Reklama
Bandymų trasa

Naujo hibridinio „Lexus NX 350h“ testas: Akivaizdus progresas

Prabangių japoniškų automobilių gamintojai, teoriškai, šiandien turėtų karaliauti visame pasaulyje. Jie turėtų juoktis iš niekingų „Audi“, BMW ar „Mercedes-Benz“ bandymų juos pranokti. Visgi – Japonija yra neregėtų technologijų šalis, o skrupulingas dėmesys detalėms turėtų tapti pagrindiniu svertu įsigyjant japonišką, o ne vokišką, britišką ar itališką analogą.

Vis dėlto, realybė japoniškų automobilių gamintojams retkarčiais būna karti. Europoje, kur dėl kiekvieno parduoto automobilio vyksta nuožmi kova, Japonijos automobilių gamintojų bandymai pranokti „Audi“, BMW ir „Mercedes-Benz“ iki šiol nekelia pernelyg didelio džiaugsmo, dėl kurio norėtųsi atsidaryti japoniško ryžių vyno butelį.

Acura“ iki šiol bijo įžengti į Europą, dešimt metų trukęs „Infiniti“ senojo žemyno šturmas baigėsi nepripažįstant savo klaidų. Vienintelė „Lexus“, net ir užimdama ne pačią didžiausią naujų automobilių rinkos Europoje dalį, nusprendė nepasiduoti. Vietoje to, „Lexus“ pradėjo radikalų modelių gamos atnaujinimą.

Entuziastų mylėtą „GS“ modelį pakeitė „Toyota Camry“ giminaitis – „Lexus ES“. Kompaktišką ir morališkai pasenusį „CT“ hečbeką pakeitė modernus „UX“ krosoveris, o bendrovės įvaizdžio formavimas buvo patikėtas ištaigingam „Lexus LS“ ir unikalaus dizaino „Lexus LC“ kupė. Kitas žingsnis – visapusiškas markės bestselerių modernizavimas bei bandymas pervilioti, pavyzdžiui, merdėjančios „Jaguar“ klientus.

Naujo hibridinio „Lexus NX 350h“ testas: Akivaizdus progresas

DIZAINAS

2014 metais pristatytas pirmasis tokio dydžio „Lexus“ SUV buvo sutiktas su didžiuliu optimizmu, o Rytų Europoje – su didžiule juoko doze. Ypač Lietuvoje, kur „Lexus NX“ reklaminė kampanija prasidėjo nuo provokuojančių frazių: „NX išorė, NX vidus, vairuokite NX“. Pripažinkite, net ir taisyklingiausiai kalbantis bičiulis tai išgirdęs ironiškai nusišypsotų. Nepaisant šio ganėtinai šmaikštaus išsišokimo, „Lexus NX“ tapo komercinės sėkmės pavyzdžiu, nuo 2014 metų visame pasaulyje pardavus daugiau nei 170 tūkst. šio SUV vienetų. Nors pagrindine „Lexus NX“ modelio rinka tapo Jungtinės Valstijos, Europoje vidutinio dydžio SUV taip pat sulaukė ne ką mažesnio dėmesio. Iš tiesų, iki „Lexus UX“ pasirodymo, „NX“ buvo populiariausias bendrovės modelis Europoje.

Naujo hibridinio „Lexus NX 350h“ testas: Akivaizdus progresas

„Lexus NX“ yra vienas iš nedaugelio šios klasės atstovų, kuris yra gaminami markės gimtinėje – Japonijoje. Tai nėra tik dar vienas egzempliorius, dėvintis prestižinės markės ženkliuką, tačiau į Europoje esančias atstovybes atkeliaujantis, pavyzdžiui, iš Meksikos („Audi Q5“) ar JAV („BMW X3“). Tai – grynakraujis japoniškas automobilis, pagamintas ir surinktas „Lexus“ gimtinėje.

Tikėtina, jog „Lexus“ sprendimas pratęsti „NX“ gamybą Japonijoje yra susijęs su bendrovės sprendimu pasitelkti „TNGA-K“ platformą, pirmiausiai pradėtą naudoti lietuvių pamėgtame „Toyota RAV4“ modelyje. Ir nors abu modeliai naudoja tą pačią struktūrą, žvelgiant į vieną ir į kitą to nesinori pasakyti.

Nors šis giminystės ryšys gali patikti ne visiems, tačiau inžinerine prasme jis suteikė „Lexus NX“ eilę privalumų. Pavyzdžiui, inžinieriai pasinaudoję šia platforma kaip reikiant pakoregavo „NX“ visureigio išmatavimus: „Lexus NX“ tapo 20 milimetrų ilgesnis ir platesnis. Ratų bazės ilgis padidėjo 30 milimetrų, o ženklų pokytį važiavimo savybių departamente turėtų užtikrinti 30 milimetrų priekyje ir 59 milimetrais gale praplatintos tarpvėžės.

Naujo hibridinio „Lexus NX 350h“ testas: Akivaizdus progresas

„Lexus“ taip pat tikina, jog „NX“ dabar tapo neįprastai standus, mat automobilio konstrukcijoje panaudotas plienas, o išskirtinio standumo putplastis ir važiuoklės vibracijų slopintuvai padėjo pašalinti vairuotojo ausį erzinančius garsus bei „NX“ visureigiui įskiepyti daugiau atletiškumo.

Nepaisant ženklių struktūrinių pokyčių, „Lexus“ dizaineriai, regis, neturėjo užtektinai drąsos transformuoti automobilio stilių. Tiek anksčiau gaminto, tiek naujo modelio siluetas išliko kone identiškas, tačiau tam tikrus aštriabriaunius elementus pakeitė nugludinti analogai. Kita vertus, „Lexus“ priekinėje dalyje vis dar pūpso masyvios radiatoriaus grotelės, dėl kurių susidaro įspūdis, jog pagrindinis įkvėpimo šaltinis buvo iš tolimos planetos atvykusio grobuonio žabtai.

Perdėtai didelių grotelių madą išpopuliarinę aukštesnės klasės automobilių gamintojai labai dažnai dėl to yra kritikuojami, tačiau „Lexus“ savo sprendimą gina sakydami, jog tos masyvios žiotys atlieka dvi funkcijas. Pirmoji – jos susilieja su kėbulu, sudarydamos įspūdį, jog automobilis turi vientisą formą. Antroji – grotelių raštas išdėstytas vertikaliai, o tai ženkliai pagerina variklio aušinimo sistemos darbą.

Naujo hibridinio „Lexus NX 350h“ testas: Akivaizdus progresas

Vertinimo kriterijus Lexus NX 350h
Išskirtinumo faktorius 6 balai
Interjero dizainas 8 balai
Eksterjero dizainas 8 balai
Ilgis (mm) 4660
Plotis (mm) 1865
Aukštis (mm) 1660
Ratų bazės ilgis (mm) 2690
Kėbulo prošvaisa (mm) 185 mm
Automobilio svoris nuo 1790 kg

INTERJERAS

Savitu požiūriu į ergonomiką ir salono projektavimo filosofiją pasižymintys japonai sugebės nustebinti dar prieš pajudant iš vietos. Pirmoji naujovė pasitiks iškart paėmus už automobilio rankenėlės.

„Lexus NX“ nebenaudoja tradicinių durų rankenėlių, kurias patraukus atsidarytų durys. Vietoje to, durų rankenėlėje esantis jutiklis siunčia signalą durų spynelei, kuri atleidžia dureles ir įleidžia jus į vidų. Panašūs procesai vyksta ir norint išlipti iš automobilio. Durų šonuose taip pat reikės paspausti ne pačioje patogiausioje vietoje sumontuotas rankenėles. Visa tai atrodo kaip perteklinis sprendimas, nes dėl saugumo sumetimų gamintojas vis tiek turėjo sumontuoti tradicines durų atidarymo rankenėles.

Apsipratus su naujoviškais įlipimo ir išlipimo metodais, jūsų dėmesį patrauks visiškai nauja interjero koncepcija, kurią „Lexus“ vadina „Tazuna“ vardu. Šioje interjero koncepcijoje norima pabrėžti išskirtinį dėmesį vairuotojui bei jo gerbūviui. Būtent dėl to milžiniškas multimedijos ekranas (jo dydis gali svyruoti nuo 9,8 iki 14 colių) yra labiau pakreiptas į vairuotoją. Tą patį galima pasakyti ir apie ratuką, kuris leidžia keisti važiavimo režimus – jis nėra sumontuotas kažkur už vairo, prietaisų skydelio viršuje, kaip tai buvo daroma anksčiau, o šalia pavarų perjungimo svirties – po ranka. Patogu? Patogu.

