REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

BMW M divizijos vadovas Friederichas Nitschke kalbėdamas su žurnalistais atskleidė keletą įdomių detalių apie naujos kartos BMW M5. 
Nors galutinis sprendimas dar nėra priimtas, tačiau kompanijos vadovybė galvoja naujos kartos BMW M5 aprūpinti keturių varomųjų ratų sistema.
„Šiuo metu galvojame apie įvairias alternatyvas. Iš pradžių norime pasižiūrėti kaip keturių varomųjų ratų pavara įtakoja svorio paskirstymą tarp ačių“, - pridūrė Friederichas Nitschke.
Dar viena naujiena, kurią pranešė BMW M divizijos vadovas - mažesnis būsimo modelio svoris. Pasak Friedericho Nitschke, naujasis modelis turėtų būti maždaug 100-150 kilogramų lengvesnis už šiuo metu prekyboje esantį modelį.
Toks sprendimas daugelio automobilių mėgėjų neturėtų nustebinti. Kadangi naujasis modelis bus tikrai galingesnis, reikia pagalvoti ar tik viena varomoji ašis ir padangos sugebės atlaikyti raumeningesnės jėgainės spaudimą.

BMW M divizijos vadovas Friederichas Nitschke kalbėdamas su žurnalistais atskleidė keletą įdomių detalių apie naujos kartos BMW M5. 
Nors galutinis sprendimas dar nėra priimtas, tačiau kompanijos vadovybė galvoja naujos kartos BMW M5 aprūpinti keturių varomųjų ratų sistema.
„Šiuo metu galvojame apie įvairias alternatyvas. Iš pradžių norime pasižiūrėti kaip keturių varomųjų ratų pavara įtakoja svorio paskirstymą tarp ačių“, - pridūrė Friederichas Nitschke.
Dar viena naujiena, kurią pranešė BMW M divizijos vadovas - mažesnis būsimo modelio svoris. Pasak Friedericho Nitschke, naujasis modelis turėtų būti maždaug 100-150 kilogramų lengvesnis už šiuo metu prekyboje esantį modelį.
Toks sprendimas daugelio automobilių mėgėjų neturėtų nustebinti. Kadangi naujasis modelis bus tikrai galingesnis, reikia pagalvoti ar tik viena varomoji ašis ir padangos sugebės atlaikyti raumeningesnės jėgainės spaudimą.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų