Dinamiški varikliai
Variklių asortimente – du šaunūs trijų litrų darbinio tūrio agregatai. 245 kW (333 AG) benzininis 3.0 TFSI leidžia iki 100 km/val. greitį pasiekti per 6,1 sek. ir išvysto maksimalų 250 km/val. greitį. Šio variklio degalų sąnaudos - 7,7 l benzino 100 km kelio, o CO2 tarša siekia 149 g/km.
Q7 su 200 kW (272 AG) pajėgumo dyzeliniu 3.0 TDI varikliu 100 km/val. greitį išvysto jau po 6,3 sek. ir gali važiuoti maksimaliu 234 km/val. greičiu. Šio variklio degalų sąnaudos - 5,7 l dyzelino 100 km kelio, o CO2 tarša - 179 g/ km.
Naujoviškas pavaros mechanizmas
2016 metų pradžioje Q7 šeimyną papildys įspūdingas Audi Q7 e-tron quattro. Tai bus pirmasis pasaulyje dyzelinis SUV klasės įkraunamas hibridas su quattro visų ratų pavara. Judesį šiam modeliui suteiks 275 kW (373 AG) bendro pajėgumo dyzelinio ir elektrinio variklių tandemas, galintis išvystyti iki 700 Nm sukimo momentą.
Vertinant pagal hibridiniams automobiliams taikomą NEDC degalų sąnaudų nustatymo metodiką, Audi Q7 e-tron quattro 100 km kelio sunaudos 1,7 l dyzelino, o jo tarša bus tik kuklūs 46 CO2/km.
Važiuojant vien tik elektra, pilna akumuliatoriaus įkrova leis nuriedėti iki 56 km.
Naujoviški rodmenys ir valdikliai
Audi virtual cockpit pavadintas skaitmeninis rodmenų masyvas keičia įprastą skalių rinkinį ir visą informaciją pateikia tiesiai priešais vairuotoją, todėl nebūtina nuolat kreipti žvilgsnį į informacinio kompiuterio ekraną, kuris, tobulėjant technologijoms, rodo vis daugiau informacijos.
Nors šis prietaisų skydas leidžia visiškai atsisakyti įprastos borto kompiuterio veikimu pagrįstos automobilio informacinės sistemos, jutiklinė MMI sistema išlieka. Sėdinčius ant galinės automobilio sėdynės keleivius linksmina specialus Audi planšetinis kompiuteris, leidžiantis valdyti daugumą garso ir multiterpės pramogų funkcijų, o su Google Android Auto ir Apple CarPlay suderinama naujoviška mobiliųjų telefonų jungtis užtikrina neprilygstamą junglumą ir sparčias bei tikslias interneto paslaugas bei pramogas.
Daugybė vairavimo pagalbininkų
Šiuo metu naujasis Audi Q7 – daugiausiai pasaulyje vairavimo pagalbininkų turintis automobilis. Vairuoti padeda adaptyvinis tempomatas, degalus taupo energinio efektyvumo pagalbininkas, buksyravimo pagalbininkas padeda vilkti priekabą, atitinkami pagalbininkai padeda manevruoti, važinėti mieste, įveikti kamščius.
Įveikti sudėtingas sankryžas padės visiškai naujas eismo pagalbininkas, fiksuojantis eismą skersai kertamose gatvėse ar keliuose, o pavojingose situacijose pasiruošęs pagelbėti ir avarinis stabdys.