Naujo hibridinio „Lexus NX 350h“ testas: Akivaizdus progresas

Jeigu trumpam sugebėtumėte ignoruoti tą didžiulį ekraną, kuris turėtų patenkinti planšetinį kompiuterį dar vystykluose laikiusius vairuotojus, „Lexus“, regis, nusprendė eiti minimalizmo keliu. Pavyzdžiui, prietaisų skydelyje pasiekiamos informacijos pateikimas nėra perdėtai sudėtingas. Variklio darbinė temperatūra – kairėje, važiavimo greitis – per vidurį, o degalų likutis – dešinėje. Kita vertus, lengvai suprantamas prietaisų skydelis galėtų turėti ryškesnį ekraną. Saulėtą dieną, net ir nustačius maksimalų ryškumą, susidaro įspūdis, jog jis yra stipriai pritemdytas.

Nesudėtinga yra ir naujoji „Lexus Link Pro“ multimedijos sistema. Ji keliais šviesmečiais lenkia iki šiol naudotą sistemą, kuri į naujajai negali prilygti nei veikimo sklandumu, nei greitumu, nei siūlomų funkcijų įvairove. Vis dėlto, retkarčiais atrodo, jog programinę įrangą kūrę specialistai stengiasi surasti papildomų būdų kaip užpildyti pagrindinį ekraną ar sudaryti įspūdį, jog automobilyje įdiegtų funkcijų kiekis yra pribloškiančiai didelis. Kai kurios funkcijos paslėptos pernelyg giliai, o pagrindiniame ekrane esančios ikonėlės neleidžia sukonfigūruoti meniu pogrupio taip, jog vairuotojas jam svarbiausias funkcijas pasiektų akimirksniu.

Naujo hibridinio „Lexus NX 350h“ testas: Akivaizdus progresas

Vertinant ne tik pagrindinių prietaisų funkcionalumą, bet ir jaukumą, „Lexus“ pasirinkta estetinė kryptis, be abejonės, neleidžia jaustis lyg vairuojant dar vieną „Audi“, BMW ar „Mercedes-Benz“ kopiją. Nors šiek tiek mažesnis blizgaus juodo plastiko kiekis sustiprintų rafinuotą atmosferą, tačiau tai mažytė smulkmena – bet kokius trūkumus atperka minkšti ir malonūs liesti paviršiai ir kokybę perteikiantys įvairūs jungikliai ir mygtukai. Nors bendras kokybės įspūdis yra aukštas, jis neprilygsta panašaus įrangos lygio „Audi Q5“ kuriamam pojūčiui.

Jeigu jau prakalbome apie jungiklius ir valdiklius, „Lexus“ sprendimas sumontuoti milžinišką, 14 colių lietimui jautrų ekraną neprivedė prie visiško mygtukų atsisakymo. Pavyzdžiui, ekrano apačioje įrengti aiškiai matomi jutikliniai mygtukai, kurie pirštams siunčia jutiminį grįžtamąjį ryšį. Na, kad suprastumėte, jog ką tik paspaudėte tinkamą mygtuką, o ne tik pirštais tapšnojate ekraną.

Atsižvelgiant į problemas, su kuriomis susidūrė kai kurie Vokietijos gamintojai, skubėdami iš automobilių pašalinti visus įmanomus fizinius mygtukus, toks „Lexus“ kompromisas atrodo kaip išmintingas žingsnis.

Naujo hibridinio „Lexus NX 350h“ testas: Akivaizdus progresas

Vertinimo kriterijus Lexus NX 350h
Interjero erdvė 7 balai
Interjero apdailos medžiagos 7 balai
Surinkimo kokybė 9 balai
Ergonomika 8 balai
Matomumas 8 balai
Prietaisų skydelio informatyvumas 9 balai
Daiktams skirtų dėtuvių kiekis ir funkcionalumas 7 balai
Multimedijos sistema 8 balai
Technologijų ir pagalbinių sistemų veikimas 8 balai
Bagažinės tūris (l) 545 – 1436

DINAMIKA

„Toyota“ bei „Lexus“ pastaruosius dešimtmečius investavo į technologiją, kurią šiandien pradeda vertinti vis daugiau gamintojų. Anksčiau kritikuota Japonijos bendrovės strategija dabar padeda raškyti ypatingai sultingus pelningumo vaisius, nes gamintojui nebereikia investuoti milijonų į bandymus sumažinti vidutinį CO2 rodiklį. Vietoje to, inžinieriai gali susitelkti į kitus projektus, kurie dienos šviesą išvys po kelerių metų.

Maksimalų našumą išspaudžiančios hibridinės jėgainės buvo „Lexus“ automobilių privalumas ir tuo pačiu trūkumas. Tylus veikimas ir mažesnės negu galima įsivaizduoti degalų sąnaudos neabejotinai yra patrauklumo suteikiantys veiksniai, tačiau už tai reikėdavo susitaikyti su abejotina akceleracija bei pačios transmisijos veikimu.

Naujo hibridinio „Lexus NX 350h“ testas: Akivaizdus progresas

Antros kartos modelyje sumontuota atnaujinta hibridinė pavara, panašu, bando išspręsti anksčiau kritikuotinas savybes. Viena iš jų – dinaminės savybės. Po „NX 350h“ vardu pakrikštytos versijos kėbulo linkiais slypi hibridinė pavara, kuri daugeliu komponentų dalijasi su anksčiau minėtu „Toyota RAV4“.

Hibridinę pavarą sudaro 2,5 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų atmosferinis agregatas. Jam kompaniją palaiko su „e-CVT“ pavarų dėže suporuotas elektros motoras. Tuo tarpu antrasis elektros motoras tupi ant galinės ašies. Šių dviejų elektros motorų sąjunga leidžia džiaugtis ne nuolatine, bet momentine keturių varančiųjų ratų pavara, kuri pravers sudėtingesnėmis sąlygomis.

Nors hibridinės pavaros konfigūracija yra identiška „Toyota RAV4“ ar „Toyota Highlander“, tačiau „Lexus NX“ turi keletą išskirtinumų. Pavyzdžiui, „Toyota RAV4“ hibridinė pavara naudoja nikelio-metalo bateriją, o „NX“ naudoja ličio jonų analogą.

Naujo hibridinio „Lexus NX 350h“ testas: Akivaizdus progresas

„Lexus NX“ esantys elektros motorai taip pat pasižymi didesne galia. Priekyje esantis elektros motoras išvysto 179 arklio galias ir 270 Nm sukimo momentą, o galinėje ašyje esantis brolis generuoja 53 arklio galias ir 121 Nm. Šiuos parametrus elektros varikliai išvysto tą pačią akimirką, kai paspaudžiate akceleratoriaus pedalą – akimirksniu.

Apskritai, atnaujinta hibridinė pavara pasižymi 22 procentais padidėjusiu našumu, 10 proc. sumažėjusiu išmetamųjų teršalų kiekiu bei 15 proc. mažesnėmis degalų sąnaudomis, tačiau kaip viskas atrodo praktikoje?

Įprastomis sąlygomis įvertinsite sklandų greitėjimą ir pakankamos galios pojūtį, kai net nereikia iki dugno spausti akceleratoriaus pedalą ir klausytis, kaip veikia drabužių skalbyklės režimas. Vairuojant neskubriu tempu variklis, kaip ir važiuoklė, džiugina tyla, kokios ir tikėtumėtės iš šios klasės automobilio.

Važiuojant mažesniu greičiu „NX“ hibridinė pavara stengiasi maksimaliai išnaudoti elektrinę pavarą, o lėtai vėžlinant miesto centre galima ir nepastebėti, kaip vyksta persijungimas tarp elektros ir vidaus degimo variklio (ar atvirkščiai), tačiau kaskart smarkiau nuspaudus akceleratoriaus pedalą, variklis labai greitai pabunda ir kažkur užsklandoje burbia, siekdamas įkrauti hibridinės pavaros bateriją.

Naujo hibridinio „Lexus NX 350h“ testas: Akivaizdus progresas

Vertinimo kriterijus Lexus NX 350h
0 – 100 km/val. (gamintojo/mūsų užfiksuotas laikas) 7,7 / 7,9 sekundės
60 – 100 km/val. 4,2 sekundės
80 – 120 km/val. 4,8 sekundės
Didžiausia hibridinės pavaros galia 244 AG
Didžiausia hibridinės pavaros išvystomas sukimo momentas 239 Nm
Maksimalus greitis 200 km/val.
Sąnaudos testo metu (mieste/užmiestyje/greitkelyje) (l/100) 6,8 / 6,2 / 7,3
Su pilnu degalų baku nuvažiuosite (degalų bako talpa – 55 l) ~ 700 kilometrų

VALDYMAS

Iki šiol daugelis gamintojų laikydavosi ganėtinai paprastos, bet elementarios taisyklės. Jie agresyvią išvaizdą derindavo su važiavimo savybėmis, kurios vairuotoją skatintų automobilį vairuoti ir tuo beatodairiškai džiaugtis.

Vadovaujantis šia taisykle ir tuo pačiu pažvelgus į „Lexus NX“, gali susidaryti įspūdis, jog jūsų laukia į BMW automobilių kraują įaugę privalumai, tačiau ties šia vieta norėtume kuo švelniau ištarti žodį „Deja“.

Naujo hibridinio „Lexus NX 350h“ testas: Akivaizdus progresas

Nors „Lexus“ yra linkusi akcentuoti pakabos žaismingumą ir bendrą automobilio vikrumą, „Lexus NX“ tarp ypatingai nuožmiai nusiteikusių analogų iš Europos sugeba įsisprausti tarp to, kas patogu ir to, kas nekels išgąsčio važiuojant didesniu nei 130 km/val.

Kad ir kaip banaliai ši išvada skamba, tačiau už aštriabriauniškų kėbulo linijų ar pusėtinai skambančios garso sistemos slypi preciziškai subalansuota pakaba. Tokia, kuri tiesiog neerzina ir kiekvieną kilometrą įveikia palikdama gerą įspūdį. Kita vertus, tai pastarojo dešimtmečio „Lexus“ automobilių ypatybė, kuri, iš dalies, leidžia šios markės modeliams išsiskirti iš „Audi“, BMW ar „Mercedes-Benz“ tarpo.

Naujo hibridinio „Lexus NX 350h“ testas: Akivaizdus progresas

Tas aukso viduriukas yra juntamas kiekviename žingsnyje. Pavyzdžiui, vairo mechanizmas – saikingai pasvertas ir intuityviai valdomas. Ne per daug, jog tipinis SUV vairuotojas pradėtų jaustis, jog automobilis iš jo reikalauja šiek tiek daugiau negu įprastai.

Tokį patį įspūdį palieka ir pakabos darbas. Nors bandytas modelis buvo apautas perdėtai didelio skersmens (20 colių) ratlankiais, tačiau net ir šie didžiuliai batai nesugeba netikėtai išmušti „Lexus NX“ iš numatyto važiavimo ritmo.

„Lexus NX“ įvairialypiškumas ypatingai išryškėja mieste ir ten, kur automobilio nereikia raginti judėti vikriau. Tuo metu visos įmanomos sistemos veikia it vienas stiprus kumštis ir leidžia mėgautis tuo, ką „Lexus“ ir nori pasiūlyti šiame segmente – tylią ir testosteronu netrykštančią kelionę. Jeigu „Lexus NX“ reikėtų suteikti specialybę, jis neabejotinai būtų mandagus diplomatas, kuris konfliktinėse situacijose bando gesinti, o ne įplieksti ugnį. Neabejotinai „Alfa Romeo“ ir BMW priešingybė.

Naujo hibridinio „Lexus NX 350h“ testas: Akivaizdus progresas

Vertinimo kriterijus Lexus NX 350h
Pakabos suteikiamas komfortas 7 balai
Stabilumas posūkiuose 8 balai
Stabilumas važiuojant didesniu greičiu 8 balai
Manevringumas 8 balai
Stabdžių sistemos efektyvumas 8 balai
Triukšmo lygis 8 balai
Padangų išmatavimai bandytame modelyje 235/50 R20

EKSPLOATACIJA

„Lexus“ automobilius galima dėti į lentyną kartu su „Alfa Romeo“, „Audi“, BMW, „Jaguar“ ir „Mercedes-Benz“, ir kaip žinote patys – nei vienas iš jų dabar negamina pigių automobilių. Pavyzdžiui, „Audi Q5“ Lietuvoje kainuoja nuo 48 000 eurų. Versija su iš tinklo įkraunama hibridine pavara – nuo 65 550 eurų. „BMW X3“ kainoraštyje taip pat pamatysite panašias sumas. Tuo tarpu „Lexus NX“ nėra nei labai pigus, nei labai brangus – kažkur per vidurį.

Bazinės „Lexus NX“ modelio versijos kaina Lietuvoje yra šiek tiek didesnė už pagrindinių konkurentų, tačiau už tai gaunate truputėlį daugiau žaisliukų. Jau pigiausiame modelyje iškart gausite šešiomis kryptimis reguliuojamas priekines sėdynes, šildomą vairą, priekinių valytuvų atitirpinimo funkciją, eilę saugumo sistemų bei nemažą kiekį vairavimo asistentų.

Naujo hibridinio „Lexus NX 350h“ testas: Akivaizdus progresas

Nors pačios brangiausios „Lexus NX“ versijos kaina gali išaugti iki 74 400 eurų, tačiau atsižvelgiant į konkurentų, taip pat turinčių iš tinklo įkraunamą hibridinę pavarą, kainą, „Lexus“ siūlo geresnį komforto įrangos ir kainos santykį.

Kitaip negu, pavyzdžiui, „Audi“, „Lexus“ neturi sunkiai aprėpiamo papildomo įrangos katalogo. Vietoje atsargaus norimų opcijų žymėjimo, „Lexus“ verčia jus iš pradžių apžvelgti norimą įrangos lygį, suprasti ar jame yra pakankamai priedų ir vėliau tiesiog pasirinkti kėbulo ir interjero apmušalų spalvą. Viskas. Kitas žingsnis – apmokėjimas.

Vertinimo kriterijus Lexus NX 350h
Pigiausio modelio kaina 50 550 eur
Bandyto modelio kaina 69 100 eur
Bazinio modelio komforto įranga 8 balai
Papildomos įrangos pasirinkimas 9 balai
Papildomos įrangos kaina 9 balai
Standartinė garantija 5 metų 100 000 km
Preliminari išliekamoji vertė po 5 metų / 100 000 km 40%
Planinių aptarnavimų kaina po 5 m. 100 000 km / Planinių aptarnavimų dažnumas 1923 eur / Kas 15 000 arba 1 metus
Atstovybių tinklas Vilniuje ir Kaune

Naujo hibridinio „Lexus NX 350h“ testas: Akivaizdus progresas

SUV populiarumo bangą puikiai išnaudojusi „Lexus“ dabar žengia ryžtingą žingsnį į priekį. Įsiklausiusi į prieš tai gamintam modeliui išsakytus priekaištus, antros kartos „Lexus NX“ turi užtektinai argumentų, jog priverstų išlipti iš gerai žinomų konkurentų salono. 

Verdiktas 3.5

„Lexus NX 350h“ turi labai daug šansų įsitvirtinti tarp populiariausių šios klasės SUV automobilių. Dabar japoniškas visureigis pasižymi ne tik išskirtiniu dizainu ar „Lexus“ automobiliams būdinga kokybe. Dabar „Lexus NX“ taip pat turi itin efektyvią hibridinę pavarą bei skrupulingai subalansuotą pakabą. Be to, centrinėje konsolėje pūpsantis milžiniškas ekranas savyje slepia visiškai naują multimedijos sistemą, dėl kurios nereikės atsidusti kiekvieną kartą, kai sugalvosite, pavyzdžiui, koreguoti klimato kontrolės darbą.

Vis dėlto, nepaisant akivaizdus progreso, „Lexus NX“ vis dar turi tik šiai markei būdingų keistenybių, dėl kurių, ko gero, reikėtų labiau įsigilinti į Japonijos kultūrą bei požiūrį į automobilių dizainą ir interjero filosofiją, mat kai kurie sprendimai atrodo perdėtai sudėtingi, vien dėl noro plaukti prieš srovę. Kita vertus, tai paverčia „Lexus NX“ visapusiškai išskirtiniu automobiliu.

MUMS PATIKO

  • Kaip niekada efektyvi hibridinė pavara
  • Radikaliai pasikeitusi multimedijos sistema
  • Sklandžiai veikiantys vairavimo asistentai ir pagalbinės sistemos
  • Pagirtinas degalų sąnaudų ir dinamikos santykis
  • Perkant „Lexus“ nereikės sukti galvos dėl papildomos įrangos. Pasirenki norimą įrangos lygį ir gauni tai, ko nori
  • Lietuviškiems keliams subalansuota pakaba

MUMS NEPATIKO

  • Retkarčiais sunkiai suprantami ergonomikos sprendimai
  • Nepatogūs naudoti jutikliniai mygtukai ant vairo
  • Prietaisų skydelio ryškumas dienos metu – pernelyg mažas
  • Puodelių laikikliai yra tinkami tik didesniems puodeliams
  • Aerodinaminis triukšmas važiuojant 130 km/val. greičiu
  • Vidutiniškai skambanti „Mark Levinson“ garso sistema

GALERIJA

Rodyti daugiau
Back to top button