REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Volkswagen Passat“ visuomet buvo vienas populiariausių šios kompanijos modelių. Net ir dabar, vidutinės klasės „Passat“ patenka į populiariausių modelių gretas visoje Europoje. Daugelį metų „Passat“ paklausa išliko stabili, net ir tada, kai vis daugiau žmonių perka „SUV“ tipo mašinas.


Volkswagen Passat“ per labai ilgą savo karjerą išgyveno kelis radikalius pasikeitimus. Dizaino bei inžinerine prasme. „B1“ kartos „Passat“ padėjo tvirtus pamatus priekiniais ratais varomų „Volkswagen“ modelių šeimynai. „B3“ kartos modelis padėjo suformuoti nepriekaištingą kompanijos reputaciją. Tuo tarpu 2005 metais debiutavusi „B6“ modelio karta buvo prieš tai gaminto automobilio evoliucija.
„Volkswagen“ inžinieriai atliko tik jiems skirtą užduotį – pritaikyti penktos kartos „Golf“ bei „Touran“ modeliuose naudojamus elementus. Tai nereiškia, jog „B6“ kartos „
Passat“ yra identiškas „Golf“ hečbekui, bet tam tikrų panašumų jie turi. Pavyzdžiui, platforma, variklių gama, pavarų dėžės, tam tikri elektronikos prietaisų elementai.
Pavyzdžiui, „B6“ kartos modeliuose variklis buvo montuojamas ne išilgai, kaip „B3“ ar „B4“ kartos modeliuose, o skersai. Kodėl tai svarbu? Nes šis sprendimas leido sumažinti variklio skyriaus erdvę, padidinti interjero erdvę, bei palikti pakankamai vietos keturių varančiųjų ratų pavarai, o tiksliau – „Haldex“ sistemai, kuri pakeitė iki tol naudotą „Torsen“ diferencialą. Tuomet gamintojas teigė, jog „ Haldex“ daugiadiskė sankaba veikia efektyviau ir užtikrinčiau, priklausomai nuo važiavimo sąlygų, sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašies paskirstydavo nuo 100:0 iki 50:50.

Volkswagen Passat“ visuomet buvo vienas populiariausių šios kompanijos modelių. Net ir dabar, vidutinės klasės „Passat“ patenka į populiariausių modelių gretas visoje Europoje. Daugelį metų „Passat“ paklausa išliko stabili, net ir tada, kai vis daugiau žmonių perka „SUV“ tipo mašinas.


Volkswagen Passat“ per labai ilgą savo karjerą išgyveno kelis radikalius pasikeitimus. Dizaino bei inžinerine prasme. „B1“ kartos „Passat“ padėjo tvirtus pamatus priekiniais ratais varomų „Volkswagen“ modelių šeimynai. „B3“ kartos modelis padėjo suformuoti nepriekaištingą kompanijos reputaciją. Tuo tarpu 2005 metais debiutavusi „B6“ modelio karta buvo prieš tai gaminto automobilio evoliucija.
„Volkswagen“ inžinieriai atliko tik jiems skirtą užduotį – pritaikyti penktos kartos „Golf“ bei „Touran“ modeliuose naudojamus elementus. Tai nereiškia, jog „B6“ kartos „
Passat“ yra identiškas „Golf“ hečbekui, bet tam tikrų panašumų jie turi. Pavyzdžiui, platforma, variklių gama, pavarų dėžės, tam tikri elektronikos prietaisų elementai.
Pavyzdžiui, „B6“ kartos modeliuose variklis buvo montuojamas ne išilgai, kaip „B3“ ar „B4“ kartos modeliuose, o skersai. Kodėl tai svarbu? Nes šis sprendimas leido sumažinti variklio skyriaus erdvę, padidinti interjero erdvę, bei palikti pakankamai vietos keturių varančiųjų ratų pavarai, o tiksliau – „Haldex“ sistemai, kuri pakeitė iki tol naudotą „Torsen“ diferencialą. Tuomet gamintojas teigė, jog „ Haldex“ daugiadiskė sankaba veikia efektyviau ir užtikrinčiau, priklausomai nuo važiavimo sąlygų, sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašies paskirstydavo nuo 100:0 iki 50:50.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Vienas žingsnį į priekį
„B5“ kartos „Passat“ pakeitęs „B6“ buvo sutiktas entuziastingai. Daugelis tikėjosi, jog „Volkswagen“ išsprendė pagrindines „B5“ kartos modelio problemas: nuolatinės priežiūros reikalaujančią priekinę pakabą, prastą apsaugą nuo korozijos ir pigias apdailos medžiagas.
Iš dalies, vokiečiams pavyko įgyvendinti užsibrėžtą tikslą. Bent jau 2005 metais įvykusioje premjeroje, „B6“ kartos „Passat“ buvo giriamas dėl efektyvių variklių, pagirtinai subalansuotos pakabos bei erdvaus ir praktiško interjero, ypač jeigu norite įsigyti „Passat“ universalą, kuris gali pasiūlyti net 1731 litro talpos bagažinę. Trumpai tariant – į ją galėsite sutalpinti net 2,9 metro ilgio daiktą.
Automobilio interjeras – akivaizdžiai turi vokiškiems modeliams būdingų bruožų. Solidus, paprastas ir funkcionalus – visiška priešingybė prancūziškiems ar kai kuriems japoniškiems modeliams, tačiau tai nėra „B6“ kartos „
Passat“ ryškus pranašumas, nes „
Ford Mondeo“ ar netgi „Alfa Romeo 159“ siūlo ne ką prasčiau suręstus interjerus, nenusileidžiančius nei funkcionalumu, nei patrauklumu.
2005 metais „Passat“ pasiūlė didžiuliu efektyvumu pasižyminčius benzininius variklius, kurie pirmą kartą galėjo būti puikia alternatyva dyzelinu varomiems agregatams. Ypač 1,4 bei 2 litrų darbinio tūrio (150 AG) išvystantys varikliai su tiesioginiu kuro įpurškimu. Pastarieji pasižymėjo pakankamai didžiuliu sukimo momentu ir kukliomis kuro sąnaudomis, kurios daugelį paskatino išsižadėti dyzelinu varomų motorų ir sugrįžti prie benzininių agregatų.
„Volkswagen“ taip pat pagalvojo apie automobilių entuziastus, kurie prioritetą teikia šiurpuliukus keliančiai dinamikai. Priklausomai nuo Jūsų poreikių, „Passat“ galėjo būti komplektuojamas su 2 litrų, 200 arklio galių („Golf GTI“ motoru) arba su sodriai skambančiu 6 cilindrų motoru, gebančiu išvystyti 250 arklio galių. Būtent pastarasis vertas kiekvieno išleisto euro kurui ar šiek tiek brangesnei eksploatacijai.

REKLAMA

Volkswagen Passat B6 (3)


ATSILIEPIMAI


Norėdami suteikti kuo daugiau informacijos apie konkretų automobilį, pakalbinome šio automobilio savininką, kurie mielai sutiko trumpai papasakoti kaip jiems sekasi eksploatuoti šį automobilį.
Aurelijus – 2008 metų, 2 litrų dyzelis
Pripažinsiu – esu užkietėjęs „Volkswagen“ markės fanas. Kelis kartus buvau išklydęs iš doros kelio, bet sugrįžau vėl. Prieš porą metų įsigijau „B6“ kartos „Passat“ universalą, vidutinės komplektacijos. Nieko ypatingo – „pilkas dyzelis.“
Ieškojau ilgai ir nuobodžiai, nes norėjau įsigyti tikrai gero stovio egzempliorių. Suradau Vokietijoje, su beveik 400 000 kilometrų rida, bet su tikra serviso istorija, kuri vienas prie vieno atitiko „Volkswagen“ atstovybės pateiktose ataskaitose.
Praėjus dviems lietuviškoms žiemos, atsirado korozijos židiniai įvairiose vietose: ant bagažinės dangčio, durų apačioje, stogas virš priekinio stiklo, tad pavasarį laukia kelionė pas kėbulistą.
Eksploatacija – pigi, nes detalių galima surasti ant kiekvieno kampo. Jeigu norite labai pigiai – keliauji į sąvartyną. Nori šiek tiek geriau – varai į specializuotą parduotuvę.
Garso izoliacija – vidutiniška. Nevargina ilgose kelionėse, bagažinė talpi, sėdynės pakankamai patogios. Varikliui, deja, trūksta dinamikos, bet vietoj to džiaugiuosi pakankamai nebloga ekonomija. Trasoje – apie 5 litrus. Mieste – apie 8 ir 9 litrus.

REKLAMA
REKLAMA

Volkswagen Passat B6 (16)


PATARIMAI PERKANT


Pasaulyje neegzistuoja automobilis, kuris per visą savo gyvenimą nebūtų sugedęs. Anksčiau ar vėliau suges elektra valdomas langas ar į paviršių išlįs praėjusio savininko paslėptas gedimas. Norėdami padėti Jums įsigyti tinkamą egzempliorių, žemiau pateikiame informaciją, kuri pravers ne tik įsigyjant, bet ir eksploatuojant „Volkswagen Passat B6“.

  • „Passat“ pasižymi pakankamai plačia variklių gama. Būtent nuo pasirinkto variklio priklausys ar Jūsų „Passat“ bus patikimas ar nuviliantis ratuotis. Pats patikimiausias ir ištvermingiausias motoras „Passat“ šeimoje yra 1,9 litro, 105 arklio galias išvystantis dyzelis (variklio kodas – BKC, BXE arba BLS). Jis nebus dinamiškas ar tylus, bet jis bus geriausias pasirinkimas tiems, kas reikalauja nepriekaištingo patikimumo.

  • 2 litrų dyzeliai yra geri ir blogi, tuo pačiu metu. Pagrindinė šių variklių problema – purkštukai, kurie būdavo sumontuojami dar gamykloje, tad pirkdami automobilį įsitikinkite, jog jie buvo pakeisti.

  • Iki 2009 metų gaminti modeliai su 2 litrų dyzeliais turėjo dar vieną silpną vietą – kuro siurblį. Norėdami išspręsti šią problemą ilgalaikėje perspektyvoje, daugelis rekomenduoja sumontuoti kuro siurblį nuo 1,9 litro TDI variklio.

  • Elektrinis rankinis stabdis – pirkdami automobilį būtinai įsitikinkite ar jis veikia, ir ar jis veikia tinkamai.

  • 2008 metais „Volkswagen“ pristatė truputėlį atnaujintą „B6“ kartos modelį, kuriame elektronikos prietaisai veikė taip, kaip ir turi veikti vokiškame automobilyje.

  • Varikliai, kurių kodai yra: CBAA, CBAB, CBBB, BVF, BNA, BRF, BPW, BLB, BRE, BRD, CAGC, CAGB, CAGA, CAHB, CAHA, BLR, ECD, ECE, BRT, BSS, BWW, BMV, BMA, BMP, BKP, CBAC, BMR, CBBA, BHV, turi silpnąją vietą – tepalo siurblį.

  • 1,4 ir 1,8 litro darbinio tūrio benzininių variklių didžiausia problema – skirstomasis įtempiklis. Jei variklis dažnai užvedamas šaltas, grandinė tam tikrą laiką sukasi tuščiai, todėl greičiau išsitempia. Kuo greičiau bus pašalintas gedimas, tuo mažiau tai kainuos: ištempta

    grandinė gadina kai kuriuos elementus,krumpliaračius ir pagaliau peršoka. Šie varikliai taip pat pasižymi didžiuliu apetitu alyvai.

    REKLAMA
    REKLAMA
    REKLAMA

  • Pats patikimiausias benzininis variklis yra 1,6 litro, išvystantis 102 arklio galias.

  • Perkantys modelį su „DSG“ pavarų dėžę, rekomenduojame rinktis versiją su 6 pavaromis ir vengti versijos su 7-iomis. Daugiau apie tai –
    ČIA
    .


Papildoma informacija


  • „Passat B6“ vartotojo vadovas (lietuvių kalba)

  • Alyvą benzininiams varikliams rekomenduojama keisti kas 15 000 kilometrų arba kas vienerius metus (R36 modeliams kas 8000 kilometrų)

  • Planinius aptarnavimus rekomenduojama atlikti kas 30 000 kilometrų arba kas dvejus metus

  • Alyvą mechaninėje pavarų dėžėje rekomenduojama keisti kas 150 000 kilometrų

  • „Haldex“ diferenciale esančią alyvą rekomenduojama keisti kas 60 000 kilometrų

  • Uždegimo žvakes rekomenduojama keisti kas 60 000 kilometrų

  • Stabdžių ir aušinimo skystį rekomenduojama keisti kas dvejus metus


DETALIŲ KAINOS


Galvojant apie konkretų automobilį, reikėtų pagalvoti ir apie atsarginių detalių kainas. Žemiau pateikiame vidutines tam tikrų detalių kainas. (Modeliui su 150 AG išvystančiu benzinu)

  • Termostatas ~ 50 eurų

  • Aušinimo sistemos radiatorius ~ 110 eurų

  • Uždegimo žvakė ~ 5 eurai

  • Liambda zondas ~ 70 eurų

  • Oro filtras ~ 15 eurų

  • Variklio pagalvė ~ 20 eurų

  • Rato guolio komplektas ~ 70 eurų

  • Amortizatorius ~ 40 eurų

  • Svirties įvorė ~ 6 eurai

  • Pakabos svirtis ~ 40 eurų

  • Stabilizatoriaus traukė ~ 10 eurų

  • Sankabos komplektas ~ 250 eurų

  • Stabdžių diskas ~ 25 eurų

  • Vairo traukė ~ 15 eurų


MALONUMO KAINA


Naudotų automobilių rinka – milžiniška. Joje galima surasti tūkstančius „Passat“ egzempliorių, kurie sugebės patenkinti Jūsų poreikius.
Visų pirma, susitaikykite su mintimi, jog 98 procentai „Passat“ egzempliorių bus nuvažiavę 300 000 kilometrų, ypač tie, kurie turi dyzelinius variklius. Pamirškite tai ką matysite prietaisų skydeliuose, nes 150 000 ar 200 000 kilometrų nuvažiavusios mašinos nekainuoja 3000 ar 4000 eurų. Norėdami įsigyti mašiną, kuri iš tikrųjų būtų nuvažiavusi magiškai atrodančius 150 000-200 000 kilometrų, pasiruoškite išleisti bent jau 6000 eurų ar daugiau. Tokių egzempliorių verta dairytis tik „Passat“ gimtinėje – Vokietijoje.
Lietuvoje „B6“ kartos modelių kainos atrodo pakankamai patraukliai, nes skelbimų portaluose galima rasti mašinų, kurios kainuoja 3000 ar net 2500 eurų, bet ar tikrai esate toks naivus ir už tokią sumą tikitės įsigyti bent jau šešis mėnesius kantriai riedantį automobilį?

REKLAMA

Volkswagen Passat B6 (9)


Volkswagen Passat verdiktas
Daugelis vairuotojų iki šiol yra šventai įsitikinę, jog „Volkswagen Passat“ yra tas automobilis, kuris bus patikimas, ištvermingas ir pigiai eksploatuojamas. Kad ir kaip būtų gaila – tai nėra tiesa.
Modernūs ir ne iki galo ištobulinti sprendimai sugadino „Passat“ modelio reputaciją. Gerai, kad ne ilgam, nes naujesnės kartos modeliai yra gerokai kantresni ir ne tokie lepūs kaip „B6“ kartos modelis.
Visgi, jeigu nusprendėte įsigyti būtent „B6“ kartos modelį, dairykitės į tuos, kurie buvo pagaminti nuo 2008 iki 2010 metų.
Tinkamos komplektacijos modelis tikrai turi ne vieną ryškų pranašumą prie savo pagrindinius konkurentus: „Renault Laguna“, „Ford Mondeo“ ar „Toyota Avensis“. Tai geras automobilis, bet tikrai ne išskirtinis, turintis užslėptų talentų, kurie priverstų šį modelį rekomenduoti pažįstamam, draugui ar uošviui.

PRIVALUMAI



  • Ergonomika

  • Patogios sėdynės

  • Tikslus pavarų perjungimo mechanizmas

  • Efektyvūs stabdžiai

  • Dinamiški benzininiai, ekonomiški dyzeliniai motorai

  • Turi užtektinai modernių komforto įrangos priedų

  • Patraukli kaina


TRŪKUMAI



  • Prasta apsauga nuo korozijos. Slenksčiai ir durys yra silpniausios vietos.

  • Benzininiai varikliai reikalauja aukštos kokybės degalų. Ypač 2 litrų 150 AG FSI

  • Mažytis gedimas gali sukelti milžinišką ir itin brangiai kainuosiančią grandininę reakciją

  • Vis dar domina ilgapirščius

  • Elektronikos prietaisai gali gyventi atskirą gyvenimą

  • Tam tikrų gedimų remontas – labai brangus. Pavyzdžiui, smagračio keitimas ar purkštukų remontas

  • Valdymo savybės nėra tokios malonios kaip „Ford Mondeo“


GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų