REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Su naujuoju „911 Carrera T“ automobiliu „Porsche“ atgaivina tvirtą 1968-ųjų 911 T koncepciją. Jo charakteristikas pagerina ir intensyvų vairavimo malonumą užtikrina mažesnis svoris, trumpi mechaninės dėžės pavarų perdavimo santykiai ir galiniai varomi ratai su mechaniškai blokuojamu diferencialu.
„Naujasis „911 Carrera T“ – „Porsche“ koncerno kūrinys, kuriame vairuotojo emocijos, komfortas ir saugumas yra svarbiausi elementai. Jis atitinka koncepciją „mažiau yra daugiau“: modelio svoris atsisakius kai kurių elementų sumažėjo, tačiau jis tapo greitesnis ir suteikia dar daugiau vairavimo malonumo“, – sako Vilniaus „Porsche“ centro direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Su naujuoju „911 Carrera T“ automobiliu „Porsche“ atgaivina tvirtą 1968-ųjų 911 T koncepciją. Jo charakteristikas pagerina ir intensyvų vairavimo malonumą užtikrina mažesnis svoris, trumpi mechaninės dėžės pavarų perdavimo santykiai ir galiniai varomi ratai su mechaniškai blokuojamu diferencialu.
„Naujasis „911 Carrera T“ – „Porsche“ koncerno kūrinys, kuriame vairuotojo emocijos, komfortas ir saugumas yra svarbiausi elementai. Jis atitinka koncepciją „mažiau yra daugiau“: modelio svoris atsisakius kai kurių elementų sumažėjo, tačiau jis tapo greitesnis ir suteikia dar daugiau vairavimo malonumo“, – sako Vilniaus „Porsche“ centro direktorė Rasa Klimavičiūtė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Unikalios naujojo modelio išvaizdos pagrindas – „911 Carrera“, o jo variklis išvysto 272 kW (370 AG). „T“ raidė reiškia „Touring“, tad „911 Carrera T“ turi daugiau įrangos nei „911 Carrera“: šio modelio prošvaisa yra 20 mm žemesnė, o standartinėje jo komplektacijoje yra PASM sportinė pakaba, „Sport Chrono Package“, sutrumpinta pavarų perjungimo svirtis su raudonais akcentais bei „Sport-Tex“ sėdynių intarpai, o papildomoje įrangoje – vairuojamų galinių ratų sistema.

REKLAMA

911 Carrera T, 2017 10


Kiekvienas „911 Carrera T“ elementas yra skirtas sumažinti modelio svorį ir optimizuoti sportiškumą. Galinis ir galiniai šoniniai stiklai yra pagaminti iš lengvo stiklo, o ant durų apdailos vietoje tradicinių rankenėlių sumontuotos mažiau sveriančios uždarymo kilpos. Garso izoliacinės medžiagos kiekis buvo ženkliai sumažintas, galinės sėdynės yra tik papildomos įrangos sąraše, o „Porsche Communication Management“ (PCM) sistemos išvis galima atsisakyti. To rezultatas – nepakrautas „911 Carrera T“ tesveria 1 425 kg. Dvi sėdynes turintis modelis sveria 20 kg mažiau nei „911 Carrera“ su tokia pačia įranga.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų