REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Fiat“ yra vienas iš tų gamintojų, kuris daugeliui asocijuojasi tik su pačiais prasčiausiais automobilių pramonės egzemplioriais. Taip, šis gamintojas yra padaręs ne vieną grubią klaidą, tačiau apskritai - „Fiat“ yra pagaminęs daugiau gerų, įdomių, dėmesio vertų modelių. Vienas iš jų - „Fiat Punto HGT“. 
Antrosios kartos „Fiat Punto“ buvo sukurtas laikotarpiu, kai šios markės vadovai puikiai žinojo kokie automobiliai turi būti po „Fiat“ sparnu. Didžiausias Italijos darbdavys visada mokėjo kurti mažus, pigius, pigiai eksploatuojamus, tačiau charizmos turinčius miesto automobilius.
„Fiat“ inžinieriai kurdami antrosios kartos „Punto“ orientavosi į jaunus, neseniai vairuotojo pažymėjimą išsilaikiusius vairuotojus, kurie labiau rūpėjo komfortas, bet azartiškas valdymas, stilinga išvaizda, erdvus interjeras, maži eksploatacijos ir įsigijimo kaštai. Visus šiuos kriterijus antros kartos „Punto“ atitiko.
Mažasis hečbekas buvo komplektuojamas su skirtingo galingumo benzininiais ir dyzeliniais motorais, tačiau „Fiat“ nepraleido progos suvilioti sportiškų hečbekų gerbėjus. Taip 2000 metais gimė „Fiat Punto HGT“ - sportiškiausia ir greičiausia „Punto“ modelio versija.

„Fiat“ yra vienas iš tų gamintojų, kuris daugeliui asocijuojasi tik su pačiais prasčiausiais automobilių pramonės egzemplioriais. Taip, šis gamintojas yra padaręs ne vieną grubią klaidą, tačiau apskritai - „Fiat“ yra pagaminęs daugiau gerų, įdomių, dėmesio vertų modelių. Vienas iš jų - „Fiat Punto HGT“. 
Antrosios kartos „Fiat Punto“ buvo sukurtas laikotarpiu, kai šios markės vadovai puikiai žinojo kokie automobiliai turi būti po „Fiat“ sparnu. Didžiausias Italijos darbdavys visada mokėjo kurti mažus, pigius, pigiai eksploatuojamus, tačiau charizmos turinčius miesto automobilius.
„Fiat“ inžinieriai kurdami antrosios kartos „Punto“ orientavosi į jaunus, neseniai vairuotojo pažymėjimą išsilaikiusius vairuotojus, kurie labiau rūpėjo komfortas, bet azartiškas valdymas, stilinga išvaizda, erdvus interjeras, maži eksploatacijos ir įsigijimo kaštai. Visus šiuos kriterijus antros kartos „Punto“ atitiko.
Mažasis hečbekas buvo komplektuojamas su skirtingo galingumo benzininiais ir dyzeliniais motorais, tačiau „Fiat“ nepraleido progos suvilioti sportiškų hečbekų gerbėjus. Taip 2000 metais gimė „Fiat Punto HGT“ - sportiškiausia ir greičiausia „Punto“ modelio versija.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Fiat Punto HGT (2)


Nuo standartinio „Punto“ hečbeko, „HGT“ raidėmis ir „Abarth“ logotipais pažymėtas modelis skyrėsi ant bagažinės dangčio esančiu spoileriu, specialiai šiam modeliui sukurtais slenksčiais, galiniu ir priekiniu buferiu, 15 colių lengvo lydinio ratlankiais, standesne pakaba ir galingesniu varikliu.
„Punto HGT“ buvo komplektuojamas su „Alfa Romeo“ gerbėjams puikiai pažįstamu 1.8 litro, keturių cilindrų benzininiu varikliu. Į sportiškiausią modelio versiją montuotas agregatas išvystė 133 arklio galias ir 164 Nm sukimo momentą. Pagal dabartinius standartus, tai nėra labai daug, tačiau reikėtų pabrėžti vieną faktą - „Punto HGT“ svėrė vos 1040 kilogramų!
„Fiat Punto HGT“ nėra greitas automobilis. Su juo tikrai nepavyks laimėti traukos varžybų, tačiau jį reikėtų vertinti kaip įrankį, galintį suteikti gerų emocijų. Juk niekas vairuodamas pirmos ar antros kartos „Golf GTI“ nesigiria koks jis greitas. Vertinti šiuo automobilius reikia pagal jų suteikiamas emocijas.

REKLAMA

Fiat Punto HGT (10)


PATARIMAI PERKANT


„Punto HGT“ turėjo tas pačias problemas kaip ir visi antros kartos „Punto“ modeliai. Jų nėra labai daug, tačiau perkant tokį automobilį reikėtų atsižvelgti į keletą silpnųjų vietų.
Pirmoji ir dažniausiai pasitaikanti problema - žybsinti oro pagalvės ikonėlė prietaisų skydelyje. Įspėjamoji lemputė dažniausiai užsidega arba dega dėl elektros instaliacijos gedimų. Šį mažą trūkumą gali išspręsti tik automobilių elektrinę sistemą išmanantis meistras. Apskritai, reikėtų įsitikinti ar visi elektronikos valdomi prietaisai veikia tinkamai.
Kadangi didžioji dauguma „Punto HGT“ egzempliorių būdavo, tikrąją ta žodžio prasme, vaikomi, pavarų dėžės ir sankabos mechanizmas gali būti problematiški, ypač daugiau kilometrų nuvažiavusiuose modeliuose.
Viena pagrindinių „Punto HGT“ problemų - variatorius, kurio gėdimą galima atpažinti tik varikliui pradėjus dirbti. Jeigu užvestas variklis skamba dyzelinis motoras - žinokite, jog atėjo metas keisti variatorių.

REKLAMA
REKLAMA

Fiat Punto HGT (9)


DETALIŲ KAINOS



  • Tepalo filtras ~ 8 eurai

  • Salono filtras ~ 17 eurų

  • Rato guolio komplektas ~ 19 eurų

  • Aušinimo sistemos siurblys ~ 23 eurai

  • Termostatas ~ 4 eurai

  • Sankabos komplektas ~ 80 eurų

  • Liambda zondas ~ 75 eurai


SAVININKO ATSILIEPIMAS


Vilius - 2001 metų gamybos „Fiat Punto HGT“. Rida -  204.482 km.
„Automobilį pirkau ne savo noru. Prieš dešimt metų šį automobilį įsigijo mano sesuo, o kai išsilaikiau teises - jis atiteko man. Kaip ir daugelis, nebuvau didžiulis šios markės gerbėjas, bet nepasakyčiau, jog vairuojant šią mašiną nuomonė pasikeitė.“
„Dovanotam arkliui į dantis nežiūrima. Va ką aš galėčiau pasakyti apie šią mašiną. Retkarčiais padurniuoja elektronika, kartais ne iki galo užsidaro langas, kartais neužsirakina mašina, bet aš į tai nekreipiu dėmesio.“
„Išlaidos - amortizatorius apie 20 eurų, stabilizatoriaus įvorė apie 5 eurus, vairo traukės antgalis apie 10 eurų. Per du metus nemažai pinigų pareikalavo paskirstymo diržo, tepalų ir kitų einamų dalykų keitimas.“
„Privalumai? Išvaizda, variklio garsas, valdymas. Trūkumai? Likutinė vertė, nuolatos kas nors barška, kuro sąnaudos ( mieste apie 10-11 litrų).“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Fiat Punto HGT (8)


MALONUMO KAINA


Lietuvoje surasti tokį automobilį būtų pakankamai sudėtinga, tačiau kaimynėje Lenkijoje, netolimoje Vokietijoje ar „Fiat“ gimtinėje - Italijoje, sportiškų „Punto“ versijų netrūksta.
Italijoje šių automobilių kainos prasideda nuo maždaug 600 eurų, Vokietijoje sportiškasis „Punto HGT“ kainuoja nuo maždaug 800 eurų, o kaimynėje Lenkijoje, priklausomai nuo mašinos stovio, automobilio kainos prasideda nuo 500 eurų.
Iki 200.000 kilometrų nuvažiavę, pilną automobilio istoriją ir gerai prižiūrėti egzemplioriai Jums gali atsieiti maždaug 1000 eurų. Tuo tarpu nepriekaištingos būklės, mažai nuriedėję modeliai gali kainuoti net ir 3000 eurų.






REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų