REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Bendrovė „Renault“, kuri lengvųjų komercinių automobilių (LKA) rinkos lyderės pozicijų neužleidžia nuo pat 1998 m., šią vasarą rinkai pateiks atnaujintą „Trafic“ seriją.
Šio automobilio konstrukcijos idėja – būti biuru ant ratų, todėl jo kabinoje naudotojai ras gausybę specialiai pritaikytos įrangos, kuri skirta supaprastinti verslo reikalais važinėjančių klientų gyvenimą, pavyzdžiui, automobilyje įtaisyti laikikliai mobiliojo ryšio telefonui ir planšetiniam kompiuteriui, įrengta vieta nešiojamajam kompiuteriui ir yra ištraukiamas A4 formato dėklas su spaustuku dokumentams.
Be to, naujieji varikliai, kurių degalų sąnaudos tik 5,7 l/100 km*, užtikrina ekonomiškumą ir puikų veikimą, t. y. 340 Nm sukimo momentą ir iki 140 AG galią. Verslo klientai pastebės, kad palyginti su antrosios kartos „Trafic“, naujojo automobilio degalų sąnaudos 100 km sumažėjo 1 litru, o tai reiškia, kad per trejus metus pavyks sutaupyti 1000 EUR**. Neliko be dėmesio ir kroviniams skirta vieta – dabar iš visų rinkoje esančių LKA būtent su „Trafic“ bus galima pervežti ilgiausią krovinį (pavyzdžiui, su L2 versija – 4,15 m ilgio). Naujasis automobilis išlaikė ir tas pačias antrosios kartos „Trafic“ savininkų ypač vertinamas kubines formas.

Bendrovė „Renault“, kuri lengvųjų komercinių automobilių (LKA) rinkos lyderės pozicijų neužleidžia nuo pat 1998 m., šią vasarą rinkai pateiks atnaujintą „Trafic“ seriją.
Šio automobilio konstrukcijos idėja – būti biuru ant ratų, todėl jo kabinoje naudotojai ras gausybę specialiai pritaikytos įrangos, kuri skirta supaprastinti verslo reikalais važinėjančių klientų gyvenimą, pavyzdžiui, automobilyje įtaisyti laikikliai mobiliojo ryšio telefonui ir planšetiniam kompiuteriui, įrengta vieta nešiojamajam kompiuteriui ir yra ištraukiamas A4 formato dėklas su spaustuku dokumentams.
Be to, naujieji varikliai, kurių degalų sąnaudos tik 5,7 l/100 km*, užtikrina ekonomiškumą ir puikų veikimą, t. y. 340 Nm sukimo momentą ir iki 140 AG galią. Verslo klientai pastebės, kad palyginti su antrosios kartos „Trafic“, naujojo automobilio degalų sąnaudos 100 km sumažėjo 1 litru, o tai reiškia, kad per trejus metus pavyks sutaupyti 1000 EUR**. Neliko be dėmesio ir kroviniams skirta vieta – dabar iš visų rinkoje esančių LKA būtent su „Trafic“ bus galima pervežti ilgiausią krovinį (pavyzdžiui, su L2 versija – 4,15 m ilgio). Naujasis automobilis išlaikė ir tas pačias antrosios kartos „Trafic“ savininkų ypač vertinamas kubines formas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Renault_Trafic_05


Sprendimas naująjį „Trafic“ gaminti Sandouville gamykloje užtikrins ilgalaikę šios gamyklos ateitį. Tuo pačiu šis sprendimas reiškia, kad bendrovė „Renault“ Prancūzijoje dabar turi tris gamyklas, kuriose gamina visą Europos rinkoje pirmaujančių furgonų asortimentą.
Tvirtas ir dinamiškas išorės stilius
Priekyje, kuris savo išvaizda sukuria atkaklumo įspūdį, ekspresyvūs ir grakštūs priekiniai žibintai gražiai įrėmina didelį oro įsiurbimo kolektorių. Išlaikant prekės ženklo stiliaus tapatumą, didelis „Renault“ logotipas įtaisytas pačiame centre, virš kontrastingai derančio juodos spalvos grotelių viršaus įrėminimo. Kėbulo spalvos juosta, skirianti groteles ir priekinį bamperį, dar labiau pabrėžia, kad naujasis „Trafic“ – verta dėmesio transporto priemonė. Nuožulnesnis nei antrosios kartos „Trafic“ priekinis langas dabar aiškiai žymi, kur eina jį ir variklio skyriaus dangtį skirianti riba – tai dar viena ypatybė, kuri paprastai asocijuojama su lengvaisiais automobiliais. Žvelgiant iš šono, didesnio dinamiškumo automobiliui suteikia tvarkingos linijos ir aiškios struktūros formos.
Nedingo ir naujojo „Trafic“ pirmtako savininkų išgirtas automobilio tvirtumas ir patogumas naudotojui, kurį neginčijamai demonstruoja apgaubiantis ir apsaugantis priekinis bamperis bei plačios, rūpestingai parinktoje vietoje įtaisytos šoninės apsaugos. Stačiakampio formos automobilio galas aiškiai byloja apie didelį krovinių gabenimo pajėgumą.

REKLAMA

Renault_Trafic_06


Nuo pat pasirodymo rinkoje pradžios pirkėjai galės rinktis iš 10 skirtingų kėbulo spalvų, iš kurių dvi –visiškai naujos („Bambou Green“, t. y. žalio bambuko ir „Copper Brown“, t. y. varinė ruda). Žalio bambuko spalva simbolizuoja šio naudojo modelio variklių ekonomiškumą – iš galimų variantų ekonomiškiausio variklio degalų sąnaudos siekia vos 5,7 litro/100 km*.
Praktiškas ir patogus vidus
Palyginti su pirmtaku, naujojo „Trafic“ kabina radikaliai pasikeitė. Dabar joje net 14 dėtuvių, kurių bendras tūris 90 litrų (žr. skyrių „Kabina – tarytum mobilus biuras ant ratų“) ir į kurias galima sudėti įvairiausias kasdien verslo klientų naudojamas darbo priemones. Šiuolaikinis prietaisų skydas labai primena lengvojo automobilio prietaisų skydą ir, kaip ir visuose „Renault“ modeliuose, turi centrinį totemo formos valdymo pultą, kuriame įrengta daugialypės terpės sistema ir klimato kontrolės jungikliai. Geriausios komplektacijos automobilio versijose – chromo imitacija papuoštas valdymo skydo apvadas, pavarų perjungimo svirties bumbulas ir priekinių garsiakalbių apvadai, plius uždengiama prietaisų skydo dėtuvė ir „Java“ audinio apmušalai.

REKLAMA
REKLAMA

RENAULT TRAFIC (F82) - PHASE 1


Vairuotojo aplinka – panašiai kaip MPV
Savo patogumu ir vairuotojo sėdynės padėtimi naujasis „Renault Trafic“ labai panašus į MPV.
Naujos sėdynės – su šoninėmis atramomis, kurias suformuoti leidžia sėdynėms naudojamas tankesnis porolonas ir labiau apgaubiančios formos. Priekinė daugiavietė sėdynė turi šoninius tiek sėdynių pagalvėlių, tiek ir keleivių vietos atlošų sutvirtinimus. Dar daugiau patogumo suteikia durelėse įtaisyti porankiai.
Palyginti su antrosios kartos „Trafic“, naujajame variante vairuotojo sėdynė nuleista 36 mm, o atlošas – labiau atlenktas, kas leido sukurti į MPV vairuotojo panašią padėtį. Reguliuojamas vairo aukštis ir atstumas iki jo bei įvairūs sėdynės reguliavimo būdai (aukštis, galimybė patraukti pirmyn – atgal, galimybė reguliuoti sėdynės atlošo kampą) leidžia vairuotojui susirasti patogiausią padėtį. Naudojant pakėlimo sistemą, kurios svirtis yra tiesiai prie rankos iš šoninės sėdynės pusės, vairuotojo sėdynę galima reguliuoti 60 mm diapazone. Vėžės, kuriomis sėdynė gali slinkti pirmyn – atgal, yra 200 mm ilgio, t. y. 18 mm ilgesnės nei antrosios kartos „Trafic“ (esant tai pačiai sėdūnės atlošo padėčiai). Vairuotojo sėdynė, vairas ir pedalai puikiai suderinti taip, kad leidžiantis į ilgesnę kelionę, vairuotojams mažiausiai reikėtų iš naujo reguliuoti padėtį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

RENAULT TRAFIC (F82) - PHASE 1


KABINA – TARYTUM MOBILUS BIURAS ANT RATŲ
Projektuojant kabiną, daugiausia galvota apie tai, kaip ją paversti nuotoliniu biuru, kuriame būtų biuro įranga ir protingai apgalvoti darbo priemonių laikymo sprendimai, užtikrinantys, kad vairuotojo mobiliojo ryšio telefonas, planšetinis kompiuteris ir nešiojamas kompiuteris visada būtų lengvai pasiekiamas. Naujojo „Trafic“ kabinoje įrengtų dėtuvių tūris – 90 litrų. Tai šiuo metu didžiausias rinkoje tokio tipo automobilių dėtuvių tūris, kuris gerokai supaprastina verslo reikalais keliaujančių klientų gyvenimą kelionėje.
Biuras ant ratų
Mobiliojo ryšio telefono laikiklis sumontuotas idealioje vietoje – prietaisų skydo zonoje, vairo dešinėje (automobiliuose, kuriuose vairas kairėje pusėje), todėl vairuotojui nesunku jį pasiekti. Laikiklį galima reguliuoti priklausomai nuo mobiliojo ryšio telefono dydžio – į jį telpa ir 4,7 colių ekrano įstrižainės telefonas. Be to, vertikaliai ir horizontaliai galima reguliuoti ir laikiklio padėtį.
Laikiklis planšetiniam kompiuteriui įtaisytas virš radijo ir tinka planšetiniams kompiuteriams, kurių ekranas nuo 4,8 iki 10,6 colių (primename, kad planšetinio kompiuterio (iPad) ekrano įstrižainė – 9,7 colio, mini planšetinio kompiuterio (iPad Mini) – 7,9 colio, o „Samsung Galaxy Tab 2“ – 10,1 colio).
Palenkus centrinį sėdynės atlošą pirmyn ir nuėmus sėdynės atlošo dangtelį, atsiveria ertmė, kurioje galima laikyti nešiojamąjį kompiuterį. Kompiuterį galima pasukti statmenai taip, kad jis būtų atsuktas arba į vairuotojo, arba į keleivio pusę. Minėta dėtuvė pritaikyta daugumai nešiojamųjų kompiuterių, kurių ekrano įstrižainė ne didesnė kaip 17 colių.

REKLAMA

RENAULT TRAFIC (F82) - PHASE 1


Kai centrinis sėdynės atlošas palenktas į priekį, dėklą dokumentams galima privirtinti vertikaliai už centrinio galvos atlošo, ir lygiai taip pat, kaip ir nešiojamąjį kompiuterį, pasukti į vairuotojo arba į keleivio pusę. Dėklą nesunku pasiekti, o įprasta jo laikymo vieta – ant išorinės dangtelio, kuris uždengia nešiojamajam kompiuteriui skirtą ertmę, pusės. Dėklas pritaikytas A4 popieriaus lapui, o kad rašant popierius nejudėtų, jį galima prispausti dėklo viršuje pritaisytu spaustuku.
Didžiausia rinkoje dėtuvių talpa
Naujojo „Renault Trafic“ bendras dėtuvių tūris – 90 litrų ir yra didžiausias rinkoje. Automobilyje įrengta 14 įvairių formų ir dydžių dėžučių, stalčiukų ir lovelių. Jų tūris – nuo 0,2 iki 54 litrų. Visos dėtuvės specialiai sukurtos taip, kad klientai, naudojantys automobilį verslo reikalams, turėtų kur sudėti kasdien naudojamus daiktus ir priemones, įskaitant vandens butelius, skardines, puodelius, mobiliojo ryšio telefonus, planšetinius ir nešiojamuosius kompiuterius, rašiklius, šalmus, dėžes ir pan. Visos dėtuvės rūpestingai integruotos į bendrą kabinos struktūrą ir išdėstytos kaip galima praktiškiau.

REKLAMA

RENAULT TRAFIC (F82) - PHASE 1


DAR PRAKTIŠKESNĖ VIETA KROVINIUI


Kabinos ir krovinio skyriaus pertvaros apačioje ir po priekine sėdyne įrengti atlenkimai suteikia galimybes tokio tipo transporto priemonėse gabenti ilgiausią krovinį (L2 versijoje – iki 4,15 m). Be to, naujasis „Trafic“‘ papildytas ir kitomis naudotojui naudingomis ypatybėmis, pavyzdžiui, įrengtas viršutinis stelažas, suteikiantis galimybę optimaliai panaudoti kroviniui skirtą erdvę.
Lygių neturinti ilgo krovinio gabenimo galimybė
Du atlenkimai naująjį „Trafic“ paverčia vieninteliu šios klasės furgonu, kuriame uždarius galines dureles, galima gabenti 3,75 m ilgio (L1 versijoje) arba 4,15 m ilgio (L2 versijoje) krovinį. Vienas atlenkimas įrengtas pertvaros apačioje. Jį atlenkus, atsiranda dar 41 m ilgio erdvė kroviniui. Antrasis atlenkimas, kuris yra po keleivio sėdyne, krovimui skirtą erdvę leidžia pailginti 80 cm.
Atlenkus pertvaros atlenkimą, atsiranda 510 mm pločio ir 228 mm aukščio anga. Atlenktą plokštę laiko du magnetai. Reikalui esant, jį apskritai galima nuimti. O gudriai sumanytas priekinės keleivio sėdynės atvertimo mechanizmas atlaisvina dar daugiau erdvės po priekine sėdyne.
Be to, užvėrus kairiąją galinių durelių pusę (kad matytųsi furgono galinis valstybinis numeris), ir atvėrus dešiniąją durelių pusę*, galima gabenti dar ilgesnį krovinį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

RENAULT TRAFIC (F82) - PHASE 1


Didžiausias gabenamo krovinio tūris – 8,6 kubiniai metrai (L2H2 versija)
Rinkai siūloma net 270 naujojo „Trafic“ variantų, kuriuos leidžia sukurti su skirtingi aukščiai, du skirtingi ilgiai, kabina su dviem sėdynių eilėmis, platformos tipo kėbulas ir mikroautobuso versija. Furgone, kurio krovinių skyrius be langų, galima gabenti nuo 5,2 iki 8,6 kubinių metrų tūrio krovinį. Naujasis „Trafic“ yra 210 mm ilgesnis nei antrosios kartos pirmtakas, dėl to dabar papildomai susidaro 200 litrų (H1 versija) arba 300 litrų (H2 versija) erdvės kroviniui. Maksimaliai panaudoti kroviniui skirtą erdvę leidžia stačiakampio formos ir ypač nuožulnūs šonai. L1 versijoje galima sutalpinti tris europadėklus arba vienuolika BA13 gipsokartono plokščių.
Įsigiję naująjį „Trafic“, antrosios kartos pirmtako savininkai turėtų būti patenkinti, kad galinių durų anga ir krovinių skyriaus forma yra lygiai tokia pat, kaip ir ankstesnio modelio, nes tai reiškia, kad jie vėl galės naudoti turimus vidaus pritaikymus.
Naująjį „Trafic“ „Renault“ variklių inžinieriai aprūpino naujos serijos varikliais, kuriuos gaminant panaudota ir sėkminga bendrovės „Formulės 1“ variklių gamybos patirtis. Šie varikliai pritaikyti taip, kad ne tik atitiktų verslo klientų poreikius, bet ir būtų ekonomiški bei puikiai veiktų. „Twin Turbo“ varikliai pasižymi rekordiškai nedidelėmis degalų sąnaudomis – 100 km reikia tik 5,7 l kuro* (tarša anglies dioksidu – 149 g /km*).

REKLAMA

MOTEUR ENERGY dCi 160 TWIN TURBO


Visiems naudojimo atvejams – keturi skirtingos galios varikliai ir du jų variantai
Du varikliai su vienu turbokompresoriumi (kintamos geometrijos) išsiskiria tuo, kad palyginti su varikliais, kurie būdavo montuojami antrosios kartos „Trafic“, 100 km vidutiniškai sunaudoja 1 litru degalų mažiau.*


  1. 1.     dCi 90 (260 Nm) varikliai gali būti su „Stop & Start“ sistema arba be jos. Šis variklis – ekonomiškas ir puikiai tinka tais atvejais, jei automobilis naudojamas tankiai apstatytuose miestų rajonuose.



  1. 2.     dCi 115 (300 Nm) su „Stop & Start“ sistema. Papildoma galia ir sukimo momentas užtikrina šio variklio universalumą, todėl automobilį tinka naudoti ir važiuojant užmiestyje, ir tankiai apstatytuose miestų rajonuose. Jis puikiai veikia ir esant didelei apkrovai bei užtikrina idealų dinamiško veikimo ir nedidelių degalų sąnaudų (100 km reikia tik 6,5 l kuro*) derinį.


Twin Turbo“ (arba dviejų turbokompresorių) technologijos varikliai galingesni, jautriau reaguoja ir yra ekonomiškesni eksploatuojant, o jų kuro sąnaudos mažesnės nei 6 l/100 km*. Variklio reaktyvumas leidžia veiksmingai pajudėti iš vietos netgi tada, kai gabenami sunkūs kroviniai.

  1. 3.     „Energy dCi 120 Twin Turbo“ (320 Nm), yra „Stop & Start“ sistema.


Naujasis „Trafic“ su tokiu varikliu bus savo klasės lyderis pagal degalų sąnaudas, t. y. LKA versijų atveju 100 km reikės 5,9 l kuro* (tarša anglies dioksidu – 155 g /km*), o PC versijų atveju 100 km reikės 5,7 l kuro* (atitinkamai tarša anglies dioksidu –149 g /km*). Tai variklis, garantuojantis puikų degalų sąnaudų ir patogumo bei dinamiškumo derinį.

  1. 4.     „Energy dCi 140 Twin Turbo“ (340 Nm), yra „Stop & Start“ sistema.


Šis variklis – dar galingesnis ir leidžia greitai įsibėgėti, nes 270 Nm sukimo momentas pasiekiamas esant 1250 aps./ min. Jo degalų sąnaudos – tik 6,1 l/100km*. Šis variklis idealiai tinka tais atvejais, kai reikia vilkti sunkius krovinius, leistis į ilgą kelionę, tempti priekabas ar vairuoti kalvotose vietovėse. Galima užsisakyti su „Stop & Start“ sistema.

30


Šių „Euro5“ serijos variklių konstrukcija atitinka „Euro6b“ aplinkos taršos reikalavimus.
Be to, naudodami ekonomiško vairavimo priemones (ekonomiško režimo mygtuką, vairavimo stiliaus ir pavarų perjungimo indikatorius), degalų sąnaudas vairuotojai gali sumažinti dar papildomais 10 proc.*

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų