REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Nissan“ šiandien yra visiškai kitokio lygio automobilių kompanija negu buvo naujo tūkstantmečio pradžioje, kai dėl finansinių problemų japonų gamintoją po savo sparnu priglaudė „
Renault“.

Nuo tada kardinaliai pasikeitęs „
Nissan“ bendrovės valdymas leido greitai atsikratyti tokių modelių kaip: „Almera“, „Primera“ ar senamadiško „Terrano“ kurie europiečiams buvo neįdomūs, o jų gamyba – nepelninga. Netrukus jų vietą užėmė steroidų paragavę hečbekai, kurie iš pirmo žvilgsnio atrodė kaip visureigiai, bet jie neturėjo absoliučiai jokių sąlyčio taškų su visureigiais. Tais, tikraisiais visureigiais, kurie įpratę maudytis purvo voniose.
2006-aisiais debiutavusi pirmoji „Nissan Qashqai“ modelio karta labai greitai tapo fenomenu. Per beveik aštuonerius gamybos metus „Nissan“ į pasaulį išleido daugiau nei 1,2 mln. pirmos kartos „
Qashqai“ egzempliorių, o tai leido jam tapti populiariausiu „Nissan“ modeliu, kuris galiausiai paklojo pamatus naujai automobilių rūšiai – SUV'ams be kurių šiandien neišgyventų nei vienas automobilių gamintojas.

„Nissan“ šiandien yra visiškai kitokio lygio automobilių kompanija negu buvo naujo tūkstantmečio pradžioje, kai dėl finansinių problemų japonų gamintoją po savo sparnu priglaudė „
Renault“.

Nuo tada kardinaliai pasikeitęs „
Nissan“ bendrovės valdymas leido greitai atsikratyti tokių modelių kaip: „Almera“, „Primera“ ar senamadiško „Terrano“ kurie europiečiams buvo neįdomūs, o jų gamyba – nepelninga. Netrukus jų vietą užėmė steroidų paragavę hečbekai, kurie iš pirmo žvilgsnio atrodė kaip visureigiai, bet jie neturėjo absoliučiai jokių sąlyčio taškų su visureigiais. Tais, tikraisiais visureigiais, kurie įpratę maudytis purvo voniose.
2006-aisiais debiutavusi pirmoji „Nissan Qashqai“ modelio karta labai greitai tapo fenomenu. Per beveik aštuonerius gamybos metus „Nissan“ į pasaulį išleido daugiau nei 1,2 mln. pirmos kartos „
Qashqai“ egzempliorių, o tai leido jam tapti populiariausiu „Nissan“ modeliu, kuris galiausiai paklojo pamatus naujai automobilių rūšiai – SUV'ams be kurių šiandien neišgyventų nei vienas automobilių gamintojas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Sukurtas ir gamintas Europoje
Automobilių gamintojai yra linkę padaryti viską, jog galėtų įtikti skirtinguose žemynuose gyvenantiems vairuotojams. Vis dėlto, iki 2000-ųjų ši strategija buvo taikoma gana retai, bet kaip ir minėjome anksčiau, viskas pasikeitė, kai „Nissan“ tapo „Renault“ globotiniu.
Naujoji „Nissan“ vadovybė siekdama įsitvirtinti Europoje – vienoje svarbiausių rinkų pasaulyje, D.Britanijos sostinėje atidarė „Nissan“ dizaino studiją, kurioje ir buvo suprojektuotas pirmasis „Qashqai“. Jeigu dar ir to buvo negana, „Nissan“ nusprendė, jog „Qashqai“ taip pat turėtų būti gaminamas Europoje. Taip pat D.Britanijoje.
„Nissan“ siekis įtikti europiečiams ties tuo nesibaigia. „Nissan“ anuomet teigia, jog „Qashqai“ yra geresnė alternatyva tokiems kompaktinės klasėms grandams kaip: „Volkswagen Golf“ ar „Ford Focus“.

REKLAMA


Mažytės asociacijos su visureigiu
Nei hečbekas, nei visureigis, nei universalas – tai visų, šių trijų kėbulo tipų mišinys. Kompaktiškas kaip hečbekas, aukštas kaip visureigis ir sąlyginai erdvus kaip universalas. Panašų kokteilį galima surasti ir pažvelgus į komponentų mišrainę.
Priklausomai nuo norų ir pageidavimų, pirmasis „Qashqai“ galėjo turėti priekinių arba keturių varančiųjų ratų pavarą, benzinu arba dyzelinu maitinamus variklius, bet tai – mažytės smulkmenos, nes daugeliui rūpėjo kita, itin svarbi savybė. 200 mm siekianti kėbulo prošvaisa, kuri buvo ypatingai naudinga tiems vairuotojams, kas nuolatos skųsdavosi dėl pernelyg aukštų šaligatvio bortelių ar nuolatos važinėdavo keliais, kuriais anksčiau hečbekas, sedanas ar universalas braižydavo savo papilvę.
Ir paskutiniu „Nissan“ koziriu buvo „Qashqai+2“ versija. Septynvietė „Nissan Qashqai“ versija, kuri pasižymėjo net 135 milimetrais ilgesne ratų baze. Ir nors trečioji sėdynių eilė buvo tinkama tik mažamečiams, tačiau atsikračius trečia sėdynių eile „Qashqai +2“ buvo ypatingai erdvus ir praktiškas „visureigis“. Galiausiai, septynvietė versija pasižymi tik šiai versijai būdingais amortizatoriais, spyruoklėmis, elektrinio vairo stiprintuvo nustatymais bei didesnio skersmens stabdžių diskais. Kodėl tai svarbu? Nes septynvietė žymiai jautriau reaguoja į bet kokius kelio nelygumus, bet tuo pačiu paklusniau elgiasi važiuodamas didesniu greičiu.

REKLAMA
REKLAMA


Netipinis „Nissan“
Įsliūkinus į automobilio vidų norisi pasakyti, jog „Qashqai“ turi logiškiausiai suprojektuotą interjerą iš visų to laikmečio „Nissan“ produktų.
Akivaizdu, jog „Nissan Qashqai“ interjeras buvo kuriamas galvojant apie funkcionalumą. Įdomesnių, stilizuotų detalių jame nėra ir vargu ar tokio automobilio pirkėjai norėtų, jog tokio pobūdžio elementai būtų.
Vis dėlto, niūroką interjero architektūrą atperka puikus matymo laukius žvelgiant į šonus ir į priekį bei erdvė ant priekinių sėdynių. Vidutinio ūgio ir sudėjimo vairuotojai jausis kaip šiltnamyje. Deja, to paties nepasakysi apie erdvę ant galinių sėdynių, kuri tikrai nepranoksta analogiško kompaktiško hečbeko. Nebent nuspręsti įsigyti „Qashqai+2“ versiją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Stebuklų nesitikėkite
Ar labai nustebsite išgirdę, jog „Nissan Qashqai“ buvo sukurtas tam, jog patenkintų tų, kuriems vairavimas asocijuojasi su komfortu, pastangų nereikalaujančiu valdymu. Būtent toks yra ir „Qashqai“ – siūlantis nevarginančią, bet labai nuobodžią vairavimo patirtį, kuri nepalieka absoliučiai jokio prisiminimo. Ar tai gerai? Spręsti jums, tačiau šiandien rinkoje yra gerokai smagiau keliu riedančių, miklesnių ir azartiškesnių analogų, tinkamų šeimoms ir ne tik.
Tuo tarpu automobilio dinaminės savybės priklausys nuo variklio ir pavarų dėžės kombinacijos. Tai turėtų būti akivaizdu, bet prieš išsirenkant norimą variklį iš pradžių turėtumėte sau atsakyti kokį vairavimo stilių propaguojate. Ar esate ramaus būdo? Ar mėgstate nardyti tarp kitų eismo dalyvių?

