REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ištikimiausi „Porsche“ gerbėjai turėjo laukti beveik dvejus metus, kol galės ištarti – Pagaliau! Pagaliau „Porsche“ pristatė „911 Turbo S“ versiją, kuri sieks pranokti savo pirmtakus.
Tai padaryti padės naujutėlis variklis, kuris buvo suprojektuotas naudojantis 3 litrų, 6 cilindrų agregatu kaip pagrindu.
Skirtumas tas, jog „911 Turbo S“ versijoje jo tūris išaugo iki 3,8 litro, o išvystoma galia pasiekė 650 arklio galių (70 daugiau už ankstesnę „Turbo S“ versiją) ir 800 Nm sukimo momentą, kurį šis variklis išvystys 2500 - 4500 sūkių diapazone.

Ištikimiausi „Porsche“ gerbėjai turėjo laukti beveik dvejus metus, kol galės ištarti – Pagaliau! Pagaliau „Porsche“ pristatė „911 Turbo S“ versiją, kuri sieks pranokti savo pirmtakus.
Tai padaryti padės naujutėlis variklis, kuris buvo suprojektuotas naudojantis 3 litrų, 6 cilindrų agregatu kaip pagrindu.
Skirtumas tas, jog „911 Turbo S“ versijoje jo tūris išaugo iki 3,8 litro, o išvystoma galia pasiekė 650 arklio galių (70 daugiau už ankstesnę „Turbo S“ versiją) ir 800 Nm sukimo momentą, kurį šis variklis išvystys 2500 - 4500 sūkių diapazone.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

992 kartos Porsche 911 Turbo S


Priklausomai nuo važiavimo režimo ir kitų parametrų, patobulinta „Porsche Traction Management“ sistema į priekinius ratus galės siųsti iki net 500 Nm sukimo momento.
Bene įspūdingiausias „911 Turbo S“ parametras – akceleracija. Iki 100 km/val. naujoji „911“ versija įsibėgės per 2,7 sekundės (0,2 sekundės greičiau) ir pasieks maksimalų 330 km/val. greitį. Iki 200 km/val. automobilis įsibėgės per 8,9 sekundės, o tai visa sekunde greičiau negu 991 kartos „Turbo S“ versija.

REKLAMA

992 kartos Porsche 911 Turbo S


„Porsche“ inžinieriai siekdami užtikrinti dar geresnę akceleraciją, atliko ekstensyvius pakeitimus aušinimo sistemoje, kurie padėtų palaikyti optimalią variklio bei turbinos temperatūrą. Ypač, kai dvi turbinos tapo gerokai didesnės.
Kaip ir standartinėse „Carrera“ modelių versijose, taip ir „Turbo S“ modifikacijoje išvysime dviejų skirtingų išmatavimų padangas. Priekinių ratų skersmuo sieks 20 colių, o galinių – 21 colio. Tuo tarpu priekinė padanga bus 255 milimetrų pločio ir 35 milimetrų aukščio. Galinė – 315 milimetrų pločio ir 30 milimetrų aukščio.

REKLAMA
REKLAMA

992 kartos Porsche 911 Turbo S


Kaip ir priklauso „Turbo“ vardu pavadintam modeliui, jis nuo standartinės „Carrera“ skiriasi 42 milimetrais platesne tarpvėže priekyje ir 10 milimetrų platesne tarpvėže gale. „Turbo S“ taip pat iškart gaus stabdžių diskus pagamintus iš anglies-keramikos.
Bent jau Vokietijoje „Porsche 911 Turbo S“ kupė kainuos nuo 216 tūkst. eurų. Tuo tarpu versija su nuleidžiamu stogu kainuos nuo 229 tūkst. eurų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų