Iš antrų rankų

Naudota „Mercedes-Benz“ C klasė (W205): Kur dingo vokiška kokybė?

Nuo pat pirmųjų kompaktiško „Mercedes-Benz“ sedano pasirodymo dienų, Vokietijos gamintoja nuolatos siekė užtikrinti, jog E ir S klasės automobiliuose naudoti inžineriniai sprendimai, technologijos bei komforto lygis būtų juntamas ir kompaktiškesnėje C klasėje.

Nors C klasė jau kurį laiką nėra mažiausias „Mercedes-Benz“ sedanas, tačiau atsižvelgdami į klasikines, prestižinių automobilių gamybos tradicijas, C klasė yra pradinis taškas leidžiantis pajusti tikrąsias „Mercedes-Benz“ vertybes.

DIZAINAS

Daugelis gamintojų vieningai sutaria, jog klasikinė komponuotė yra pamatinė savybė kuriant prestižinius automobilius, kurią, tokie gamintojai kaip „Mercedes-Benz“ siekia puoselėti. Nors su A ir B klase „Mercedes-Benz“ padarė išimtį, tačiau taip buvo padaryta dėl elementarių ekonominių sumetimų.

Nepaisant to, „Mercedes-Benz“ kurdama „W205“ kartos modelį tiesiog negalėjo atsispirti visuotinėms automobilių augimo tendencijoms.

Palyginti su ankstesniu modeliu, ratų bazė padidėjo 80 milimetrų, automobilio kėbulas tapo 95 mm ilgesnis ir 40 mm platesnis. „W205“ kartos modelis taip pat turi didesnės talpos bagažinę – jos tūris siekia 480 litrų, arba jeigu pasirinksite universalą – gausite 490 litrų siekiantį bagažo skyrių, kurį galima išplėsti iki 1 510 litrų. Pagal šį rodiklį, C klasės universalas yra talpiausias modelis klasėje, tik truputėlį lenkiantis 3 serijos BMW universalą (1 500 litrų) ir ženkliai lenkia „Audi A4“ (1 430 litrų) universalą.

Mercedes-AMG C 43 4MATIC
Mercedes-AMG C 43 4MATIC

Kadangi C klasė siekia atkartoti E klasėje ir S klasėje matytus sprendimus, ko gero, nereikėtų stebėtis, jog „W205“ karta vizualiai yra labai panaši į savo didžiuosius brolius. Tačiau tai tikrai nėra trūkumas. Anaiptol. Tačiau automobilio grožį labai stipriai įtakoja priedai, kurių papildomos įrangos kataloge buvo daugiau negu pakankamai.

Kaip ir anksčiau, „Mercedes-Benz“ siūlė rinktis iš vieną iš dviejų radiatoriaus grotelių dizaino. Pirmame ir standartiniame dizaine – radiatoriaus grotelės su jose integruota „Mercedes-Benz“ žvaigžde. O štai antrasis dizainas buvo galimas tik „Exclusive“ linijoje, kurioje pagrindinį vaidmenį atliko klasikinio dizaino „Mercedes-Benz“ grotelės su „Mercedes-Benz“ žvaigžde ant variklio dangčio.

Radiatoriaus grotelės šiame modelyje atliko ne tik stilistinio elemento paskirtį. Radiatoriaus grotelių briaunos gali būti visiškai uždarytos, kad pagerintų automobilio aerodinamines savybes, arba, palengvintų variklio aušinimo sistemos darbą.

Mercedes-Benz C 250 AMG Line
Mercedes-Benz C 250 AMG Line

Atkreipkite dėmesį:

  • Bagažinės dangčio užraktas – jis gali būti trapus, reikalaujantis pakeitimo. Dėl užrakto gedimo taip pat gali neužsidaryti bagažinės dangtis.
  • Durų rankenėlėse esančios LED lemputės nuolatos perdega.
  • „MB-Tex“ sėdynių apmušalus turinčios sėdynės dėvisi nemaloniai didele sparta.
  • Didesnę automobilio ridą išduoda nusidėvėję įvairių prietaisų jungikliai. Tiesą sakant – daugelis iš jų nėra labai geros kokybės.

INTERJERAS

Nepaisant C klasės modelio spartaus didėjimo, jis, vis dar, nėra geriausias pasaulyje automobilis klasėje pagal keleiviams skirtą erdvę. Ypač gale, kur gamintojas galėjo pasirūpinti didesniu komfortu bei erdve kojoms bei keliams.

Vis dėlto žmonėms, kurie perka kompaktišką reprezentacinį sedaną (ar kitą C klasės kėbulą), tikriausiai retai turės vežioti stambiagabaritinių išmatavimų kolegas ant galinių sėdynių, nes kiekvienas keleivis, tiesą sakant, norės sėdėti priekyje.

Mercedes-Benz C 250 AMG Line
Mercedes-Benz C 250 AMG Line

Praėjusiame dešimtmetyje debiutavusio modelio interjerą būtų galima vertinti kaip vidutinišką. Nors salone panaudotos medžiagos labiausiai priklauso nuo įrangos lygio, tačiau bendri, visuose modeliuose naudojami elementai galėtų būti ir geresni.

Žinoma, stilistine prasme, C klasė atrodo šauniai. Blizgančios oro apipūtimo angos, sklandžiai automobilio salone integruoti mygtukai sudaro puikų pirmąjį įspūdį, tačiau kaip ir daugelyje „Mercedes-Benz“ modelių – velnias slypi detalėse. Kiekviena C klasė gali sukurti visiškai skirtingą įspūdį, mat papildomos įrangos kataloge esantys priedai leido radikaliai pakeisti kokybės ir prabangos pojūtį. Apskritai – kokybine prasme C klasė įsiterpia tarp „Audi A4“ (B9) ir 3 serijos BMW („F30“).

Mercedes-Benz C 250 AMG Line
Mercedes-Benz C 250 AMG Line

Jeigu sugebėsite rasti lūkesčius pateisinti egzempliorių, tuomet būsite maloniai nustebinti vairuotojo pozicija. Sėdynės ir vairo kolonėlės reguliavimo galimybės – plačios, net ir standartinės sėdynės yra pakankamai patogios, o prietaisų valdymas nėra labai sudėtingas.

Vis dėlto, salone yra vienintelis trikdis – transmisijos tunelio viduryje sumontuota multimedijos valdiklis, kuri nėra nei intuityvus, nei efektyvus, nei reikalingas. Galbūt su šiuo būtų galima susitaikyti, bet kai jis valdo, švelniai tariant, tragišką „Mercedes-Benz“ multimedijos sistemą, anksčiau ar vėliau pradėti ieškoti riebesnių žodžių.

Atkreipkite dėmesį:

  • Įvairūs krebždesiai automobilio salone yra normalus reiškinys. Įprastai, pašalinius garsus skleidžia stoglangis ar vidinės durų apdailos.
  • Transmisijos tunelį juosianti apdaila yra labai jautri įbrėžimams.
  • Beraktė automobilio atrakinimo ir užrakinimo sistema nėra patikima. Ji nėra atspari elektronikos gedimams.
  • Multimedijos sistema kenčia ne tik nuo lėto veikimo. C klasės savininkai susiduria su valdymo pulto ir multimedijos ekrano gedimais.
  • Pasitaiko atvejų, kai dėl šviesą atspindinčių kelio ženklų suveikia avarinė stabdymo sistema.

VALDYMAS

„Mercedes-Benz“ jau daugelį metų yra aukšto komforto lygio sinonimas. Visgi – tai visuomet buvo išskirtinė savybė, kurios gamintojui nederėtų atsisakyti. Vis dėlto, C klasė šioje srityje galėtume laikyti tik labai stipriu vidutinioku.

Priklausomai nuo automobilio įrangos, jame gali būti komfortiška, sportiška arba įžymioji „Airmatic“ pakabos konfigūracija. Pirmosios dvi opcijos tarpusavyje skiriasi spyruoklėmis ir amortizatorių nustatymais, ir nei viena iš jų nesuteikia nei norimo komforto, nei tikslaus valdymo. Jeigu „Alfa Romeo Giulia“ ar 3 serijos BMW akivaizdžiai yra pranašesni, kuomet norisi pajusti tikrąjį vairavimo malonumą, tai C klasės pakabos veikimas yra artimesnis „Audi A4“ – bando būti universalus, bet nėra pranašus nei vieno srityje.

Norint bent minimaliai pajusti ką reiškia tikrasis „Mercedes-Benz“, „Airmatic“ pakabos komplektas privalo būti jūsų C klasėje. Pneumatinės pakabos sistema, visose įmanomose situacijose siekia užtikrinti maksimalų komforto lygį bei stengiasi panaikinti bet kokius kėbulo posvyrius. Be to, priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo, ji gali keisti kėbulo prošvaisos aukštį. Greitkelyje automobilio kėbulo prošvaisa sumažinama automatiškai, o išvažiavus į vieškelį link sodybos, užteks paspausti vieną mygtuką ir „Airmatic“ sistema kėbulą iškels papildomus 30 mm.

Mercedes-Benz C 250 AMG Line
Mercedes-Benz C 250 AMG Line

C klasė taip pat yra viena iš tų retų išimčių, kurioje įdiegta važiavimo režimų pasirinkimų sistema daro juntamą įtaką automobilio elgesyje. Visose C klasėse galima rinktis iš „Eco“, „Sport“, „Sport+“, „Comfort“ ir „Individual“ važiavimo režimų, kurie koreguoja vairo mechanizmo, klimato kontrolės, akceleratoriaus pedalo, pavarų dėžės ir pačio variklio veikimą.

Jeigu „Eco“ režimas gana akivaizdžiai sufleruoja ką su juo reikia daryti, kiekvieną kartą užvedę automobilį, C klasė naudos „Comfort“ režimą, kuris siekia pasiūlyti optimaliausius parametrus. Pavyzdžiui, „Comfort“ režimu automobilis visuomet pajuda naudodama antrą, o ne pirmą pavarą. Tokiu būdu automobilis užtikrina sklandesnę akceleraciją.

Didžiausią malonumą, žinoma teikia „Sport“ režimas. Ypač, jeigu automobilis turi „Airmatic“ pakabos sistemą, kuri „Sport“ režime prioritetą teikia didesniam stabilumui, o ne komfortui.

Mercedes-Benz C 250 AMG Line
Mercedes-Benz C 250 AMG Line

Bendrą neblogą įspūdį gadina ir prestižinių automobilių gamintojui nedaranti garso izoliacija. Aerodinaminis, padangų ar variklio keliamas triukšmas nėra toks didelis važinėjant mieste ar keliuose, kuriuose greitis neviršija 90 km/val. , tačiau greitkelyje atsiskleidžia C klasės spragos šioje srityje.

Vis dėlto, šią problemą gamintojas buvo pasiruošęs išspręsti. Papildomos įrangos kataloge buvo galima užsisakyti garsą izoliuojančius langus, kurie aerodinaminį triukšmą sumažina vidutiniškai iki 10 decibelų. Retkarčiais tiesiog sunku suprasti kodėl ši opcija nebuvo standartinės įrangos dalis.

Atkreipkite dėmesį:

  • Rato guolių tarnavimo laikas – vidutiniškas.
  • Jeigu automobilis turi 19 colių ar didesnio skersmens ratlankius – būkite atsargus. Jie nėra atsparūs rimtesniems smūgiams.
  • Šarnyrai yra silpnoji „4Matic“ sistemą turinčių modelių vieta. Įprastai, ankstyvą jų nusidėvėjimą išduoda iš pakabos sklindantis spragsėjimo garsas.
  • Išorinė guminė įvorė – taip pat yra ta vieta, į kurią reikėtų atkreipti dėmesį. Jos tarnavimo laiką sutrumpina purvas ir drėgmė.
  • C klasė gali būti komplektuojama su „Airmatic“ pakabos sistema, kuri transformuoja važiavimo komfortą, tačiau turėkite omenyje, jog 1 ) Ji nėra patikima 2 ) Jos remontas yra brangus.
  • Variklio alyvą, nepriklausomai nuo degalų rūšies, rekomenduojama keisti kas 15,000 kilometrų.
  • Gamintojas teigia, jog alyvos automatinėse pavarų dėžėse nereikia keisti, tačiau tai daryti privalu kas 4 metus arba kas 80,000 kilometrų.

DINAMIKA

Variklis tokios klasės automobiliuose visuomet atlieka ypatingai svarbų vaidmenį. Visgi, ant radiatoriaus grotelių esantis logotipas savaime skatina rinktis didesnio pajėgumo variklį, kurio, galbūt, jums netgi ir nereikia.

Kadangi ši C klasės karta siekė būti visapusiškai universali, po variklio dangčių galėjo būti vienas iš aštuonių variklių: keturių benzininių, dviejų dyzelinių bei vieno hibridinio. Tuo tarpu šių variklių versijų – dar daugiau.

Mercedes-AMG C 63 S
Mercedes-AMG C 63 S

Kiekvieną variklį, tiesą sakant, reikėtų vertinti individualiai ir atsižvelgiant į asmeninius poreikius. Pavyzdžiui, kad ir kaip daugeliui „Mercedes-Benz“ vairuotojų juokingai atrodo C klasėje esantis 1,6 litro darbinio tūrio benzininis arba dyzelinis variklis, tačiau jie savo paskirtį kone idealiai atlieka mieste, ten kur greitis nėra didelis, o poreikiai dinamikai nėra išskirtiniai. Greitkelyje jiems akivaizdžiai trūksta galios, o ir jų skleidžiamas garsas pernelyg didelis, tačiau išskirtinių poreikių neturintys vairuotojai neturėtų jų ignoruoti.

Ypatingai retai naudotų automobilių rinkoje sutinkami šešių cilindrų agregatai, ko gero, labiausiai tinka C klasei. Turintys pakankamą galios rezervą, plačiame sūkių diapazone siūlo sklandų veikimą, o su tam tikromis modifikacijomis gali pasiūlyti ir visai neblogą garso takelį. Bet vėlgi – tai labai nišinis ir brangus pasirinkimas.

Mercedes-AMG C 43 4MATIC
Mercedes-AMG C 43 4MATIC

Jeigu norite neatsilikti nuo tvarumo ir mažesnės taršos tendencijų, C klasė taip pat galėjo turėti hibridinę pavarą. Žymima „C 350e“ vardu, ši versija su pilnai įkrauta baterija leisdavo įveikti iki 30 kilometrų siekiantį atstumą, naudojant vien elektros pavarą. Vis dėlto, tai yra vienintelis šios versijos privalumas.

Palyginus su įprastą keturių cilindrų benzininį variklį turinčia C klase, hibridinė yra 200 kilogramų sunkesnė, degalų sąnaudos hibridiniu režimu išlieka panašios, o eksploatacijos kaštai, ilgalaikėje perspektyvoje bus ženkliai didesni. Vienintelis argumentas perkant šią versiją – nuoširdus pasišventimas naudoti elektrinę pavarą, kiekvieną kartą įkraunant baterijas, tokiu būdu sumažinant išlaidas degalams.

ModelisVariklio tūrisGalia
C 1601,6130 AG / 210 Nm
C 1801,6156 AG / 250 Nm
C 2002,0184 AG / 300 Nm
C 200 4Matic 2,0184 AG / 300 Nm
C 2502,0211 AG / 350 Nm
C 3002,0245 AG / 370 Nm
C 400 4Matic3,0333 AG / 480 Nm
C 450 4Matic3,0333 AG / 480 Nm
C 43 AMG3,0367 AG / 520 Nm
C63 AMG4,0476 AG / 650 Nm
C63 AMG S4,0510 AG / 700 Nm
C 180d1,6116 AG / 280 Nm
C 200d1,6 arba 2,0136 AG / 300 Nm
C 220d2,2170 AG / 400 Nm
C 220d 4Matic2,2170 AG / 400 Nm
C 250d 2,2204 AG / 500 Nm
C 250d 4Matic2,2204 AG / 500 Nm
C 300h2,2204 AG / 500 Nm
C 350e2,0279 AG / 600 Nm

Atkreipkite dėmesį:

  • Dyzeliniai varikliai, turintys keturis cilindrus, turi silpnąją vietą – turbokompresorių. Dažniausiai jie sugenda dėl atsainios priežiūros, tačiau perkant naudotą C klasę su dyzeliniu varikliu, atsižvelkite ar , pavyzdžiui, turbina neskleidžia pašalinių garsų.
  • Modernių „Mercedes-Benz“ modelių liga – nepatikimi NOx jutikliai.
  • Dyzeliniuose varikliuose esantys smagračiai ir sankaba – taip pat nėra patys ištvermingiausi. Jeigu automobilis turi mechaninę pavarų dėžę, įsitikinkite, jog pedalas spaudžiasi lengvai, o bandant pajudėti negirdite pašalinių garsų.
  • „EGR“ vožtuvas – su šiuo komponentu problemų kyla rečiau nei su NOx jutikliais, tačiau jį pavadinti patikimu neapsiverčia liežuvis.
  • Daugelis C klasės vairuotojų baiminasi išvysti „P052E“ klaidą. Ji dažniausiai pasirodo „C300“ modeliuose. Tai reiškia, jog turėsite pakeisti karterio ventiliacijos vožtuvą ir alyvos separatorių.
  • M177 variklį turinčios AMG versijos turi silpnąją vietą – uždegimo rites.
  • Keturių cilindrų dyzeliniai varikliai turi iš plastiko pagamintą įsiurbimo kolektorių, kuris lūžta. Taip pat galimos problemos su grandinės įtempikliu ir degalų filtro korpusu.
  • 1,6 ir 2,0 litrų darbinio tūrio benzininių variklių liga – termostatai. Atidžiai stebėkite variklio temperatūrą ir esant poreikiui pakeiskite termostatą.
  • 9 laipsnių, dviejų sankabų automatinė pavarų dėžė įprastai laikoma patikima, tačiau ji turi vieną silpnąją vietą – pavarų dėžės vožtuvo korpusą.

Mercedes-Benz C 250 AMG Line
Mercedes-Benz C 250 AMG Line

Gamintojo atšaukimai:

  • 2014 m. spalio mėn. Automobiliai buvo atšaukti dėl galimo blogai surinktos vairo jungties. Šis atšaukimas susijęs su transporto priemonėmis, pagamintomis nuo 2013 m. spalio 8 d. iki 2014 m. rugsėjo 22 d.
  • 2016 m. kovas. Keturių cilindrų dyzelinį variklį turintys modeliai buvo atšaukti dėl galimų įtrūkimų aukšto slėgio degalų tiekimo sistemoje. Dėl šio gedimo gali kilti nuotėkis, kuris gali iššaukti gaisrą. Galimą gedimą gali turėti automobiliai, pagaminti nuo 2015 m. spalio 28 d. iki 2015 m. lapkričio 19 d.
  • 2016 m. birželio mėn. Hibridinę pavarą turinčiuose C350 modeliuose, dėl programinės įrangos klaidų, važiuojant mažesniu nei 5 km/val. greičiu, gali automatiškai įsijungti elektroninis rankinis stabdis. Gedimą turintys modeliai buvo pagaminti 2015 m. kovo-rugsėjo mėn. laikotarpiu.
  • 2016 m. rugsėjo mėn. 2016 m. vasario-gegužės mėn. laikotarpiu modeliai buvo atšaukti dėl galimų elektrinio rankinio stabdžio gedimų.
  • 2017 m. gegužė. Gamintojas atšaukė 2016 m. liepos mėn. – 2017 m. kovo mėn. laikotarpiu pagamintus automobilius dėl saugos diržų įtempiklių gedimo.
  • 2017 m. spalio mėn. Paskelbtas atšaukimas dėl starterio srovės ribotuvo. Gamintojo teigimu, jis gali įkaisti, todėl kyla gaisro pavojus. Šį gedimą turi 2014 m. vasario mėn. – 2017 m. vasario mėn. pagaminti modeliai.
  • 2019 m. gegužė. 2017 m. birželio mėn. – 2018 m. lapkričio mėn. buvo paskelbtas atšaukimas dėl galimų elektrinio rankinio stabdžio gedimų. Dėl jo, gali išsijungti elektroninė stabilumo sistema.
  • 2020 m. kovo mėn. Buvo paskelbtas atšaukimas dėl priekinių žibintų automatinio reguliavimo jutiklių gedimų. Atšaukimas taikomas tik AMG versijoms, pagamintoms 2015 m. lapkričio 13 d. – 2016 m. sausio 27 d.
  • 2020 m. birželio mėn. Modeliuose, pagamintuose 2018 m. rugsėjo 13 d. – 2019 m. lapkričio 6 d. galėjo būti sumontuoti per maži priekinės ašies stabdžių diskai.
  • 2020 m. liepos mėn. Paskelbtas atšaukimas dėl kairės galinės sėdynės atlošo užrakto. Gedimą turintys modeliai buvo pagaminti 2020 m. sausio 24 d. – gegužės 25 d. laikotarpiu.
  • 2020 m. rugpjūčio mėn. Paskelbtas atšaukimas dėl ESP valdymo bloko gedimų. Atšaukimas galioja tik AMG versijoms, pagamintoms 2018 m. balandžio 24 d. – 2019 m. lapkričio 6 d. laikotarpiu.
  • 2020 m. rugsėjo mėn. „Mercedes-Benz“ paskelbė atšaukimą dėl „Takata“ oro pagalvių gedimų. Atšaukimas galioja visiems modeliams, pagamintiems iki 2016 m.
  • 2021 m. vasario mėn. „Mercedes-Benz“ paskelbė atšaukimą dėl gamykloje galima įvykusių vairo stiprintuvo sistemos pažeidimų. Paveikti C klasės modeliai buvo gaminami nuo 2019 m. gruodžio 11 d. iki 2020 m. gegužės 18 d.
  • 2021 m. kovo mėn. Keturių cilindrų benzininiuose modeliuose susirūpinta dėl galimo generatoriaus temperatūros pakilimo, dėl kurio gali kilti gaisras. Paveikti modeliai buvo pagaminti nuo 2014 m. kovo 1 d. iki 2018 m. vasario 28 d.
Mercedes-Benz C 250 AMG Line
Mercedes-Benz C 250 AMG Line

KODĖL VERTA ĮSIGYTI?

  • Solidus dizainas
  • Plati variklių gama
  • Didžioji dauguma variklių – dinamiški
  • Gali turėti ypatingai daug malonių žaisliukų

KODĖL NE?

  • Multimedijos sistema gali išvaryti iš proto
  • Erdvė ant galinių sėdynių
  • Nepatogios galinės sėdynės
  • Triukšmingi dyzeliniai varikliai
  • Nuviliančios apdailos medžiagos
Mercedes-Benz C 250 AMG Line
Mercedes-Benz C 250 AMG Line

DETALIŲ KAINOS

  • Salono filtras ~ 30 eurų
  • Oro filtras ~ 30 eurų
  • Dviejų masių smagratis ~ 400 eurų
  • Tarpinis suslėgto oro aušintuvas ~ 250 eurų
  • Įpurškimo sistemos valdymo elektrinis vožtuvas ~ 150 eurų
  • Švaistiklio įdėklai ~ 80 eurų
  • Variklio pagalvė ~ 80 eurų
  • Turbokompresoriaus tepimo žarna ~ 60 eurų
  • Cilindrų galvutės tarpinė ~ 50 eurų
  • Pneumatinės pakabos kamera ~ 300 eurų
  • Oro slėgio padangoje daviklis ~ 40 eurų
  • Stabilizatoriaus traukė ~ 30 eurų
  • Amortizatorius ~ 100 eurų
  • Uždegimo ritė ~ 50 eurų
  • Stabdžių diskas ~ 70 eurų
  • Stabdžių trinkelių komplektas ~ 60 eurų
  • ABS jutiklis ~ 60 eurų
  • Variklio radiatorius ~ 200 eurų
  • Alyvos aušintuvas ~ 100 eurų
  • Starteris ~ 200 eurų
  • Generatorius ~ 250 eurų
  • Variklio alyvos lygio daviklis ~ 60 eurų
Mercedes-Benz C 250 AMG Line
Mercedes-Benz C 250 AMG Line

GERIAUSIOS VERSIJOS

„Mercedes-Benz“ C klasė su dyzeliniu varikliu – C 220d

„Mercedes-Benz“ garsėja kaip taupių, bet dinamiškų dyzelinių variklių kūrėja. Nors C klasės variklių gamoje yra keletas skirtingų pasirinkimų, tačiau pati optimaliausia versija žymima „220d“.

Šią versiją rekomenduojame rinktis dėl to, nes šis variklis galėjo būti komplektuojamas su mechanine, automatine, galinių arba visų varančiųjų ratų pavara. Be to, 170 arklio galių ir 400 Nm sukimo momentas užtikrinta labai neblogą dinamiką. Galiausiai, jeigu standartinių parametrų neužtenka, elementarus naujos variklio programinės įrangos įdiegimas leis galią padidinti iki 220 arklio galių ir 500 Nm.

Mercedes-Benz C 250 AMG Line
Mercedes-Benz C 250 AMG Line

„Mercedes-Benz“ C klasė su benzininiu varikliu – C 200

Vėlgi, C klasė siūlo rinktis iš aibės skirtingų benzininių variklių, tačiau „C 200“ versija siūlo racionaliausią degalų, dinamikos ir eksploatacijos santykį.

Vis dėlto, jeigu turite galimybę rinktis, žvalgykitės į modelius, pagamintus nuo 2016 metų. Tuomet šis variklis gavo naujesnę, modernesnę, 9 laipsnių dviejų sankabų automatinę pavarų dėžę, kurios veikimas buvo sklandesnis ir malonesnis.

Panašūs įrašai

Back to top button