REKLAMA


Mažiausiai problemų kelianti kombinacija turi 2 litrų benzininį variklį ir 6 laipsnių mechaninę pavarų dėžę. Pastarasis variklis yra patikrintas laiko ir reikalauja minimalios priežiūros. Tik verta paminėti vieną, naudingą faktą – benzininis motoras pareikalaus atitinkamo kiekio kuro. Mieste įtilpsite su 10-čia litrų, užmiestyje – su 6 ar 7 litrais.
Klaksančių, taupių dyzelių gerbėjams vertėtų žinoti tik vieną. Žvalgykitės tik į 2 litrų dyzelinę širdį, kuri turi užtektinai parako išjudinti šį automobilį, kai jame sėdi keturi suaugę žmonės. Be to, jis iš visų trijų dyzelinių variklių veikia sklandžiausiai ir užmiestyje, važiuojant 110 km/val. greičiu, vartoja optimaliausią kiekį kuro.

REKLAMA









































Orientacinės detalių kainos Versijai su 2 litrų benzininiu varikliu
Stabilizatoriaus traukė ~ 20 eurų
Stabdžių diskas ~ 40 eurų
Salono filtras ~ 15 eurų
Stabdžių kaladėlių komplektas ~ 20 eurų
Oro kondicionieriaus kompresorius ~ 300 eurai
Priekinių amortizatorių komplektas ~ 140 eurų
Galinis amortizatorius ~ 40 eurų
Stabdžių suportas ~ 40 eurų


EKSPLOATACIJA


Pasaulyje neegzistuoja automobilis, kuris per visą savo gyvenimą nebūtų sugedęs. Anksčiau ar vėliau suges elektra valdomas langas ar į paviršių išlįs praėjusio savininko paslėptas gedimas. Norėdami padėti Jums įsigyti tinkamą egzempliorių, žemiau pateikiame informaciją, kuri pravers ne tik įsigyjant, bet ir eksploatuojant pirmos kartos „Nissan Qashqai“.


  • Modeliai pagaminti iki 2010-ųjų metų turėjo problemų su kietųjų dalelių filtrais. Tai galioja modeliams tik su dyzeliniais varikliais.

  • Neveikiantis „EGR“ vožtuvas gali neigiamai paveikti variklio darbą. Ypač turbinos, tad įsigiję automobilį su dyzeliniu varikliu rekomenduojama iškart pasikeisti arba išvalyti „EGR“ vožtuvą.

  • Pašalinius garsus iš priekinės pakabos dažniausiai skleidžia sailenblokai.

  • Drėgmė arba vanduo į bagažinę gali patekti per galinio valytuvo motoriuką.

  • Iš plastmasės pagaminta bagažinės dangčio atidarymo rankena gali labai lengvai sulūžti.

  • Neužsilenkiantys elektra valdoma veidrodėliai. Šį gedimą galima pašalinti pakeitus elektra valdomų veidrodėlių motoriuką.

  • Pabėgęs ratų suvedimas. Šį veiksmą gali iššaukti kelios priežastys. Mirusi vairo kolonėlė arba nusidėvėję galiniai amortizatoriai, kurių tarnavimo laikas gerokai trumpesnis negu galite pagalvoti.

  • Patikrinkite ar visos mechaninės dėžės pavaros persijungia sklandžiai, tiksliai ir be trukdžių. Sunkiau persijungiančios pavaros byloja sankabos arba pavarų dėžės sinchronizatorių nusidėvėjimą.

  • Gamintojas rekomenduoja alyvą keisti kas 30 kilometrų, tačiau tai darykite dažniau. Bent jau kas 15 tūkst. kilometrų.

  • Patikrinkite ar automobiliai turintys berkatę atrakinimo ir užvedimo sistemą veikia sklandžiai. Šios sistemos remontas nėra labai pigus.


ATSILIEPIMAI


Norėdami suteikti kuo daugiau informacijos apie konkretų automobilį, pakalbinome „Nissan Qashqai“ savininkus, kurie mielai sutiko trumpai papasakoti kaip jiems sekasi eksploatuoti šį žavų automobilį.
Renatas, „Nissan Qashqai Tekna“ 1.6 – 2009 metų
Šeimoje visuomet turėdavome japonišką automobilį. Tai „Toyota“, tai „Honda“, tai „Nissan“, tad kai atėjo metas ieškoti automobilio žmonai, netikėtai atradome „Kiškį“.
Turbūt esame vieni iš tų laimingųjų, kuriems pavyko turguje nusipirkti visai padorų egzempliorių. Aišku, girdėjome visas įmanomas serenadas, bet žmonai patiko spalva, kaip važiuoja, o ir kaina buvo visai nebloga.
Pas mus – 1,6 litro benzinas. Man asmeniškai – jis bukas ir reikalaujantis nuolatinio gręžimo, bet žmonai užtenka, nes iš miesto neišlenda ir važinėja nuo vienos sankryžos iki kitos.
Problemos? Labai dažnai, kas porą mėnesių, perdega galinio žibinto posūkio lemputė. Ieškojome galų, bet nieko neradome. Esame jau du kartus keitę galinius amortizatorius, bet pirmą kartą dėjome naudotus, o antrą kartą – kažkokios, neaiškios firmos
Kas patinka jame – automobilio aukštis. Gali laipioti kur tik širdis geidžia, mieste – gan manevringas. Kaip biudžetinė alternatyva hečbekui – visai geras pasirinkimas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Justas, „Nissan Qashqai Acenta 1,6 dCi“ – 2012 metų
Esame gana šviežiai iškepti „Nissan“ kiškio šeimininkai. Automobilį įsigijome praėjusiais metais ir automobilį pirkome iš šeimos, kuri jį įsigijo dar naują Lietuvoje.
Nuvažiavęs daug – virš 300 tūkst. kilometrų, bet rinkdamiesi tarp „Qashqai“ ir „Sportage“ mums patiko, jog jis nėra toks gremėzdiškas kaip „Kia“.
Dyzelį pirkome, nes važinėjame gana daug. Tiek aš, tiek žmona, tad pasikeisdami jį naudojame, kai reikia važiuoti į kitus miestus ar kai reikia su šeima keliauti pas gimines. Bent jau su mūsų važinėjimu sąnaudų vidurkis svyruoja tarp 7 ir 8 litrų.
Per maždaug vienerių metų laikotarpį vykome į dirbtuves keisti sankabą ir smagratį bei pasikeitėme kelias detales pakaboje. Visa kita – tik einami dalykai. Alyva, filtrai ir kitos smulkmenos.
Ko labai norėčiau, jog mašinos vidus būtų pagamintas iš kokybiškų medžiagų, nes dabar gali nusibalnoti galūnes.
Ar pirkčiau dar kartą? Ko gero, kad ne. Neseniai teko išbandyti draugų „Volkswagen Tiguan“. Paliko labai gerą įspūdį.
Atsiliepimai apie Nissan Qashaqi
Kas galėjo pagalvoti, jog nemažos skepticizmo bangos sulaukusi pirmoji „Nissan Qashqai“ karta visiems laikams pakeis Europos automobilių parką.
Verdiktas 3
Pigus, pakankamai erdvus ir jeigu nekeliate aukštų reikalavimų estetinei pusei – neatrodantis pasibjaurėtinai.
Pirmoji „Nissan Qashqai“ karta gali būti mylima dėl labai racionalių priežasčių: pakankamai logiškai suręsto interjero, aukštos sėdėsenos ir išlaidų eksploatacijai, kurios nepareikalaus atiduoti paskutinių kelnių. Bet tik tiek.
Šiuo metu naudotų automobilių rinkoje yra žymiai geriau išbaigtų, maloniau valdomų ir be abejonės – patvaresnių alternatyvų. Vis dėlto, jeigu esate tvirtai nusprendę įsigyti pirmąją „Qashqai“ kartą, tuomet bent jau žvalgykitės į atnaujintus modelius, kuriuos „Nissan“ pradėjo gaminti nuo 2010 metų.

PRIVALUMAI



  • Praktiškas ir erdvus

  • Pakankamai manevringas

  • Neįdomus vagims

  • Taupūs dyzeliniai varikliai

  • Lengvas ir neįpareigojantis valdymas

  • Pakaba tinkamai veikia ant skirtingų kelio dangos paviršių


TRŪKUMAI



  • Nyki išvaizda

  • Nykus interjeras

  • Kai kurių dalių kainos pernelyg brangios

  • Apdailos medžiagos galėtų būti geresnės

  • Klaikios automatinės pavarų dėžės

  • Modeliai iki 2010 pasižymi prasta garso izoliacija

  • Nykštukinis navigacijos ekranas

  • Apsauga nuo korozijos galėtų būti geresnė


GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų