Iš antrų rankų

Naudotas „Renault Kadjar“: Patrauklus, paprastas, bet…

„Renault“ įprastai yra tas gamintojas, kuris demonstruoja iniciatyvą kurti naujas technologijas, inžinerinius sprendimus ar sukurti naują automobilių klasę, tačiau kai atėjo metas sukurti konkurencingą visureigiškos išvaizdos automobilį, prancūzai, regis buvo susikoncentravę į kitas veiklas.

Toks bendrovės elgesys yra mažų mažiausiai keistas, nes „Renault“ padidinto pravažumo automobilio idėją plėtojo gerokai anksčiau negu kiti. Tiesiog prisiminkite „Renault Scenic RX4“ – visais ratais varomą vienatūrį, tačiau „Renault“ niekada neturėjo modelio, kuris sugebėtų puikiai įsiterpti tarp „Captur“ ir „Koleos“.

 

Neišsigąskite, bet kalbėdami apie „Renault Kadjar“ neišvengsime „Nissan Qashqai“ vardo paminėjimo. Ne dėl to, jog jis Europoje užkūrė tikrą pirtį, bet dėl to, jog abu modeliai dalijasi ta pačia platforma, turi tokio paties ilgio ratų bazę ir, apskritai, net du trečdaliai komponentų yra identiški. Kita vertus, jeigu komponentų dalijimosi programa nekelia problemų „Škoda“, „Seat“ ir „Volkswagen“ vairuotojams, kodėl tai turėtų erzinti „Renault“?

Išsami naudoto „Renault Kadjar“ visureigio apžvalga, kuris gali tapti gundančia alternatyva „Volkswagen Tiguan“ ar „Nissan Qashqai“.

DIZAINAS

„Renault Kadjar“ – tipinis „Renault“ markės kūrinys, kuris puikiai atkartojo tuomet gamintų „Renault Clio“ ir „Renault Captur“ dizaino tendencijas. Tiesą sakant – tai išvaizdus automobilis, ypač jeigu jis dėvi didesnio skersmens ratlankius bei ryškesnę kėbulo spalvą.

Neiššaukiantis – tai, ko gero, pats tinkamiausias žodis siekiant apibūdinti „Kadjarą“. Žinoma, jis nėra toks niūriai blankus kaip trys analogai iš „Volkswagen“ grupės arsenalo, bet tuo pačiu jo nesinori priskirti stilingų aksesuarų kategorijai, kuriuo norėtų didžiuotis 250 sekėjų turinti „Instagram“ žvaigždė.

Išsami naudoto „Renault Kadjar“ visureigio apžvalga, kuris gali tapti gundančia alternatyva „Volkswagen Tiguan“ ar „Nissan Qashqai“.

Tiesiog pažvelkite į jo siluetą. Stogo linija tiesi it styga. Pamirškite nuožulnias kėbulo linijas ar įmantrius linkius – čia jų nėra. Išskyrus papūstus priekinius ir galinius sparnus – tai tiesiog funkcionali dėžutė, į kurią reikėtų sutalpinti visą šeimos mantą.

Na, ir dar daugiau visko, bet tai mes laikome privalumu, nes mūsų nuomone, tokie automobiliai privalo būti funkcionalūs ir tarnauti šeimoms. O ir „Kadjaras“ iš visų vidutinio dydžio, visureigiškos išvaizdos automobilių yra labiausiai panašus, na, į visureigį, o ne į duonos gabalėlių pririjusį žiurkėną.

Atkreipkite dėmesį:

  • Planinius „Renault Kadjar“ aptarnavimus reikia atlikti kas dvejus metus arba kas 30 000 kilometrų. Visi varikliai, išskyrus 1,5 litro 110 AG dyzelinį, turi paskirstymo grandinę. Dyzelinio variklio paskirstymo diržą reikia pakeisti kas 6 metus arba kas 150 000 kilometrų.
  • Nesandarūs žibintai: Atkreipkite dėmesį į priekinius arba galinius žibintus. Juose mėgsta kauptis drėgmė. Blogiausiu atveju – išvysite mažą baseinėlį.
  • Priešlaikinis padangų susidėvėjimas: Ši problema dažniausiai sutinkama modeliuose su dyzeliniais varikliais. Pirkdami automobilį su dyzeliniu varikliu apžiūrėkite vidinę padangų pusę.
Išsami naudoto „Renault Kadjar“ visureigio apžvalga, kuris gali tapti gundančia alternatyva „Volkswagen Tiguan“ ar „Nissan Qashqai“.

INTERJERAS

Nereikalingų ir vairuotojo akių nevarginančių linijų tema tęsiama ir automobilio viduje. Prietaisų skydelis – absoliučiai elementarus ir minimalistinis. Multimedijos sistema – taipogi, o geriausia yra tai, jog norėdami išjungti dažnai erzinančias saugos sistemos, tai galite padaryti tiesiog paspaudę kairėje prietaisų skydelio pusėje esantį mygtuką.

„Renault Kadjar“ buvo siūlomas su keliais įrangos lygiais: „Life“, „Zen“, „Intens“ ir „Bose“. Pastarasis, be abejonės, komforto įrangos prasme, pats gausiausias, tačiau net ir „Zen“ įrangos lygyje bus galima rasti dviejų zonų klimato kontrolę, lietaus ir šviesos jutiklius, kruizo kontrolę, 17 colių ratlankius ir visai neblogą garso sistemą. Vis dėlto, jeigu norite patirti didžiausią malonumą, tuomet mes rekomenduotume ieškoti automobilio su „Bose“ įrangos lygiu, kuris, deja, siūlomas tik su galingiausiu dyzeliniu varikliu ir visų varančiųjų ratų pavara.

Išsami naudoto „Renault Kadjar“ visureigio apžvalga, kuris gali tapti gundančia alternatyva „Volkswagen Tiguan“ ar „Nissan Qashqai“.

Ši modifikacija džiugins ne tik komforto įrangos prasme. Tai yra vienintelė „Kadjar“ versija, kuri turi daugiasvirtę galinę pakabą bei padidintą 65 litrų degalų baką, tad kad ir kaip bežiūrėsi, tai pati pranašiausia „Renault Kadjar“ versija.

Praktiškumo požiūriu „Renault Kadjar“ yra tipiškas savo klasės atstovas. Jame gali patogiai įsitaisyti keturi keleiviai, o gale sėdintiems keleiviams, jei jų ūgis nesiekia dviejų metrų, yra daug vietos visomis kryptimis. Bagažinės tūris yra didesnis nei vidutinis – 472 litrai. Kai kuriems trūkumu gali būti gana aukštas bagažinės pakrovimo kraštas, tačiau priešingai, turime pabrėžti, kad patraukus bagažinės šonuose esančias svirtis džiaugsitės labai lengvai sulankstomomis galinėmis sėdynėmis.

Atkreipkite dėmesį:

  • „Start/Stop“: Neveikianti arba retkarčiais veikianti variklio užvedimo ir užgesinimo sistema indikuoja apie nusibaigiantį akumuliatorių. Jeigu akumuliatorius naujas, tuomet turėtumėte atnaujinti programinę įrangą.
  • Pašaliniai garsai: Keleiviai priekyje gali skųstis pernelyg dideliu aerodinaminiu triukšmu, ypač esant stipriam šoniniam vėjui. Tokiu atveju reikėtų priveržti priekines duris ar netgi jas pakeisti.
  • Multimedijos sistema: „R-Link 2“ vardu pavadinta multimedijos sistema gali pasirodyti kaip įnoringa panelė. Ji gali strigti, apskritai neveikti, ilgiau reaguoti į konkrečias komandas. Žodžiu – problemų gali būti galybė. Šias ir kitas problemas galima pašalinti įdiegus naują programinę įrangą arba pakeisti visą įrenginį.
  • Prietaisų skydelyje užsidegus informaciniam pranešimui: „Check Anti-Pollution System“, šią klaidą iššaukti galėjo užsikimšęs kietųjų dalelių filtras, slėgio daviklis arba katalizatoriaus gedimas.
Išsami naudoto „Renault Kadjar“ visureigio apžvalga, kuris gali tapti gundančia alternatyva „Volkswagen Tiguan“ ar „Nissan Qashqai“.

DINAMIKA

Efektyvių variklių varžytinėse „Renault“ jau kurį laiką visų konkurentų priešakyje. „Renault Kadjar“ niekada neturėjo ypatingai pajėgių variklių, kuriais gali pasigirti vokiški analogai, bet prisiminus Prancūzijoje galiojančią mokestinę sistemą, nei vienas prancūzas nenorėtų mokėti tūkstančių eurų už mašiną, kuri nėra nei sportiška, nei kažkuo išskirtinė.

Pats tinkamiausias kompanionas šiam automobiliui yra tas, kuris pasirodė „Renault Kadjar“ gyvavimo ciklo pusiaukelėje. Tuomet „Kadjar“ pasitiko gaudamas naujos kartos variklį. „1.3 TCe“ turbobenzininis keturių cilindrų jėgos agregatas buvo sukurtas drauge su „Daimler“ kompanija ir technikos ekspertų yra laikomas itin pažangiu.

Išsami naudoto „Renault Kadjar“ visureigio apžvalga, kuris gali tapti gundančia alternatyva „Volkswagen Tiguan“ ar „Nissan Qashqai“.

Didelis variklio su turbina pasiekiamas sukimo momentas užtikrina gerą trauką gana plačiame sūkių diapazone, veikia tyliai ir ekonomiškai turi kietųjų benzino dalelių filtrą, mažinantį aplinkos taršą.

Skirtingose versijose šis motoras generuoja nuo 140 iki 160 AG ir yra galimas tiek su mechanine, tiek ir su dviejų sankabų EDC automatine greičių dėže. Pastarosios veikimo algoritmas atitinka geriausius šios agregato kokybinius standartus – dantračių porų rokiruotės vyksta nepastebimai, automobilis įsibėgėja švelniai, bet ne vangiai.

Atkreipkite dėmesį:

  • Modeliai su dyzeliniais varikliais retkarčiais gali traukti į dešinę (arba į kairę). Įprastai šią problemą galima išspręsti atlikus ratų suvedimą, tačiau prieš tai patikrinkite dešinės (arba kairės) pusės spyruoklių būklę.
  • 1,2 litro „TCe“: Šie benzininiai varikliai pasižymi per dideliu alyvos suvartojimu. Nors šie reiškiniai reti, bet savininkams rekomenduojama nuolatos stebėti alyvos lygį.
  • 1,6 litro „dCi“: Pati silpniausia šių variklių vieta – turbokompresorius.Pernelyg ilgi gamintojo numatyti planiniai aptarnavimai gana stipriai įtakoja turbokompresoriaus gyvenimo trukmę. Dyzeliniams varikliams alyvą privaloma keisti bent jau kas 15 000 – 20 000 kilometrų.
  • 1,5 litro „dCi“: Šių dyzelinių variklių silpnoji vieta – purkštukai. Atsižvelkite į variklio darbą, ar automobilio viduje nesijaučia dyzelino kvapo. Apskritai, kuro įpurškimo diagnostika būtų protingas sprendimas perkant mašiną su šiuo varikliu.
Išsami naudoto „Renault Kadjar“ visureigio apžvalga, kuris gali tapti gundančia alternatyva „Volkswagen Tiguan“ ar „Nissan Qashqai“.
Versija
Gamybos metai
Varantieji ratai
GaliaNM
TCe 130
2015-2018Priekiniai130 AG205 Nm
TCe 160
2017-2018Priekiniai163 AG240 Nm
TCe 140
2018-Priekiniai140 AG240 Nm
TCe 160
2018-Priekiniai160 AG260 Nm
dCi 110
2015-2018Priekiniai110 AG260 Nm
dCi 130
2015-2018Priekiniai130 AG320 Nm
dCi 130 4×4
2015-2018Visi keturi130 AG320 Nm
dCi 115
2018-Priekiniai115 AG270 Nm
dCi 150
2018-Priekiniai150 AG340 Nm

VALDYMAS

Net neabejojame, jog jūs puikiai žinote, kad „Renault Kadjar“ yra techninis „Nissan Qashqai“ brolis dvynys. Tai reiškia, jog pakabos sistemų konstrukcija – gerai žinoma daugeliui meistrų ir yra laiko patikrinta. Vis dėlto, didžiausi skirtumai slypi taip kaip „Renault Kadjar“ važiuoja.

Jeigu „Nissan Qashqai“ yra truputėlį standesnis ir nervingesnis, kuomet važiuojama nelygia kelio danga, „Renault Kadjar“ tą pačią kelio atkarpą įveikia sklandžiau ir tyliau. Nedidelius nelygumus pakaba sugeba gerai išfiltruoti, bet tik su sąlyga, jeigu vengsite didelių 19 colių skersmens ratlankių.

Visose įmanomose situacijose „Renault Kadjar“ važiuoja tyliau ir komfortiškiau už savo brolį „Nissan Qashqai“, tad jeigu labai daug laiko praleidžiate autostradoje, tuomet „Renault Kadjar“ bus geresnis pasirinkimas negu „Nissan Qashqai“.

Išsami naudoto „Renault Kadjar“ visureigio apžvalga, kuris gali tapti gundančia alternatyva „Volkswagen Tiguan“ ar „Nissan Qashqai“.

Puikiai suprantame, jog „Renault Kadjar“ nėra tas automobilis su kuriuo norėsis pašėlti, bet mūsų nuostabai, mašina pasižymi geru sukibimu ir leidžia gana greitai ir stabiliai įveikti posūkius. Vis dėlto, tai darydami turėsite būti švelnūs, nes elektronika labai greitai pradeda stabdyti ratus atliekant staigius manevrus. Gera žinia yra ta, jog stabilizavimo sistemą galima išjungti, bet ji vėl įsijungia, kai automobilio greitis perkopia 55 km/val. padalą.

Versijos su keturių varančiųjų ratų pavara išsiskiria džiuginančiu efektyvumu. Galinė ašis į pagalbą įsijungia žymiai greičiau nei, tarkime, „Honda CR-V“ automobilyje. Be to, į automobilį diegiama sistema leidžia pasirinkti vieną iš kelių veikimo režimų. Vienas iš jų – „4WD Lock“, kuris iškart įjungia keturių varančiųjų ratų pavarą.

Atkreipkite dėmesį:

  • „EDC“ automatinė pavarų dėžė: Dviejų sankabų automatinė pavarų dėžė nėra ideali. Jeigu pavarų dėžė skleidžia pašalinius garsus, atsisako perjungti aukštesnę ar žemesnę pavarą, tuomet jūsų gali laukti vienas iš dviejų scenarijų: programinės įrangos atnaujinimas arba sankabos keitimas. Blogiausiu atveju – visos dėžės remontas.
  • Priekiniai guoliai: Modeliai su 1,6 litro dyzeliniais varikliai pasižymi sparčiai susidėvinčiais ratų guoliais.
Išsami naudoto „Renault Kadjar“ visureigio apžvalga, kuris gali tapti gundančia alternatyva „Volkswagen Tiguan“ ar „Nissan Qashqai“.

Gamintojo atšaukimai

  • 2016 m. balandžio mėn: Gamintojas atšaukė 241 „Renault Kadjar“ automobilį, kuriuose trūko suvirinimo siūlių.
  • 2016 m. spalio mėn: Visi modeliai su 1,5 litro dyzeliniu varikliu, pagaminti iki 2015 m. liepos 2 dienos, buvo atšaukti dėl netinkamai veikiančių taršą mažinančių sistemų.
  • 2017 m. rugpjūčio mėn: Gamintojas atšaukė „Renault Kadjar“ automobilius dėl oro pagalvių valdymo modulio gedimo. Dėl šio komponento gedimo oro pagalvė avarijos atveju gali neišsiskleisti.
  • 2020 m. rugpjūčio mėn: Modeliai pagaminti nuo 2019.06.06 iki 2019.07.01, ir vėliau nuo 2019.10.23 iki 2019.10.29 buvo atšaukti dėl reikalavimų neatitinkančių katalizatorių.
Išsami naudoto „Renault Kadjar“ visureigio apžvalga, kuris gali tapti gundančia alternatyva „Volkswagen Tiguan“ ar „Nissan Qashqai“.

KODĖL VERTA ĮSIGYTI?

  • Lietuvos keliams subalansuota pakaba
  • Išvaizdus
  • Efektyvūs LED technologiją turintys priekiniai žibintai
  • Atnaujinti modeliai pasižymi gera garso izoliacija
  • Galimybė turėti versiją su keturių varančiųjų ratų pavara
  • Erdvus ir praktiškas
  • Pigi priežiūra. Net ir oficialioje atstovybėje automobilio aptarnavimo kainos nėra kosminės

KODĖL NE?

  • Multimedija. Jai netrūksta funkcionalumo, tačiau jos veikimo greitis retkarčiais gali užknisti
  • Lietuviškas multimedijos vertimas – mažų mažiausiai juokingas
  • Kai kurie prietaisai naktį apšviečiami, kiti – ne.
  • Tik vairuotojo sėdynė gali būti valdoma elektra
  • Galingiausias dyzelinis variklis poruojamas su „X-Tronic“ bepakope automatine pavarų dėže. Jos veikimas, švelniai tariant, klaikus.
  • Palyginus su konkurentais jame nėra tiek daug pažangių technologijų

Mūsų pasirinkimas: 1,3 „TCe“ arba 1,6 „DCi“

Jei būtinai norite benzininio „Renault Kadjar“, jeigu tik įmanoma, rinkitės atnaujintus modelius, turinčius naujos kartos 1,3 litro, keturių cilindrų agregatus. Jie neturi nieko bendro su senaisiais motorais, kurie pasižymėjo pernelyg dideliu apetitu alyvai ir kitomis problemos. Be to, naujųjų agregatų dinamikos ir kuro sąnaudų santykis vienas geriausių klasėje.

Dyzelinio variklio trokštantys vairuotojai turėtų iš anksto apsispręsti ko nori: ypatingai mažų sąnaudų ar neblogos dinamikos. Šių dviejų savybių dyzeliniai „Renault Kadjar“ varikliai nesiūlo. Efektyvumo ir taupumo varžybose nepralenkiami bus 1,5 litro dyzeliniai motorai, tačiau jiems trūksta žiupsnelio dinamikos, kai automobilis pilnas žmonių.

Back to top button