai talpaus, solidaus universalo, pradėjau žvalgytis į „Audi S4“. Ir žinote ką? Galiu drąsiai pasakyti, jog nenusivyliau.“
„Nesu didis „Audi“ fanas, bet su „S4“ pakeičiau savo nuomonę apie šias mašinas. Stabili važiuojant didesniu greičiu, puikus sukibimas su keliu, o žiemą labai praverčia „Quattro“ sistema. Automobilis turi dvi puses : viena pusė yra rami ir santūri, o kita - chuliganiška.“
„Per tris eksploatacijos metus nuvažiavo maždaug 50 tūkst. kilometrų. Išskyrus keletą daviklių, teko keisti tik natūraliai nusidėvinčias detales, pakeisti tepalus, stabdžių trinkeles. Automobilis nekėlė jokių problemų, dirba kaip šveicariškas laikrodukas.“
„Trūkumai? Variklio apetitas benzinui, bet ar tuo reikėtų stebėtis? Juk po kapotu 8 cilindrai.“

GALERIJA


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų